Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم پویش کمک مومنانه با حضور قهرمانان و مدال آوران رقابت های المپیک توکیو و جهانی نروژ و جمعی از مسئولان روز پنج شنبه هفته جاری در محل خانه کشتی شهید صدرزاده کمپ تیم های ملی شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، این پویش کمک مومنانه با همکاری فدراسیون کشتی و پویش مهر مهدوی از ساعت 10:30 صبح پنج شنبه 20 آبان ماه در محل خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم قهرمانان و مدال آوران بازی های المپیک 2020 توکیو و رقابت های جهانی نروژ و جمعی از مسئولان ورزشی و سیاسی حضور خواهند داشت.

این پویش در راستای برنامه های فرهنگی فدراسیون کشتی و مشارکت اعضای تیم های ملی کشتی در حمایت از قشر کم برخوردار و آسیب پذیر جامعه و در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری انجام می پذیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا روابط عمومی فدراسیون کشتی کشتی بازی های المپیک رقابت برنامه های فرهنگی تیم های ملی کشتی جامعه مقام معظم رهبری فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی به دلیل اشتباهات در جریان قضاوت در رقابت های کسب سهمیه المپیک، از سوی اتحادیه جهانی تعلیق شده است.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و عضو کمیسیون داوران اتحادیه جهانی را از المپیک‌ پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور به دلیل قضاوت اشتباه در جریان مبارزه کشتی گیران چین و قزاقستان در وزن ۶۵ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک در قاره آسیا که با اعتراض شدید قزاق ها نسبت به عملکرد مصلایی پور همراه بوده است،‌ از سوی اتحادیه جهانی کشتی تعلیق شد.

اتحادیه جهانی کشتی به دلیل اثبات اشتباهات مصلایی‌پور، ضمن‌تعلیق این داور،‌ او را از المپیک پاریس کنار گذاشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • «پویش سلامت دهان و دندان» ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • مراسم تجلیل از قهرمانان کشتی اصفهان برگزار شد
  • مراسم تجلیل از مقام آوران کشتی اصفهان برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود