Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهروز آل‌مومن روز دوشنبه در نشست تنظیم بازار این استان افزود: پیش از این نیز ۴۰ تن گوشت منجمد مرغ در بازار استان به قیمت هر کیلوگرم ۲۵ هزار تومان توزیع شد اما به تازگی با تصمیم ستاد تنظیم بازار کشور پنج هزار تومان ارزان‌تر شده است.

وی تصریح کرد: عرضه گوشت مرغ منجمد متناسب با عرضه و تقاضا در بازار است و توزیع آن باید به تصویب ستاد تنظیم بازار به ریاست استاندار برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست غله و خدمات بازرگانی نیز در این نشست موجودی گندم استان را ۲۲ هزار و ۱۵۰ تن اعلام کرد و گفت: ۱۰ هزار تن دیگر نیز تامین شده و در گمرک قرار دارد که برای حمل آن به استان نیازمند همکاری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هستیم.

نعمت‌الله تقی‌زاده افزود: برای حمل گندم تامین شده به ۴۰۰ کامیون در ماه نیاز است که انتظار می‌رود با تصمیم ستاد تنظیم بازار برای تامین این تعداد کامیون بتوان این میزان گندم را به موقع وارد استان کرد.

وی همچنین در خصوص نظارت بر آرد توزیعی در استان، تصریح کرد: در این خصوص سه سامانه جامع پیش‌بینی شده است و هرگونه توزیع آرد باید در قالب این سامانه‌ها انجام گیرد تا از وقوع تخلف در این حوزه جلوگیری شود.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: هیچگونه آردی بدون رصد در سامانه امکان توزیع ندارد.

مدیرکل تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با بیان اینکه در سامانه توزیع آرد روستایی نواقصی وجود داشته است، اظهار داشت: این نواقص پیگیری و رفع شده است.

افشین حیدری افزود: در گذشته امکان ویرایش از سوی عاملان فروش در این سامانه وجود داشت و از همین رو تخلفاتی بروز می‌کرد اما در حال حاضر این نقص برطرف شده و امکان ویرایش تنها در اختیار سازمان صمت قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: با انجام ویرایش سامانه از تاریخ ۳۰ آبان هرگونه توزیع آرد خارج از سامانه تعریف شده، تخلف است.

به گزارش ایرنا، ماهانه بیش از هفت هزار تن آرد در چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود و بر اساس آن سالانه یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه آرد به این استان اختصاص می‌یابد.  

چهارمحال و بختیاری حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد و  سرانه مصرف آرد در استان به ازای هر فرد حدود هفت کیلوگرم در ماه است.

برچسب‌ها چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار چهارمحال وبختیاری گوشت مرغ ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری ستاد تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جمعیت هلال احمر؛ هشدار هواشناسی سطح نارنجی مبنی بر بارش شدید و رگباری باران، وزش شدید باد و بارش تگرگ صادر شد.

در همین راستا روز چهارشنبه در نیمه غربی هرمزگان، نیمه جنوبی فارس، بوشهر، کرمانشاه، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان و خوزستان احتمال بارش شدید و وزش تندباد وجود دارد.

همچنین روز پنج‌شنبه در کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان، بوشهر، لرستان، چهارمحال و بختیاری، جنوب مرکزی، اصفهان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، یزد، خراسان جنوبی، جنوب خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس و نیمه جنوبی کرمان احتمال بارش شدید باران و سیلابی شدن مسیرها وجود دارد.

در روز جمعه نیز در خراسان جنوبی، خراسان رضوی، آذربایجان غربی، اردبیل، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، زنجان و ارتفاعات استان‌های تهران و البرز بارش شدید باران و وزش باد پیش بینی می‌شود.

بر همین اساس سازمان امداد و نجات هلال احمر ضمن اعلام آماده‌باش به نیروهای امدادگر، از شهروندان خواست تا از صعود به ارتفاعات پرهیز و به توصیه‌های ایمنی توجه کنند.

لازم به ذکر است؛ در روزهای پیش رو، حضور در کنار رودخانه‌ها و مسیل‌ها می‌تواند منجر به بروز حادثه شود.

کد خبر 6094581

دیگر خبرها

  • چالش کمبود معلم در چهارمحال و بختیاری رفع شد
  • توزیع ۳.۸ میلیون شیر رایگان در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • آماده‌ باش دستگاه‌ های امدادی و خدمات‌ رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده باش هلال‌احمر در پی هشدار سازمان هواشناسی
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان در چهارمحال و بختیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • توزیع 1.5 تن گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در بهشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد