Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –  خسرو حیدری حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال اظهار داشت: افتخار این را داشتم که از جوانی در این باشگاه رشد کنم. نام استقلال آنقدر بزرگ است که بعد از از بازی در این تیم، می‌توانید در تیم‌های دیگر هم چند سال دور بزنید! من با وجود پیشنهاداتی که داشتم خودم دوست داشتم در جایی که بزرگ شدم از فوتبال خداحافظی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصلا پشیمان نیستم. خیلی‌ها به من می‌گویند چرا بازی نکردی، همه سورپرایز شدند. به هرحال دوست داشتم در باشگاه خودم خداحافظی کنم و برایم خیلی مهم بود. الان هم بعد از دوسال به  باشگاه برگشته‌ام. امیدوارم بتوانم در قامت جدید خدمت گذار هواداران باشم و محبت هایشان را جبران کنم.

وی تصریح کرد: همایش خیلی خوبی بود و بزرگان استقلال دور هم جمع شدند. به گفته مصطفی آجورلو باید همدلی و یکدلی باشد اگر می‌خواهیم استقلال به موفقیت برسد. وقتی فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی گذاشته‌اند همه باید از او حمایت کنند. ان‌شاالله سال خیلی خوبی داشته باشیم. تیم شرایط خوبی دارد و در آرامش است. امیدوارم نتایج خوبی بگیریم و یک قهرمانی که کمترین مورد است را به هواداران هدیه بدهیم.

حیدری در مورد اینکه آیا فوتبال و ورزش را کنار گذاشته است، گفت: من برای آمادگی جسمانی تمرین می‌کنم و به کلاس‌های مربیگری هم می‌روم. ان‌شاالله بتوانم به عنوان عضو کوچکی از این خانواده به استقلال کمک کنم.

وی در مورد اینکه بیشتر دوست دارد در کار مربیگری فعالیت کند یا مدیریت، اظهار داشت: در باشگاه استقلال باید هر کمکی از دستمان بر می‌آید را انجام بدهیم. در هر سمتی که باشیم. من دوست دارم به هواداران خدمت کنم. اصلا مهم نیست در چه پستی باشم.

مشاور مدیرعامل استقلال در مورد جذب هافبک خارجی جدید استقلال عنوان کرد: فرهاد مجیدی بیشتر در جریان است. فکر می کنم یک بازیکن خارجی می‌خواهند جذب کنند. من دو سه روز بیشتر نیست به باشگاه آمده‌ام. کارهای فنی و جذب بازیکن در اختیار سرمربی تیم است.

حیدری در خصوص بازی تیم ملی مقابل لبنان گفت: بازی چون در خانه حریف است، نمی توان گفت راحت است. امیدوارم روند رو به رشد تیم ملی ادامه داشته باشد. حاشیه‌های دور تیم ملی باید برداشته شود. هدف رسیدن به جام جهانی است. جالب نیست که این حاشیه‌ها در اطراف تیم باشد. امیدوارم در این دو بازی هم نتایج خوبی بگیرند و خیالمان بابت رسیدن به جام جهانی راحت شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خسرو حیدری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۷۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی

شهاب زاهدی شروع فوق العاده درخشانی در تیم آویسپا فوکوئوکا داشته است. این بازیکن طی هفت مسابقه‌ای که به میدان رفته، ۶ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده است. او روز گذشته و در جدال برابر گامبا اوزاکا موفق شد از زمین خودی گلزنی کند.

شهاب زاهدی که یکی از بهترین گل‌های این فصل را به ثمر رساند و عامل پیروزی مهم تیمش بود، گفتگویی با شبکه KBC ژاپن داشته و به صحبت درخصوص مسائل مختلف پرداخته است.

مهاجم ایرانی آویسپا فوکوئوکا در ابتدا و درخصوص حسش از حضور در این تیم گفته است: واقعا احساس خوبی دارم. فضا در باشگاه فوکوئوکا بسیار جالب است. زمانی که به باشگاه پیوستم، روابط اعضای تیم با من خوب بود و واقعاً احساس خوبی از حضور در اینجا دارم.
او درخصوص غذا‌های ژاپنی نیز گفت: در رابطه با غذا‌ها باید بگویم که ژاپن در این زمینه کشور بسیار شناخته شده‌ای است. من غذای سوشی را امتحان کرده‌ام و یاکینیکو نیز از غذا‌های مورد علاقه من است و فکر کنم غذای خوشمزه‌ای است.


زاهدی درباره اینکه کدام یک از گل هایش را بیشتر از همه دوست دارد، پاسخ داد: تمام گل‌هایم را دوست دارم ولی آن گل‌هایی که توانستیم بازی را ببریم بیشتر از همه دوست دارم.

مهاجم ایرانی فوکوئوکا گفت: برای من کار تیمی و کسب پیروزی مهمترین چیز است. اگر من گلزنی کنم و تیم نیز بازی را ببرد، برایم خیلی جذاب‌تر است.

او در پاسخ به برخورد مردم ژاپن با خودش نیز گفت: آنها برخورد خوبی با من داشتند و این نشان می‌دهد که ژاپنی‌ها چقدر مردم خوب و دوست داشتنی هستند. مردم ژاپن و طرفداران فوکوئوکا خوب و مهربان هستند.

وی ادامه داد: البته من زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم. واقعاً از دیدن پرچم ایران میان تماشاگران احساس خوبی پیدا می‌کنم. من تلاش می‌کنم تا بهترین خودم را ارائه کنم تا هواداران را خوشحال کنم.
زاهدی درباره اینکه هواداران معتقدند او بهترین بازیکن تیم است، پاسخ داد: آنها باید بازی تیم را ببینند، چون که من بخشی از تیم هستم. در هر بازی، هدف ما کسب پیروزی است و مشخصا هدف من نیز به عنوان یک مهاجم، گلزنی است.

او در پایان گفت: برای من فرقی نمی‌کند که چه کسی در تیم گلزنی کند. زمانی که بازی به پایان می‌رسد، کسب سه امتیاز برای من از هر چیزی مهمتر است.

منبع: ورزش سه

tags # شهاب زاهدی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • نکونام: اگر کسی اشتباه کند تاوانش را می‌دهد
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • اولین مصاحبه شهاب زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • اولین مصاحبه زاهدی با شبکه معروف ژاپنی
  • کامنت جالب دنی کارواخال؛ به بچه‌هایم خواهم گفت کنار کروس بازی کردم! / عکس
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)