Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام علی سعیدی امروز در نشست با اعضای شورای شهر دهدشت و سوق اظهار داشت: عمق محرومیت در شهر دهدشت دل آدم را رنج می‌دهد.

رئیس دادگستری کهگیلویه با اشاره به اینکه شهدا برای حراست از نظام اسلام از هیچ تلاشی دریغ نکردند، گفت: سزاوار نیست ما مسؤول باشیم ولی بعد از گذشت ۴۰سال از انقلابی که برای محرومیت‌زدایی بود این وضع را ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول قضایی ادامه داد: کسانی که برای خدمت به مردم کوتاهی می‌کنند چه جوابی به خدا، پیامبر و شهدا دارند؟

 

وی با اشاره به مشکلات شهر و خنثی بودن نقش شورا در رسیدگی به وضع موجود، گفت: کسانی که مدتی به صندلی مسؤولیت تکیه زدند و هم و غم آنها حزب،گروه، طایفه و وابستگان و دوست و آشنا بود برای رفع مشکلات کاری نکردند.

حجت‌الاسلام سعیدی افزود: بخشی از آسفالت شهر مربوط به اوایل انقلاب است و هنوز مرمت نشده چه بسا منشأ تصادفات و مرگ و میر هم شود.

وی با بیان اینکه نظارت بر همه کارهای شهرداری و انتخاب شهردار به شورای شهر سپرده شده است، گفت: بیچاره شورایی که به نفع اشخاص کاری انجام دهد و به خاطر حمایت از دوست و فامیل منشا بدبختی شهر شود.

رئیس دادگستری کهگیلویه با تأکید بر ضرورت ایفای نقش نظارتی شورای شهر ، افزود: سیمای شهر در گرو انجام دقیق و درست مقررات در نظر گرفته شده در کمیسیون ماده 100 است.


انتهای پیام/82016

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری دهدشت شورای شهر شهر خسته شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویری غم‌انگیز که زن روس، در خاک ایران ثبت کرد | بیچاره مردم!

تصویر غم‌انگیزی در فضای مجازی در حال وایرال شدن است که بسیار مردم ایران را ناراحت کرده است.

کاربری با انتشار این تصویر در توییتر ماجرای این زن و پول‌های زیادی که همراش است را فاش کرد و نوشت: «وضعیت پول مملکت غم‌انگیزه. این گردشگر روس ۳۰۰ دلار را به ریال تبدیل کرده و با کیسه پلاستیکی پول رو حمل می‌کند. بیچاره ایران.»

دیگر خبرها

  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • مشکلات شهرستان‌های استان روی میز وزیر کشور
  • باید پیوسته دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم
  • قانون مدیریت یکپارچه شهری توسط مجلس پیگیری شود
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • تصویری غم‌انگیز که زن روس، در خاک ایران ثبت کرد | بیچاره مردم!
  • بازدید رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از دادگستری سیریک
  • دادسرا رکن اصلی تشکیل پرونده است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • گفت‌وگوی صریح با رئیس شورای شهر کرج/ برای مردم چه کردید؟