Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی خیبر خرم‌آباد می‌گوید صدرنشینی نباید بگذارد پشت‌مان باد بخورد. محسن عاشوری، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در گفت‌وگو با ایسنا درباره شرایط این تیم و تساوی برابر مس شهر بابک اظهار کرد: ما برای پیروزی در این دیدار به میدان رفته بودیم و عملکرد خوبی هم داشتیم اما فقط توانستیم در خانه حریف یک امتیاز کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از مسوولان چمن ورزشگاه امام علی(ع) تشکر می کنم که با نگهداری از چمن این ورزشگاه باعث شدند تا شاهد بازی زیبایی از سوی دو تیم باشیم. فیزیکی و تاکتیکی بودن دو تیم باعث شد تا شاهد موقعیت‌های کمی باشیم و نتوانیم آن طور که می‌خواهیم تفکرات ذهنی خود را بر حریف دیکته کنیم.

او ادامه داد: شرایط کلی تیم خوب است. هنوز زمان زیادی مانده است و بازی‌های زیادی داریم. خوشحالم که بازیکنان خوب، باانگیزه و پرتلاشی داریم که حتی تا لحظه آخر هم برای گل زدن تلاش می‌کنند. نباید گول پیروزی‌های پشت هم را بخوریم و پشتمان باد بخورد. در هر بازی انگیزه خاص خود را داریم و برای پیروزی به میدان می‌رویم. از الان صحبت درباره لیگ برتر و صعود خیلی زود است اما هدف ما همین است و در همین راستا هم در هر بازی به میدان می‌رویم. بازیکنانم به خودباوری رسیده‌اند و به آن‌ها ایمان دارم و می دانم که موفق خواهیم شد.

سرمربی  خیبر خرم‌آباد تصریح کرد: شرایط تیم و بازیکنان خوب است و خدا را شکر مشکلی نداریم. روحیه تیمی بالایی داریم و در هر پست بازیکنانی داریم که می دانیم هر موقع به بازی گرفته شوند، می‌توانند بهترین عملکردشان را برای خیبر ارائه کنند. هدف ما خوشحال کردن مردم لرستان است تا بعد از مدت‌ها و حضور گهر درود در لیگ برتر، یک بار دیگر لرستان را در بالاترین سطح فوتبال ایران صاحب نمانیده کنیم. جای هواداران و به خصوص هواداران ما در ورزشگاه‌ها خالی است و امیدوارم به‌زودی بستری فراهم شود تا همه تیم‌های پرطرفدار از جمله خیبر بتوانند از یار دوازدهم‌شان یعنی هواداران در ورزشگاه‌ها بهره ببرند.

عاشوری در پایان گفت: تیم منظمی داریم و باید همین را اساس کار خود در ادامه راه قرار دهیم. از مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که در تلاش است تا تیم ما دغدغه‌ای نداشته باشد و بازیکنان و کادر فنی با خیال راحت در میدان حاضر شویم. یک پارچگی و اتحاد تیم باید حفظ شود تا بتوانیم در همه دیدارها هم موفق باشیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تیم فوتبال خیبر خرم آباد لیگ آزادگان محسن عاشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!

به گزارش "ورزش سه"، اولتراها یا همان هواداران افراطی میلان امشب با اقداماتی به نمایش‌های ضعیف روسونری اعتراض کردند. در جریان بازی آنها از تشویق دست برداشتند و سکوت کردند و این‌گونه اعتراض‌شان را بیان کردند.

آنها همچنین رافائل لیائو را هم به دلیل عملکرد ضعیف در بازی‌های اخیر هو کردند. ستاره پرتغالی در دقیقه ۶۷ توسط استفانو پیولی از زمین خارج شد و از کنار دروازه بیرون رفت، نه از لب خط.

شدت توهین‌های هواداران میلان به لیائو به گونه‌ای بود که بر اساس گزارش چند رسانه ایتالیایی، لیائو پس از تعویض مستقیماً به داخل رختکن رفت و توجهی به نیمکت نداشت.

لیائو قبلاً در ماه آوریل در جریان باخت ۱-۰ مقابل رم در اولین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا توسط هواداران خودی هو شده بود. این بازیکن ۲۴ ساله در آن بازی هم عصبانی شد و در گفت‌وگو با خبرنگاران نارضایتی‌اش را ابراز کرد.

اولتراهای میلان که در اکثر دقایق بازی سکوت کرده بود و نام اعتراض‌شان را «صدای سکوت» گذاشته بودند، در ۱۰ دقیقه پایانی ورزشگاه را ترک و سکوها را خالی کردند. آنها همچنین تهدید کرده‌اند که در بازی‌های آینده هم این اقدامات را تکرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • حاشیه جدید در لیگ برتر؛ تهدید رضایی به تسویه حساب با حامدی‌فر
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • این مسابقه در تهران صفرصفر نمی‌شود!
  • اعتراض اولتراهای میلان: لیائو هو شد و سکوها خالی!
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • تاریخچه: تیمی که استقلال را دو رقمی کرده!
  • ترسوها و حاشیه‌های پررنگ‌تر از متن/ فنی و فرهنگ؛ تعطیل!
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • رجب‌زاده: ۳ امتیاز بازی با استقلال ملاثانی حق ماست