Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:56:12 GMT

طباطبایی: همیشه از بیرون برای ما تصمیم گرفته‌اند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۸۱۰۴

طباطبایی: همیشه از بیرون برای ما تصمیم گرفته‌اند

پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که فوتبال ایران پتانسیل صعود از مرحله گروهی جام جهانی را دارد و باید برای آن هدف‌گذاری باشد.


به گزارش "ورزش سه"، هادی طباطبایی سنگربان سابق تیم ملی و استقلال در مورد مراسمی که با حضور پیشکسوتان سابقا آبی پوش در هتل المپیک برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: مشکلی که باشگاه استقلال دارد و من خودم سال هاست در مورد این مسئله صحبت نکردم و اختصاصا می خواهم این را به شما و همه علاقمندان به استقلال بگویم، این است که همیشه بقیه برای پیشکسوتان استقلال تصمیم گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به خاطر همین پیشکسوت های استقلال همیشه چند دسته شده اند. اگر خود پیشکسوتان جمع شوند و با هم خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند، فکر می کنم هم این چند دستگی از بین می رود و هم می تواند بازوی قدرتمندی بازی باشگاه باشد. امروز با آقای فریبا هم صحبت می کردم و در مورد همین موضوع صحبت کردیم.

 

او سپس در مورد شکل گرفتن این تشکیلات بیان کرد: متاسفانه هر وقت بحث شکل گرفتن این تشکیلات می شود، می بینیم که همه از جاهای مختلف می خواهند بیایند ولی عضو بشوند ولی پیشکسوت کسی است که در زمین فوتبال بازی کرده است و کار کرده و زحمت کشیده است. حالا شاید پیشکسوت های مدیریت هم بخواهند بروند و برای خودشان تشکلی را ایجاد کنند یا هر کس دیگر ولی واقعا این خیلی مهم است که پیشکسوتان جمع بشوند و خودشان برای خودشان تصمیم بگیرند. چرا نباید تشکیلاتی را درست کنیم که خودمان به خودمان کمک کنیم؟! فکر می کنم اگر این همیت وجود داشته باشد، امروز نقطه خوبی برای رخ دادن این موضوع است و خودم هم برای تحقق این موضوع تلاش می کنم.

 

از طباطبایی پرسیده شد که آجورلو اهداف زیادی را مطرح کرده و اینکه آیا شرایط برای تحقق این اهداف مهیا است یا خیر که او در واکنش به این موضوع بیان کرد: ظرفیت فوق العاده زیاد است. متاسفانه من نمی دانم کدام شخص بود که می خواست یک کار غلط را به درست اجرا کند. کاری که غلط است، غلط است. من نمی دانم چطور می شود که می گویند هیئت مدیره ای باید به باشگاه بیاید که بتواند برای باشگاه پول دربیاورد. اصلا کجای دنیا اینطوری است؟ اصلا چنین چیزی نیست. اگر هیئت مدیره ای بخواهد پول بیاورد، دیگر تصمیم گیری ها درست نیست. تصمیم گیری ها دیگر ورزشی و جمعی نیست و هر کسی می گوید برای خودش تصمیم می گیرد.

 

هادی طباطبایی ادامه داد: در صورتی‌که هیات‌مدیره باید به کارهای کلان و تصمیم‌گیری‌های کلان رسیدگی کند و اجرا دست مدیریت باشد؛ ما سال‌های سال است که همین مسئله را می‌گوییم، آدم‌هایی خارج از حوزه فوتبال و باشگاه استقلال بخواهند بیایند تصمیم بگیرند. خیلی ظرفیت وجود دارد و می‌شود خیلی کارها انجام داد، خیلی چیزها در ذهن من بوده و اگر کمکی از دستم بر بیاید به باشگاه می‌کنم، ما همین را دوست داریم. تیم‌مان آرامش داشته باشد، نتیجه بگیرد و هواداران لذت ببرند و ما پیشکسوتان لذت ببریم.

وی افزود: متاسفانه در چند سال گذشته کسانی برای این تیم تصمیم می‌گرفتند که خودشان هیچ جایی در فوتبال نداشتند و مایی که هیچ نقشی نداشتیم، باید پاسخگوی عملکرد آن‌ها می‌بودیم؛ این واقعا اذیت‌کننده بود، در صورتیکه باید این آدم‌ها از بدنه فوتبال باشند و هم ورزش را بشناسند و اقتصاد و مدیریت را بدانند تا بتوانند تصمیمات درست بگیرند و از این ظرفیت بهره ببرند. خیلی حرف است، همه جای دنیا الان فوتبال جزو بیزینس‌های بزرگ است، ما الگوهای زیادی داریم و نیازی نیست که کار عجیب و غریبی بخواهیم کنیم یا شق‌القمر کنیم.

 

پیشکسوت استقلال در ادامه صحبت‌های خود گفت: همین الگوهایی که اجرا شده را بخواهیم بومی‌سازی کنیم و بتوانیم با فرهنگ‌مان و شرایط جامعه و کشورمان تطبیق بدهیم، برای فوتبال ما بس است و زیاد هم هست و می‌تواند اتفاقات خیلی خوبی بیفتد.

 

هادی طباطبایی درباره دیدار بعدی تیم ملی و حواشی پیش آمده توضیح داد: من در مصاحبه‌هایم یک ماه پیش گفتم که برای تیم ملی نگرانم، احساسم این است که تیم ملی به جای تاکتیک‌محوری، بازیکن محور شده است و این مقداری برای آینده فوتبال ما نگرانی ایجاد می‌کند. چون همیشه این پتانسیل وجود ندارد، می‌بینیم خیلی از کارشناسان می‌گویند سردار و طارمی باهم خیلی هماهنگ هستند، الان یکی از آن‌ها نیست، اگر قرار باشد ما فقط یک زوج داشته باشیم که خوب هم را درک کنند، تیم لطمه می‌خورد.

 


طباطبایی ادامه داد: لبنان تیمی نیست که بخواهد برای ما شرایط را سخت کند و بازیکنان جایگزین خوبی داریم اما من نگران آینده فوتبال هستم؛ مهدی طارمی یک توییتی را گذاشته، او بازیکنی‌ست که در سطح اول دنیا حرفه‌ای دارد کار می‌کند. به نظر من مهدی باید تمرکزش را روی کار بگذارد، اگر مشکلی هم وجود دارد درون خانواده باشد. اگر قرار است انتقادی باشد، بگذارد کارشناسان بگویند و کسانی که تحلیل می‌کنند. ما خودمان داریم می‌بینیم و نیازی نیست بازیکنان خودشان را درگیر کنند.

 

او در تکمیل صحبت‌های خود درباره تیم ملی گفت: مربی هر چه که باشد و ما هر چه نقد بر او داشته باشیم، جایگاه مربی مشخص است؛ جایگاه بازیکن هم مشخص است، شما هر جایی در فوتبال دنیا برسی، بالاخره یک بازیکن هستی و باید تحت نظر مربی باشی. امیدوارم اختلافات درونی حل شود، چرا که مهدی بازیکن پتانسیل بالایی دارد. ظرفیت فوتبال ما بیش از این‌هاست و ما باید از این ظرفیت استفاده کنیم. هر چیزی سر جای خودش باشد و بچه‌ها باید بیشتر روی کارشان تمرکز کنند چون احتمال دارد این قضایا روی عملکردشان تاثیرگذار باشد.

هادی طباطبایی در بخش پایانی صحبت‌های خود درباره تیم ملی گفت: بگذارند اگر نقدی هست، کسان دیگری انجام بدهند؛ ما یک ماه پیش مصاحبه کردیم، خرده گرفتند که چرا از تیم که 10 بازی برده انتقاد می‌کنید. تیم به نتیجه نیست، بحث فنی است که تیم‌مان می‌خواهد به کجا برسد. به آن نقطه‌ای که می‌خواهد برسد، نقطه خوبی نیست. امیدواریم که انشالله تصمیمات خوبی گرفته شود و اتفاقات خوبی بیفتد و تیمی که صعودش تا حدود زیادی مسجل شده به جام جهانی، ما نگرانیم که به روزهایی برگردیم که شعارمان این بود که بچه‌هایمان مرد روزهای سخت هستند! من اینجا می‌گویم، اگر قرار باشد از این شعار استفاده کنیم، بگذاریم برای روزی که می‌خواهیم از گروه‌مان در جام جهانی صعود کنیم نه این‌که بخواهیم به جام جهانی برویم یا فقط در آنجا حضور داشته باشیم، فوتبال ظرفیتش بیش از آن است.

 

پیشکسوت استقلال درباره این‌که از او دعوت به همکاری در این باشگاه شده، پاسخ کوتاهی داد و گفت: خیر، آنقدر بزرگان هستند که به ما نمی‌رسد، ما که کاره‌ای نیستیم (باخنده).

استقلال تهران هادی طباطبایی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران هادی طباطبایی هادی طباطبایی جام جهانی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نجات جان مصدوم با اقدام به موقع کارشناس اورژانس مهریز
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • تصمیم بزرگ دیوید بکام؛ مسی و رونالدو در یک تیم!
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • مهاجمی مثل من دیگر در فوتبال ایران پیدا نمی‌شود | در مورد بازی با استقلال من تصمیم گیرنده نیستم
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • جسد مارادونا را از قبر بیرون می‌کشند + جزئیات | دست از سر مرده مارادونا هم بر نمی‌دارند!
  • علیپور در بازی 6 امتیازی بیرون رفت