Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@00:30:50 GMT

اینیستا: ژاوی گزینه مناسبی برای بارسلونا بود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۱۹۹۵

اینیستا: ژاوی گزینه مناسبی برای بارسلونا بود

آندرس اینیستا، ستاره سابق بارسلونا معتقد است ژاوی بهترین گزینه برای هدایت باشگاه در این مقطع است.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی و آندرس اینیستا بیش از یک دهه روزهای فوق العاده ای را در ترکیب بارسلونا و تیم ملی اسپانیا در کنار یکدیگر سپری کرده و به همه افتخارات ممکن در رده ملی و باشگاهی دست پیدا کردند. ژاوی بعد از سپری کردن چند فصل موفق روی نیمکت تیم السد قطر، اخیرا به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شده و اینیستا که شاید او را بهتر از همه می شناسد، مدعی شد ژاوی عملکرد درخشانی روی نیمکت کاتالان ها از خود ارائه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

آندرس اینیستا گفت: "به نظر من ژاوی گزینه واقعا مناسبی برای هدایت بارسلونا است. البته من دلیل این آمادگی را تنها شناخت بالای ژاوی نسبت به شرایط باشگاه و آن منطقه نمی دانم، بلکه معتقدم او از لحاظ فنی نیز آماده است هدایت بارسلونا را به عهده داشته باشد. او برای قبول کردن این چالش آماده شده و می تواند به موفقیت دست پیدا کند.

 

من برای ژاوی آرزوی خوشبختی و موفقیت در کار جدیدش دارم و متقاعد شده‌ام که عملکرد او در بارسلونا خوب خواهد بود. زیرا ژاوی برای این پست آماده شده و بسیار هیجان‌زده است که بتواند این کار را به خوبی انجام دهد. همچنین امیدوارم ژاوی شرایط لازم برای کسب موفقیت در بارسلونا را در اختیار داشته باشد. برای ژاوی به عنوان هم تیمی سابق، برای بارسا و برای این باشگاه بهترین ها را آرزو خواهم کرد."

ژاوی تیم ملی اسپانیا بارسلونا اینیستا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی تیم ملی اسپانیا بارسلونا اینیستا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۱۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی

خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد.

به گزارش ایسنا، در حالی که ژاوی هرناندس در روزهای پایانی ژانویه اعلام کرده بود  که در پایان فصل بارسلونا را ترک خواهد کرد اما اخیرا نظرش تغییر کرد و فصل بعد هم روی نیمکت آبی و اناری ها خواهد بود. 

به گزارش الموندو، خاویر تباس، رئیس لالیگا درباره تصمیم ژاوی برای ادامه کار به عنوان سرمربی بارسلونا صحبت کرد و گفت: این تصمیم باشگاه است. من روی چنین موضوعاتی تمرکز نمی‌کنم، حتی اگر تعجب برانگیز یا عجیب به نظر برسند. مسئولیت من نیست که در مورد مربیان و تصمیمات آنها اظهار نظر کنم. اگر لاپورتا این را مناسب بداند  و ژاوی راضی باشد، او در تیم می‌ماند و من نمی‌توانم نظر خودم را در این مورد داشته باشم. 

 پیشتر ژاوی درباره دلیلیش برای ماندن در بارسلونا گفت: همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند. 

بارسلونا پس از ۳۲ هفته با ۷۰ امتیاز در رده دوم جدول لالیگا اسپانیا قرار د ارد و در دیدار بعدی با والنسیا روبرو خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • حضور جمعی از کودکان آفریقایی در تمرینات بارسلونا و دیدار با ژاوی و بازیکنان این تیم / فیلم
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • مذاکرات آژاکس با ژاوی پیش از ماندگار شدن این سرمربی در بارسلونا
  • وعده لاپورتا به ژاوی پس از موافقتش با ماندن در بارسلونا
  • ماندن یا رفتن ژاوی هیچ ربطی به من ندارد!
  • واکنش رئیس لالیگا به ماندن ژاوی