Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه گفت: بسط این فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، به نقل روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار  اصغر عباسقلی‌زاده در جلسه هماهنگی برگزاری سالگرد شکست محاصره سوسنگرد در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: همه آحاد کشور باید با همکاری تنگاتنگ در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در فضای مجازی و انتقال آن به نسل کنونی اقدامات عملی انجام دهند، چون ترویج این فرهنگ غنی، جامعه را از آسیب‌های مختلف اجتماعی مصون داشته و باعث شکست و نابودی دشمنان می‌ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه عاشورا انقلاب اسلامی را مقدس‌ترین انقلاب روی زمین در تاریخ بشریت دانست که باعث عزت و افتخار مردم ایران زمین شد.

عباسقلی‌زاده با اشاره به اینکه آزادسازی شهر سوسنگرد موضوعی حیاتی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بود عنوان کرد: رزمندگان آذربایجانی از همان آغاز جنگ در جبهه‌ها حضوری فعال و گسترده داشتند و نقش‌آفرینی در شکست محاصره سوسنگرد از بزرگترین افتخارات آذربایجان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اطاعت‌‌پذیری رزمندگان و آحاد مردم از ولایت‌فقیه یادآوری کرد: بعد از فرمایش حضرت امام خمینی (ره)، رزمندگان اسلام به مورد رزمندگان دلاور آذربایجانی سوسنگرد را آزاد کردند که نمونه‌‌ای بارز از  اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه است.

عباسقلی‌زاده بر ضرورت برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تأثیرگذار در سطح جامعه تاکید و اضافه کرد: ایجاد دیوارنگار شهدا، تشریح عملیات‌ها در قالب روزنامه‌های دیواری مدارس، استفاده از تصاویر شهدا در پارک‌ها، ایجاد نمایشگاهی در شأن شهدای سوسنگرد و بزرگداشت های یاد و خاطره شهدا می‌تواند در انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل کنونی موثر باشد.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به عزت و غیرت رزمندگان آذربایجان شرقی در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: رزمندگان آذربایجانی از همان آغاز جنگ در جبهه حضور داشتند و در عملیات شکست محاصره سوسنگرد دلاوری و جان‌فشانی‌های ماندگار از خود به یادگار گذاشتند.

عباسقلی‌زاده با اشاره به موفقیت‌ها و افتخارات به عمل آمده در دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت، ابراز امیدواری کرد با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، شاهد خنثی‌سازی توطئه‌ دشمنان در تمامی زمینه‌ها و ایجاد جامعه سالم باشیم.

فرمانده سپاه ‌استان اصفهان: دانش‌آموزان در حوزه ایثارگری و دفاع از ‌انقلاب نقش موثری دارندرئیس بنیاد شهید: بنیاد را از نهاد خدماتی به نهاد راهبردی تبدیل می‌کنیم/ قضات ایثارگر برای اصلاح قوانین ایثارگری کمک کنندمعاون فرهنگی بنیاد شهید: شهید ‌لندی دوباره روحیه "ایثارگری و از خودگذشتگی" را زنده کرد‌وی از برنامه‌های پیش‌بینی شده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی برای گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی سوسنگرد قدردانی و نسبت به اجرای این برنامه‌ها به نحو شایسته تاکید کرد.

سرپرست اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز در این نشست از برگزاری تعداد 30 عنوان برنامه محوری برای گرامیداشت سالروز آزادسازی سوسنگرد در سطح استان خبر داد و گفت: انتظار می‌رود تمامی نهادها در اجرای برنامه‌ها و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کنند.

سرهنگ محمد حرمتی با بیان اینکه آزادسازی سوسنگرد یکی از وقایع حماسی در تاریخ کشور است اظهار داشت: آزادسازی سوسنگرد در 26 آبان سال 1359 بعد از فرمایش حضرت امام خمینی (ره) انجام شد و ما نباید از نقش بی‌بدیل شهدای آذربایجان شرقی همچون آیت‌الله مدنی، مرتضی یاغچیان، علی تجلایی، محمد مهدی مهدوی، ناصرالدین نیکنام، نادر برپور، کریم مسافری و سایر شهدا غافل شویم.

انتهای پیام/111/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان شرقی آذربایجان شرقی فرمانده سپاه عاشورا فرهنگ ایثار و شهادت آزادسازی سوسنگرد آذربایجان شرقی عباسقلی زاده دفاع مقدس برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۸۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح

سردار عباسقلی زاده در مراسم هیات رزمندگان آذرشهر تبیین وصیت نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را عامل بازدارنده توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و گفت: به گفته سردار سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و ماباید در دفاع از این حرم، خود را به سلاح ایمان و بصیرت تجهیز کنیم تا کشورمان و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در مقابل توطئه‌های دشمنان مصون بماند.

وی با تاکید بر حضور گسترده مردم در انتخابات آتی افزود:شرکت گسترده مردم در انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی از اهمیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و دشمنان با توطئه‌های متفاوت سعی دارند حضور مردم در انتخابات را کمرنگ نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • یمن توطئه جاسوسی آمریکا و اسرائیل را خنثی کرد
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • اعضای شورای فرهنگ عمومی در خنثی سازی توطئه دشمنان هوشیار باشند
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • برگزاری همایش حکمت مطهر با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی