Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-26@16:41:55 GMT

داور زن ایرانی کاندیدا بهترین داور سال جهان

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۶۲۵۵

داور زن ایرانی کاندیدا بهترین داور سال جهان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داور بانوی ایرانی در لیست ۱۶ داور بانوی برتر سال ۲۰۲۱ قرار گرفت. فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال در لیست بهترین داورهای جهان نام گلاوه رناظمی را هم قرار داد. این داور بین المللی ایران در تورنمنت‌های معتبری چون فینال جام باشگاه‌های مردان جهان را در سال ۲۰۱۹ ، در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۱ فوتسال هم حاضر بود و در تیم داوری دیدار فینال رقابت‌ها نیز قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آناستازیا پوستوویتوا از روسیه، استفانی فراپارت از فرانسه، استر استابلی از سوئیس، کاترینا مونزول از اوکراین، شونا شکرولا از هلند، ادینا آلوس باتیستا از برزیل، ماریانا ده‌آلمیدا از آرژانتین، والریا پالما از شیلی، کارن دیاس مدنیا از مکزیک، آترین نسبیت از آمریکا، ملیسا بورخس از هندوراس،‌ سالیما موکانسانگا از رواندا، برنادت کویمیرا از مالاوی، کیت جیسویز از استرالیا و یوشیما یاماشیتا از ژاپن، سایر نامزدهای برترین داور سال ۲۰۲۱ فوتبال جهان هستند.

این جایزه که سال گذشته به استفانی فراپارت رسیده بود، در اواخر ماه نوامبر امسال (آذر ۱۴۰۰) به فرد برنده اهدا می‌شود.

IFFHS پیش‌تر سردار آزمون و مهدی طارمی را در میان نامزدهای بهترین بازیکن سال ۲۰۲۱ جهان و امیر عابدزاده را در لیست کاندیداهای برترین دروازه‌بان امسال گذاشته بود.

۲۵۱ ۴۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی

به گزارش "ورزش سه"، فلیپ بلین سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن که احتمالا آخرین سال حضور خود در این تیم را پشت سر می گذراد پس دیدن عملکرد بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم اسامی بیست و نه بازیکن را برای لیگ ملتهای والیبال اعلام کرد که نام کیهان تاکاهاشی بازیکن دو رگه ایران ژاپنی در این لیست به چشم می خورد.

اسامی بازیکنان دعوت شده به تفکیک پست ها:

پاسورها: ماساهیرو سکیتا، آکیهیرو فوکاتسو، فوکاتسو، موتوکی آکیتو، ریو یاماموتو و ماساکی اویا

سرعتی‌زن ها: آکیهیرو یامائوچی،تایشی اونودرا،، کنتارو تاکاهاشی، لاری  گو مورایاما، دن لاری، کنتو آسانو، کیگو نیشیموتو و رن اونیکی

قطر پاسورها : یوجی نیشیدا، کنتا میائورا، نیشیاما و کیهان تاکاهاشی

دریافت کننده ها: یوکی ایشیکاوا ( کاپیتان) ران تاکاهاشی،  تاتسونوری اوتسوکا، کنتا تاکاناشی، شوما تومیتا، ماساتو کای، آکیتو یامازاکی، کنیو ناکاماتو و یودای آرای،

لیبروها: توموهیرو یاماتومو، کازایوکی توموهیرو اوگاوا و کازایوکی  تاکاهاشی

تیم ملی والیبال ایران در پنجمین بازی خود در لیگ ملتهای والیبال به مصاف ژاپن خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • غیبت جود بلینگام در جدال رئال مادرید و رئال سوسیداد
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس
  • اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ میرزازاده و کیانی بهترین ورزشکاران از نگاه مردم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • لیگ ملت‌ها: لیست ژاپن با حضور یک ایرانی
  • معرفی نامزدهای ایرانی کتاب‌ برای کودکان با نیازهای ویژه
  • نامزدهای بهترین بازیکن ماه آوریل 2024 لالیگا
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران