Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌‌رئیس مجمع خیرین کشور از راه‌اندازی فراکسیون مجمع خیرین کشور در مجلس شورای اسلامی با هدف تکریم و تسهیل کار خیر خبر داد. - اخبار اجتماعی -

محمدرضا کارگری نایب‌رئیس مجمع خیرین کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری چندین پروژه در حوزه درمانی توسط خیرین اظهار کرد: هفته گذشته چندین سالن در بیمارستان روانی رازی واقع در امنی‌اباد به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: همچنین خیرین اقداماتی را در راستای توسعه بیمارستان شهید مدرس و بیمارستان مهدیه انجام دادند که به‌زودی نیز مورد بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس مجمع خیرین کشور در این باره توضیح داد: پیشرفت این پروژه‌ها بین 60 تا 70 درصد بوده و همچنین رئیس چند بیمارستان سینا نیز مرکز درمانی ویژه‌ای نیز برای بیماران ام‌اس با هزینه چند 10 میلیارد تومان در حال احداث است که این مرکز به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

کارگری ادامه داد: علی‌رغم شرایط بد اقتصادی اما کمک خیرین و نیکوکاران در این شرایط نه‌تنها کاهش پیدا نکرده بلکه افزایش نیز داشته است و البته برمی‌گردد به فرهنگ نوزیستی و نیکوکاری که نه‌تنها در کشور ما بلکه در سایر کشورها دنیا نیز توجه ویژه‌ای را به موضوع نیکوکاری دارند.

وی همچنین از راه‌اندازی فراکسیون مجمع خیرین کشور در مجلس خبر داد و گفت: در این فراکسیون چند تن از نمایندگان حضور دارند و قرار است در ارتباط با تسریع کارهای خیر تصمیماتی اخذ شود.

رئیس مجمع خیرین کشور با اشاره به اینکه باید معافیت مالیاتی برای افراد خیر و نیکوکار صورت بپذیرد، گفت: دولت نیز باید با فراهم کردن شرایط و رفع بوروکراسی اداری فرآیند کار خیر و نیکوکاری را تصریح و تسهیل کند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس مجمع خیرین کشور مجمع خیرین کشور بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور از افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی در خراسان‌ رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از مشهد، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار محمد زهرایی در نشست خبری هفته جهاد خدمت‌رسانی که امروز در مشهد برگزار شد، اظهارداشت: سال گذشته 2 هزارو 950 طرح محرومیت زدایی و عمرانی تصویب شد و امروز در آستانه هفته بسیج سازندگی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در خصوص عملکرد مثبت جهادگران خراسان رضوی عنوان کرد: در خراسان رضوی 9 تیم جهادی وجود دارد که این سرآمد کشور بوده و از قدمت بالایی برخوردار است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  افزود: یک هزار و 102 پروژه مسکن ،132 پروژه آسفالت و اصلاح معابر، 85 پروژه آبرسانی،38 پروژه ای کشاورزی و هزارو 531 پروژه مرمت مجموعه های فرهنگی و ورزشی ... به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار زهرایی مطرح کرد: در راستای آب رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار عصر امروز با حضور در شهرستان بردسکن پروژه آبرسانی و آسفالت روستای«شهر اباد» و 15 روستای اطراف آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور  تصریح کرد: مجموعه های کمیته امداد ، جهادکشاورزی، استانداری، آب و فاضلاب، بنیاد مسکن مارا در این امر یاری کرده اند که جای قدردانی دارد، همچنین برای سال 1403 از محل تبصره 2 تسهیلات اشتغال زایی مجلس مبلغ 3‌.2 همت برای پروژه های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفته شده است.

 قرار است به مناسبت هفته جهاد خدمت‌رسانی، 12 عملکرد برجسته بسیج سازندگی خراسان‌رضوی به‌زودی در سطح شهر مشهد و دیگر شهرستان‌های استان اکران شود.

انتهای پیام/28

دیگر خبرها

  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • افتتاح ۲,۹۵۰ پروژه محرومیت‌زدایی در خراسان‌ رضوی
  • اصولگرایان در مجلس آینده یک فراکسیون تشکیل می‌دهند
  • افتتاح بیمارستان درمان تالاسمی در ننگرهار
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند
  • ایرانیان خارج از کشور از سربلندی ایران دفاع می‌کنند.
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام