Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-03@14:50:38 GMT

سفر دادگر به لهستان چه ضرورتی داشت؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۶۷۳۷

سفر دادگر به لهستان چه ضرورتی داشت؟

مشخص نیست سفر علی دادگر رییس و سرپرست سابق فدراسیون تیراندازی در کنار جواد فروغی به جام ریاست فدراسیون جهانی در لهستان چه ضرورتی داشته است؟ به گزارش ایسنا، علی دادگر سرپرست و رییس سابق فدراسیون تیراندازی به همراه جواد فروغی دارنده مدال طلای المپیک توکیو، احمد نجفی مربی تپانچه و ناصر رسولی سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی راهی مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی لهستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات از ۱۲ تا ۱۹ آبان در حال برگزاری است.  

دادگر در شرایطی عازم این مسابقات شده که هیچ مسئولیت و سمتی در فدراسیون تیراندازی ایران ندارد. او ۹ آبان از سمت سرپرستی فدراسیون برکنار شد و مهدی مبینی به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون از سوی وزارت ورزش انتخاب شد. با این حال مشخص نیست دلیل و هدف حضور دادگر در این مسابقات چه بوده است و چه ضرورتی داشته است در این سفر که تنها یک ورزشکار اعزام شده، ۳ نفر همراه عازم لهستان شوند.

فدراسیون لهستان، میزبان این مسابقات تنها برای ۳ نفر شرایط سفر و اسکان را فراهم کرده اما با اعزام چهار نفر از فدراسیون تیراندازی ایران هزینه یک نفر باید از محل فدراسیون پرداخت شود. در این شرایط باید دید حضور علی دادگر که هیچ سمتی هم در فدراسیون نداشته در این مسابقات چقدر ضرورت داشته است؟

جواد فروغی در این مسابقات در ماده میکس تپانچه به همراه ورزشکاری از هند به مدال طلا رسید و در ماده تپانچه بادی در رده چهارم قرار گرفت.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی دادگر تیراندازی تیراندازی علی دادگر فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد

محمد پورکیانی به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام، طی حکمی از سوی عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون، محمد پورکیانی به‌عنوان سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام منصوب شد.

پورکیانی سابقه سرپرستی و دبیری فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی را در کارنامه دارد.

ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را تحریم کرد

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار نمایندگان ایران در تپانچه
  • سبقت‌اللهی و رستمیان به فینال تپانچه ۱۰ متر باکو نرسیدند
  • بازماندن پورحسینی از صعود به فینال تپانچه جهانی
  • جام جهانی تیراندازی| پورحسینی به فینال نرسید
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • اعزام تیرانداز ساروی به مسابقات جام جهانی باکو
  • برنامه جام‌جهانی تیراندازی اعلام شد