Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، بر اساس مصوبه جدید شورای ترافیک، تردد هر نوع وسیله نقلیه در این خیابان تجاری - تاریخی از امروز ممنوع است و فقط از ساعت ۷ صبح تا ۱۰ شب، تاکسی و تاکسی تلفنی‌ها مجاز به تردد در این مسیر هستند.

عملیات عمرانی و تغییر کاربری خیابان امام خمینی سمنان از خیابان به پیاده‌راه سنتی از ابتدای امسال و با مشارکت شهرداری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عملیات عمرانی، از ابتدای خیابان امام خمینی تا چهار راه مازندران به طول حدود ۵۵۰ متر با اصلاح امکانات زیرساختی آب و فاضلاب و دیگر خدمات انجام شد و قرار بود در طراحی جدید به پیاده‌راه تبدیل شود.

این مسیر در مقطع کوتاهی بعد از افتتاح به عنوان پیاده راه فرهنگی مورد بهره برداری قرار گرفت، اما بعد از اعتراض جمعی از اهالی و کسبه و اصناف خیابان امام و بازار سمنان، شورای شهر سمنان این خیابان تاریخی را به روی خودرو‌های عمومی و شخصی گشود.

بخش زیادی از بافت تاریخی و قدیمی شهر سمنان شامل مسجد جامع، بازار تاریخی سرپوشیده، مسجد امام خمینی و آستانه مبارک امامزاده یحیی در این منطقه قرار دارد.

انتهای پیام / ن 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیابان امام شورای ترافیک خیابان امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا

امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی در یکی از سخنرانی‌های خود به علت بی‌اعتمادی به دولت آمریکا پرداخته بودند. ایشان منفعت‌طلبی آمریکایی‌ها را دلیل بی‌اعتمادی به آنها عنوان کرده بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد
  • آغاز طرح ارتقای ایمنی تردد عابران و موتورسواران در گیلان
  • اجرای طرح ارتقاء ایمنی تردد عابرین و موتورسواران در ۵۰ روستای گیلان
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم