Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان غمگین، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خوزستان در حاشیه آیین گشایش هفته جهانی کار آفرینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: امروز اولین کافه کار آفرینی تخصصی پتروشیمی ایران در ماهشهر به بهره برداری رسید.

او افزود: ایجاد مکانیزم‌ها، تهیه ابزار و فضا‌هایی که رابطه کارآفرینان، صاحبان ایده، متخصصان و سرمایه‌گذاران و دولت را تسهیل می‌کند از رسالت‌های مرکز مشاوره، خدمات کارآفرینی و فنی‌مهندسی پژوهشگران‌ موفق‌ پویا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غمگین اظهار داشت: وزارت تعاون، کار و رفــاه اجتماعی با همکاری ادارات کل استان‌های سراسر ایران، ادارات شهرستان‌ها، مراکز دانشگاهی، مراکز مشاوره و شتابدهنده‌ها، کانون‌های کارآفرینی استان، بخش خصوصی برای مدیریت کافه، سمن‌های حوزه‌های توسعه کارآفرینی و شهرداری‌ها جهت تامین مکان مورد نیاز اقدام به ایجاد کافه کارآفرینی با راهبری بخش خصوصی کرده است.

این مقام مسئول در خصوص اهداف کافه کار آفرینی تصریح کرد: ایجاد فضای ارتباطی مناسب بین صاحبان ایده، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، ایجاد فضای مناسب جهت ارتباط مراکز مشاوره و شتابدهنده‌ها با صاحبان ایده، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان، ایجاد فضایی که در آن امکان شکل‌گیری شبــکه‌های سیال بین افکار مختلف برای خلق نوآوری وجود داشته باشد، تغییر در ساختار روابط نهاد‌های دولتی خصوصاً وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با سایر بخش‌ها (دولتی و خصوصی)، ایجاد فضایی که امکان برقراری تعامالت اجتماعی بین کارآفرینان با کارآفرینان، کارآفرینان با دولت، سرمایه‌گذاران و کارآفرینان با دانشجویان را تسهیل کند و شکل‌گیری یک هویت اجتماعی مشترک و جدید حول محور توسعه کارآفرینی در کشور برای گروه‌های مختلف اجتماعی موثر در دولت و بخش خصوصی و جامعه از جمله اهداف این کافه‌ها است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد: با توجه به استقرار صنایع بزرگ پتروشیمی با تولید ۴۱ درصد از محصولات پتروشیمی ایران در بندر ماهشهر میتواند یک عامل شتاب دهنده در ایجاد توسعه فرهنگ کار آفرینی در منطقه باشد.

غمگین بیان داشت: در این مراسم، اولین پلتفرم چند رسانه‌ای حامی مشاغل خانگی با نام تجاری خانه گردون با اهداف کار آفرینی و نو آفرینی، تغییر فناوری و پویایی مشاغل خرد و خانگی، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و کارآمد، افزایش درآمد، افزایش درامد خانواده و تاثیر بر اقتصاد ملی نیز در این آیین افتتاح شد.

او اظهار کرد: پاساژ اینترنتی سورا با اشتغال زایی برای بیش از سه هزار نفر و با تحلیل همه سایت‌های فروشگاه دهی و همکاری در فروش و شناسایی مشکلات و محاسن آن‌ها و تیم ارزیابی قوی نیز در این مراسم به بهره برداری رسید که میتواند فضای نوینی در ایجاد کسب و کار‌های اینترنتی به وجود آورد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته کارافرینی کافه کارافرینی سرمایه گذاران کار آفرینی کافه کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تأثیرگذاری پررنگ بانوان در جامعه، گفت: بانوان باید در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی پررنگی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حسن ناهیدی امروز _ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده اظهار کرد: ریشه‌یابی آسیب‌های اجتماعی در جامعه ضروری است و بدون این امر نمی توان مشکلات را حل کرد.

وی افزود: نیازمند تدوین برنامه ای جامع با خصوصیات کیفی و کمی هستیم تا با هماهنگی بین دستگاه ها اجرایی شود.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: هر چقدر ریشه یابی و شناخت آسیب ها بهتر انجام شود، درمان و پیشگیری بهتری صورت می گیرد.

ناهیدی با اشاره به نقش سلامت اجتماعی در زندگی افراد و تاثیر آن بر کاهش آسیب های اجتماعی، گفت: در این راستا برنامه محور بودن از ضروریات است و در پیشگیری از اختلال و آسیب ها موثر خواهد بود.

وی تاکید کرد: اهداف کوتاه مدت و بلند مدت برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در دستور کار باشد و اولویت‌بندی آسیب. ها و ارائه راهکار برای کاهش آسیب مورد توجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی نقش آفرینی بانوان استان در تمام عرصه ها و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی را مهم خواند و افزود: در حوزه بانوان ظرفیت و فرصت های خوبی وجود دارد و در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش بانوان موثر است.

کد خبر 749521

دیگر خبرها

  • آغاز به‌کار نمایشگاه تخصصی فرانچایز در ایران‌مال
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • ادعای وزیر رئیسی درباره تحقق وعده مهم دولت سیزدهم! | فیلم
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه به کانال ۲۹ رسید
  • تورم نقطه به نقطه ایران در فروردین ماه ‌به کانال ۲۹ رسید
  • نقدی شدن کالابرگ الکترونیکی باعث ایجاد تورم میشود
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا