Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@02:12:54 GMT

رؤسای جدید سامانه‌های 137 و 1888 معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۵۵۰۶

خبرگزاری آریا - طی احکامی از سوی سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران، مهدی خلیلی به عنوان رئیس سامانه 137 و حجت‌اله فرجی در سمت رئیس سامانه 1888 معرفی شدند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان بازرسی شهرداری تهران، داود گودرزی سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان سازمان که روز شنبه 15 آبان برگزار شد، به مصوبات طرح نگهداشت شهر و نحوه اجرای این طرح در سازمان بازرسی اشاره کرد و گفت: طرح نگهداشت اولین عملیات و ماموریت جمعی در شهرداری تهران است که باید برای آن یک برنامه جدی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گودرزی با تاکید بر اینکه در نحوه اجرای طرح نگهداشت باید علاوه بر حضور میدانی، نظارت‌های سامانه‌ای نیز مدنظر قرار گیرد، افزود: لازم است نظارت‌های حین اجرا به گونه‌ای باشد که هم کار انجام شود، هم جلوی خطا گرفته شود و هم بتوانیم در انتها یک ارزیابی کلی از نحوه انجام کار داشته باشیم.
موضوعات اولویت دار شهرداری شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی شوند
گودرزی با اشاره به اینکه بررسی اولویت‌ها، موانع و مسائل مهم شهرداری و ارائه گزارش‌های استحضاری به شهردار تهران یکی از وظایف بازرسی است، گفت: برای اینکه بتوانیم گزارش جامع و دقیقی را داشته باشیم باید معاونت‌ها علاوه بر معرفی اجمالی سازمان‌ها، شرکت‌ها و ادارات کل مجموعه خود، مسائل مهم و اولویت داری که در هر مجموعه وجود داشته و جزو دغدغه‌های پرسنل شهردرای یا شهروندان است را نیز شناسایی و پیگیری کنند تا در کوتاه‌ترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
سرپرست سازمان بازرسی بحث نظارت بر عملکرد پیمانکاران را نیز مورد توجه قرار داد و افزود: اگرچه اصل بر برون سپاری و مشارکت های مردمی در فعالیت های شهری است اما در موضوع برون سپاری‌ها باید دقت شود که چه نوع کارها و فعالیت‌هایی به پیمانکار سپرده می‌شود و نحوه رصد و ارزیابی آنها هم به دقت صورت پذیرد.
سید علی حسن پور سوق مشاور و سرپرست حوزه ریاست سازمان بازرسی نیز در ابتدای این جلسه ضمن تاکید بر حفظ شان و کرامت افراد، به بخشی از نامه امیرالمومنین (ع) به اشعث ابن قیس فرماندار آذربایجان اشاره کرد که امام علی علیه السلام در این نامه خطاب به قیس فرمودند: «پست فرمانداری برای تو وسیله آب و نان نخواهد بود، بلکه امانتی در گردن تو است، و تو باید از فرمانده و امامت اطاعت کنی».
او با اشاره به اینکه پست‌ها و مسئولیت‌های امروزی امانتی است که باید در حفظ آن دقت شود، تصریح کرد: یکی از موضوعات در سازمان بارزسی بحث انتصابات است، همانطور که پیش از این نیز ریاست سازمان به آن اشاره کرد، انتصابات سازمان و انتخاب افراد، شاخص محور بوده و مولفه‌هایی همچون کارآمدی، پاکدستی، کم حاشیه بودن و وفاداری به ارکان نظام از جمله شاخص‌های انتصاب مدیران است.
در ادامه جلسه معاونان سازمان بازرسی به بیان نکات و مواردی در خصوص موضوعات مختلف همچون چگونگی استفاده از ظرفیت سامانه های 137 و 1888 و تحلیل پیام‌های سامانه‌ها در طرح نگهداشت شهر و موضوعات خدمات شهری، لزوم ارائه آموزش‌های شهروندی برای نگهداشت شهری، شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز از طریق دوربین های کنترل ترافیک و ... پرداختند و برخی از مصوبات صورتجلسه قبل نیز بررسی و پیگیری شد.
در پایان نیز طی احکامی از سوی رئیس سازمان بازرسی، حجت اله فرجی مدیر بازرسی سابق سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری به عنوان رئیس سامانه 1888 معرفی و جایگزین محسن آذرهمایون شد.
آذرهمایون پس از این به عنوان مشاور و بازرس ویژه سازمان بازرسی فعالیت خواهد کرد .
همچنین در حکمی جداگانه، مهدی خلیلی که پیش از این به عنوان معاون ارتباطات سامانه مدیریت شهری 137 خدمت می‌کرد به عنوان رئیس این سامانه منصوب و از زحمات حمیدرضا نصریان تقدیر به عمل آمد.
سید علی اکبر دانیالی نیز با حکم سرپرست سازمان بازرسی در سمت مشاور و دستیار ویژه رئیس سازمان بازرسی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سرپرست سازمان بازرسی شهرداری تهران طرح نگهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۵۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، در پی دستگیری صد‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا توسط پلیس آمریکا، دکتر عباس نیک‌نژاد رئیس دانشگاه میبد در حمایت از دانشجویان دستگیر شده و جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین به رؤسای چندین دانشگاه آمریکا از جمله دانشگاه اوهایو، دانشگاه اِموری، دانشگاه کلمبیا و... نامه‌ای ارسال کرد.
متن نامه رئیس دانشگاه میبد به رئیس دانشگاه کلمبیا در کشور آمریکا بدین شرح است:

پروفسور مینوشه شفیق عزیز
رئیس دانشگاه کلمبیا

خبر تاسف بار دستگیری تعدادی از دانشجویان دانشگاه شما توسط پلیس، باعث نگرانی شدید شده است. دانشجویان باید بتوانند روحیه عدالت خواهی خود را آزادانه بیان کنند. رژیم غاصب اسرائیل بیش از ۳۴۰۰۰ انسان بی گناه از جمله هزاران کودک و هزاران زن را عمدا به قتل رسانده است. دانشجویان نمی‌توانند این همه ظلم را تحمل کنند. همانطور که هیچ انسان آزاده‌ای نمی‌تواند تحمل کند.

نمی‌دانم چگونه حاضرید این صحنه‌های دلخراش را ببینید و سکوت کنید.

دنیا از شما به عنوان یک دانشمند انتظار دارد که این جنایات را محکوم کنید و به دانشجویان غیور خود فرصت اعتراض بدهید. سزاوار نیست، دانشجویان را به دست پلیس بی رحم انداخت.

لطفا به احترام انسانیت، برای آزادی همه دانشجویان، پیگیری کنید و شخصا به آنها گل تقدیم کنید.

لطفا، فراموش نکنید که شما در مصر متولد شده اید.

ارادتمند
دکتر عباس نیک نژاد
رئیس دانشگاه میبد
میبد، ایران

دیگر خبرها

  • رئیس سازمان ملی استاندارد: امضای ایرانی جهانی شد
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • کارگروه مشترک برای آسیب شناسی روند رسیدگی به پرونده‌ها تشکیل شود
  • راه‌اندازی سامانه مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای خودرو در اردبیل
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • نامه رئیس دانشگاه میبد به رؤسای تعدادی از دانشگاه‌های آمریکا
  • اماکن ورزشی شهرداری یزد از حالت تعطیلی خارج شود
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • فعالیت مجدد اماکن ورزشی شهرداری یزد