Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-29@02:20:50 GMT

چه کسی کابوس اراذل قم خواهد شد؟

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۸۰۰۹

چه کسی کابوس اراذل قم خواهد شد؟

قتل یکی از شهروندان قمی در خیابان امام این شهر و بدتر از آن رجزخوانی قاتل در فضای مجازی مبنی بر این که' دیدی زدمت. حاضرین به غایبین بگن سر تولید دارو توی آبمیوه فروشی زدمش.

به گزارش رکنا، الان هم شهید بهشتی(بیمارستان) برید ببینید' نشان داد که شهر مقدس قم به یک سرهنگ یوسف بختکی برای سرکوب اراذل و اوباش نیاز جدی و مبرم دارد و نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی کشور باید به شدت و قانونی با اراذل واوباش اندک قم برخورد جدی و اثرگذار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحوم سرهنگ بختکی که به دلیل بیماری در بیمارستانی در تهران فوت کرد،‌ به علت برخورد قاطعانه و شجاعانه با مجرمان و اراذل و اوباش منطقه ابوذر(فلاح) تهران، همیشه زبانزد خاص و عام بود. خیلی از ساکنان تهران در سالهای 1380 تا 1385 بارها نام و عکس او را در صفحات روزنامه ها شنیده ودیده اند. کسی که نامش لرزه بر اندام اراذل و اوباش پایتخت می انداخت.

شایسته نیست شهری که به فرموده رهبر معظم انقلاب' مرکز و پایتخت فکری وعلمی دنیای اسلام است' عده ای قلیل از اوباش امنیت شهرمقدس قم و مردم خوب آن  را خدشه دار کنند.

همین دی ماه سال گذشته بود که جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور به ماموران پلیس دستور داد با هر گونه شرارت اراذل و اوباش قاطعانه برخورد کنند. سردار قاسم رضایی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم برخورد جدی‌تر با اراذل و اوباش و افرادی که نظم جامعه را به هم می‌زنند، اظهار داشته بود: مقابله با اراذل و اوباش بعد از موضوع امنیت اولویت اول ناجا است.

اما گویا لازم است با توجه به حساسیت شهر مقدس قم مقام های ارشد انتظامی و قضائی کشور نیروی انتظامی قم را در برخورد با اراذل و اوباش شهر یاری کنند و نگذارند پایتخت فکری جهان اسلام جولانگاه اراذل شود.

وقتی که رهبر معظم انقلاب نه یک بار بلکه بارها بر برخورد با اراذل و اوباش و اقتدار تاکید کرده اند و سردار اشتری فرمانده ناجا نیز بر جمع آوری بانک اطلاعاتی اراذل و اوباش و برخورد شدید با آنان گفته است، انتظار می رود که  این دستورات هر جه سریعتر عملیاتی شود.

از سویی دیگر مراجع عظام تقلید نیز بر ضرورت برخورد قاطه با مجرمین تاکید دارند به طوری که آیت‌الله علوی‌گرگانی از مرجع تقلید شیعیان در دیدار مهر ماه گذشته سردار ‌حسین اشتری‌ فرمانده ناجا اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که سبب رضای مردم می شود این است که در برابر مجرمین برخورد قاطع صورت بگیرد.

هر چند که نیروی انتظامی استان قم در برخی از حوزه ها از جمله حوزه هوشمند سازی از استان‌های پیشتاز کشور است اما به نظر می رسد انتصاب فردی متخصص و عملیاتی از سوی سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان قم برای برخورد با اراذل و فروشندگان مواد مخدر به خصوص در برخی از محلاتی که مقام های مسئول خود بهتر می دانند کجاست، می تواند کمک زیادی برای افزایش امنیت  شهر مقدس قم بکند.

سردار میر فیضی فرمانده انتظامی استان قم در تیر ماه سال گذشته با تاکید بر این که پلیس به عنوان حافظ نظم و آسایش عمومی شهروندان اجازه جولان به اوباش را نخواهد داد، گفته بود: اوباش و مجرمین بدانند، همواره در چتر اطلاعاتی پلیس قرار داشته و افعال و اقدامات آنان ثبت و ضبط می شود و در بزنگاه خاص و لو این که افراد شاکی هم ادعایی نداشته باشند، از حیث جنبه عمومی جرم با افراد نا امن کننده جامعه به شدت برخورد خواهد شد و قم برای آن ها نا امن است.

طبق آمارهای اعلامی سازمان پزشکی قانونی در سال ۹۸ نیز همچنان موارد نزاع و درگیری بیشترین میزان مراجعه به پزشکی قانونی بوده استان قم بوده است.

به نظر می رسد با تمام تلاشی که سردار مجتبیایی در مدت 6 سال و همین طور سردار آقا خانی در مدت 3 سال در فرماندهی نیروی انتظامی استان قم انجام دادند نیروی انتظامی این استان می باید با همکاری دادستانی این شهر طرحی نو در انداخته به قول سردار اشتری فرمانده ناجا شاهد' نوآوری و شکوفایی در کارها' باشیم؛ تا شاهد ایجاد تحولی در عرصه مبارزه با اراذل و فروشندگان مواد مخدر در ماه های پیش رو در پایتخت فکری جهان اسلام باشیم.

عملکرد سردار میر فیضی در استان های دیگر نشان می دهد که وی بر رضایت مردم از نیروی انتظامی تاکید فراوان دارد بنابراین باید دید که میزان رضایت مردم در ماههای پیش رو از نیروی انتظامی استان قم در برخورد با اراذل و فروشندگان مواد مخدر چگونه خواهد بود؟

منبع:عصر خبر

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قتل اخبار حوادث قم کابوس اطلاعاتی اراذل سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا اینستاگرام ریحانه پارسا قیمت ریحانه پارسا و پویان مختاری ریحانه پارسا برهنه ریحانه پارسا بازیگر بازار آزاد قیمت دلار برخورد با اراذل انتظامی استان قم اراذل و اوباش نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!

 عصر ایران - سردار احمد رضا رادان، فرمانده نیروی انتظامی کشور در تجمع حامیان طرح نور (گشت ارشاد سابق) که در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد با بیان این که عده‌ای قصد دارند عفاف و حجاب را یک مسئله امنیتی جا بیندازند، گغته است: بنده رسماً اعلام می‌کنم، رسماً بدانید ما موضوع حجاب و عفاف را یک موضوع کاملاً فرهنگی و کاملاً اجتماعی می‌بینیم، اصلاً انتظامی و امنیتی نمی‌بینیم.

حرف او درباره این که موضوع حجاب و عفاف، کاملاً "فرهنگی" و "اجتماعی" است، کاملاً درست است؛ حال این که چقدر در عمل، فرهنگی و اجتماعی و نه انتظامی و امنیتی برخورد می شود، امری علیحده است.


سردار رادان، یکی از چند فرمانده ارشد نیروهای مسلح کشور و فرمانده یکی از قوای مسلح، یعنی نیروی انتظامی است. درجه ژنرالی دارد و یک نظامی تمام عیار و حرفه است. با این حال، او می گوید که طرح نور که توسط نیروی انتظامی اجرا می شود، " کاملاً فرهنگی و اجتماعی" است.

اما پای سخنرانی وی، تعداد زیادی روحانی معمم نشسته اند که اقتضای کارشان "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" است و اساساً به حوزه رفته اند تا دین خدا را بیاموزند و آن گاه به تعبیر قرآن با زبان "لیّن" (نرم) دین را به مردم یاد دهند.  اما دست بر قضا، درست در زمانی که فرمانده نیروی انتظامی می گوید طرح برخورد با بی حجابی، کاملاً فرهنگی و اجتماعی است، کسانی که باید کاملاً فرهنگی و اجتماعی باشند، لباس نظامی می پوشند، تازه از نوع چریکی اش! گو این گه قرار است برای جنگ با تیپ گولانی اسرائیل به غزه اعزام شوند!


همین تصاویر، به اندازه صدها مقاله حرف دارند. هر بار که درباره حجاب سخن گفته می شود می گویند بقیه نهادها به وظیفه خود عمل نکرده اند و بار آنها بر دوش پلیس افتاده است. بی تردید مهم ترین نهادی که به وظیفه خود، یعنی تبلیغ دین رحمانی اسلام عمل نکرده و همین نهاد حوزه است که خروجی هایش به جای آن که علامه طباطبایی، بهشتی و طالقانی و مطهری و موسی صدر و ... باشند، همین هایی هستند که برای مواجهه با فرهنگی ترین و اجتماعی ترین موضوع روز، لباس نظامی پوشیده اند و بعد، انتظار دارند، مردم و خاصه جوانان دهه های 70 و 80 که دین را با اینان شناحته اند، متدین بار بیایند و به الزامات دینی از  جمله حجاب، مقید باشند.

زیاده عرضی نیست!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رادان : دشمن می خواهد از خاکریز عفاف و حجاب بگذرد ؛ اگر موفق شود دیگر چیزی برای ما نخواهد ماند علم الهدی : در بحث حجاب ، نمی شود مردم تماشاچی باشند و بگویند آقای نیروی انتظامی، شما بیا این ناهنجاری را درست کن

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • نیروی انتظامی در اجرای طرح حجاب و عفاف کوتاهی نمی کند
  • تصاویری گویاتر از صدها مقاله : فرمانده انتظامی از طرح "کاملاً فرهنگی و اجتماعی" می گوید و روحانیون "لباس چریکی" پوشیده اند!
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • گریه سردار رادان در میان حامیان برخورد با بی‌حجاب‌ها
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی