Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:51:26 GMT

رفقای خوب، آرتتا و اسمیت رو

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۶۴۳۸

رفقای خوب، آرتتا و اسمیت رو

با درخشش مهاجم جوان انگلیسی، آرتتا موفق شده آرسنال را به همان تیمی تبدیل کند که قولش را داده بود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، آرسنال آرام آرام و قدم به قدم با پیروزی‌های متعدد و کسب نتایج بی نظیر مقابل تیم‌های لیگ برتری موفق شده است خودش را به جایگاه سهمیه نزدیک کند و حالا تیم آرتتا با ابتدای فصل و آنچه از او در سال گذشته دیدیم زمین تا آسمان فرق کرده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسنال ۹ امتیاز ممکن در طی بازی‌های اخیرش را کسب کرده و با چلسی صدرنشین تنها ۶ امتیاز فاصله دارد. توپچی‌ها روند شکست ناپذیری خود را به ۱۰ بازی در تمام رقابت‌ها رسانده اند و در قلب تپنده قرمزپوشان لندنی در این مدت امیل اسمیت رو، بازیکن جوان این تیم بوده است.

امیل اسمیت رو با حضور در ترکیب تیمش در بازی قبلی موفق شد یک رکورد خارق‌العاده ثبت کند. او حالا چهارمین بازیکن زیر ۲۱ سالی است که برای توپچی‌ها در سه بازی متوالی لیگ برتر به میدان رفته پیش از این نیز نیکلاس آنلکا، خوزه آنتونیو ریس و سسک فابرگاس برای توپچی‌ها این شرایط را تجربه کرده‌اند.

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم انگلستان ممکن است مهاجمان جوان با استعداد زیادی در اختیار داشته باشد، اما هیچ یک از آنها به خوبی شماره ۱۰ جوان آرسنال نیستند. از آغاز ماه سپتامبر، هیچ بازیکن انگلیسی به اندازه اسمیت رو تأثیر مستقیم روی گل نداشته‌اند. او روی شش گل اثر داشته، ۴ گل زده و ۲ پاس گل ارسال کرده است.

آرسنال پس از شکست برابر تیم پپ توانسته‌اند به خوبی به شرایط ایده آل برسند و در این مدت ۱۳ گل به ثمر رسانده اند. این در حالی است که در این مدت تنها ۴ بار دروازه توپچی‌ها باز شده و در ۸ بازی اخیر خود موفق به ثبت ۴ کلین شیت شده اند.

تیمی که دو ماه پیش در قعر جدول لیگ برتر قرار داشت، اکنون تنها دو امتیاز با جایگاه سهمیه لیگ قهرمانان فاصله دارد. این چرخش اوضاع برای آرسنال قابل توجه بوده و تیم آرتتا اکنون آماده می‌شود تا پس از تعطیلات بین المللی به لیورپول برود. آن‌ها شانس بزرگی برای کسب نتیجه‌ای لذت بخش برابر لیورپول دارند و اگر آرتتا بتواند از سد کلوپ بگذرد، آن وقت می‌توان به پروسه این مربی و کاری که او در تیمش انجام داده اطمینان کامل داشت.

کد خبر 534060

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آرسنال تیم فوتبال آرسنال باشگاه آرسنال سرمربی آرسنال میکل آرتتا لیگ جزیره لیگ برتر انگلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق توپچی ها اسمیت رو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد

شاگردان پپ گواردیولا با یک پیروزی خارج از خانه برابر حریف پایین جدولی به رقابت شانه‌ به شانه خود با توپچی‌ها در کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس ادامه دادند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی از هفته سی‌و‌پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس، عصر امروز (یکشنبه) از ساعت 19 به وقت تهران، منچسترسیتی، تیم دوم جدول رده‌بندی و مدافع عنوان قهرمانی میهمان ناتینگهام فارست رده هفدهمی بود و میزبان خود را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو برداشت.

سیتی در این بازی با گلزنی مدافع کروات خود، یوشکو گواردیول در دقیقه 32 پیش افتاد و با گل مهاجم نروژی‌اش ارلینگ هالند در دقیقه 71 کار حریف را یکسره کرد.

آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند

این گل‌ها به تیم تحت هدایت پپ گواردیولا اجازه داد بیست‌و‌چهارمین پیروزی‌اش را در این فصل از لیگ جزیره جشن بگیرد و با 79 امتیاز به فاصله یک امتیازی آرسنال صدرنشین برگردد آن هم با یک بازی کمتر نسبت به توپچی‌ها. به این ترتیب، سیتی هنوز به صورت بالقوه این شانس را دارد که صدر جدول را از آرسنال پس بگیرد و سرنوشت قهرمانی را در دستان خودش نگه دارد. سیتی در عین حال فاصله خود را با نزدیک‌ترین تعقیب کننده‌اش، لیورپول رده سومی به 4 امتیاز افزایش داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام ۲ - آرسنال ۳
  • خلاصه بازی تاتنهام 2-3 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد