Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی جدید باشگاه بارسلونای اسپانیا معتقد است در سال ۲۰۱۵ تصمیم درستی برای انتخاب باشگاه السد و حضور در لیگ قطر گرفته و مسیر مناسبی را در این سال‌ها طی کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندز که با جدایی از السد راهی لالیگا شده و دوباره به بارسلونا بازگشته است در این مورد در گفت‌و‌گو با سایت اختصاصی باشگاه السد اظهار داشت: وقتی به قطر آمدم عضو یک خانواده بزرگ شدم، خانواده باشگاه السد متشکل از بازیکنان، مدیران باشگاه و هواداران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتخار بزرگی بود که به‌عنوان بازیکن پیراهن السد را پوشیدم و پس از آن این باشگاه به من فرصت داد تا سرمربیگری را آغاز کنم. می‌توانم بگویم این بهترین مقطع زندگی من بود. از این باشگاه به خاطر این شش سال قدردانی می‌کنم و باید بگویم تصمیم درستی گرفتم که به السد آمدم و این سال‌ها را در اینجا گذراندم. من خیلی زود به‌عنوان یک مربی در این باشگاه رشد و پیشرفت کردم و تجربه بزرگی به دست آوردم تا جایی که امروز بارسلونا خواستار من شده و به رؤیای خودم برای بازگشت به نیوکمپ دست یافته‌ام. به همین دلیل باید بگویم از السد تشکر می‌کنم که من را به این آرزو رساند.

سرمربی بارسلونا همچنین یادآور شد: هیچ وقت فکر نمی‌کردم چنین استعدادهایی را در فوتبال قطر پیدا کنم، اما بازیکنان فهم و شناخت بسیار خوبی نسبت به برنامه‌ها و اهداف تاکتیکی من داشتند و ارتباط با اعضای تیم به بهترین شکل ایجاد شد. اکرم عفیف، حسن الهیدوس، خوخی بوعلام، پدرو، علی اسد، مشعل برشم، سعد الشیب، طارق سلمان و عبدالکریم حسن نسلی از بازیکنان بومی قطر هستند که من را شگفت‌زده کردند و با آنها یک تیم بسیار قدرتمند ساختیم. بغداد بونجاح یک مهاجم بی‌نظیر در پست شماره 9 است. کنار او نفراتی مثل گابی و سانتی کازورلا را داشتیم که باید بگویم کازورلا بهترین فوتبالیستی است که تا امروز در اختیار داشته‌ام.

ژاوی همچنین درباره سخت‌ترین تجربه حضور خودش در السد یادآور شد: یادم می‌آید زمانی که کار را به تازگی آغاز کرده بودم، همه می‌خواستند من را برکنار کنند. روزهای بسیار سختی بود. این مسئله تازه‌ای در فوتبال برای من نبود و چنین موقعیتی را در بارسلونا بارها دیده بودم. وقتی نتیجه مناسب کسب نمی‌شود همه عصبانی هستند و درک می‌کردم که می‌خواهند تغییری ایجاد کنند.

سرمربی سابق السد که بارها مقابل نمایندگان فوتبال ایران خصوصاً پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا شکست خورده است درباره تجربه حضور و ناکامی در این رقابت‌ها نیز گفت: ما در لیگ قهرمانان خوش‌شانس نبودیم و این مسئله را هیچ وقت در ادوار مختلف این رقابت‌ها فراموش نمی‌کنم. با این وجود فکر می‌کنم همه ما تلاش خودمان را کردیم. مربی که به‌عنوان جانشین من انتخاب می‌شود و به السد می‌آید قطعاً از حضور در اینجا لذت می‌برد و همه چیز برای او فراهم خواهد بود. در پایان باید بگویم من برای همیشه یک هوادار برای باشگاه السد خواهم بود و هیچ‌گاه این باشگاه و هوادارانش را فراموش نمی‌کنم.

موسیمانی و دنیس سیلوا گزینه‌های جانشینی ژاوی در السد

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتبال السد قطر ژاوی تیم فوتبال السد قطر ژاوی باشگاه السد باید بگویم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم

22 سال از تقابل رئال مادرید و بارسلونا در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا و صعود لوس بلانکوس به فینال رقابت ها گذشت.

دانلود (5.6MB)

دیگر خبرها

  • یوسوا کیمیش گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت پست پیووت در تابستان
  • امید اول بارسلونا در جهنم زرد غیب شد!
  • پیروزی 4-1 والنسیا مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا (2 می، 2000) / فیلم
  • وراتی خود را به بارسلونا پیشنهاد داد
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل بارسلونا (2002/5/1) / فیلم
  • هرگز به ژاوی نگفتم برادرت را بیرون کن
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست
  • ژاوی: هر وقت احساس کنم که وضعیت در بارسلونا خوب نیست می‌روم
  • سرجی روبرتو: تا پای مرگ در کنار ژاوی هستیم؛ می‌دانستیم او بهترین گزینه برای بارسلوناست