Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@20:49:10 GMT

محمد نوازی مشکل بزرگ استقلال را فاش کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۹۰۱۶

محمد نوازی مشکل بزرگ استقلال را فاش کرد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد نوازی در حاشیه جلسه هم اندیشی پیشکسوتان استقلال گفت:

امیدوارم این مراسم تداوم داشته باشد و پیشکسوتان کنار هم باشند البته نه اینکه فقط بیایند، چای و شیرینی بخورند و بروند. بلکه بتوانند به باشگاه کمک کنند.

محمد نوازی در ادامه با انتقاد از غیبت کادر فنی و تنی چند از بازیکنان استقلال در این مراسم تصریح کرد:

بهتر بود سرمربی استقلال به همراه دیگر دستیارانش و چند بازیکن در این مراسم حضور پیدا می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجا نشان می‌دهد که هنوز کار در استقلال به درستی صورت نمی‌گیرد. این عزیزان باید می‌آمدند تا وحدت و صمیمیت بیشتری بین بازیکنان حال حاضر و پیشکسوتان به وجود می‌آمد.

نوازی در خصوص شرایط این روزهای استقلال گفت:

آبی پوشان سه بازی خود را با برد به پایان رسانده و مقابل فجر با تساوی بازی را به پایان رساندند. نتیجه‌ای که استقلال در این چهار هفته گرفته قابل قبول است و اگر همین روند را ادامه دهد مطمئنا به آنچه که می‌خواهد امسال دست می‌یابد.

وی در خصوص اختلافات مهدی طارمی و اسکوچیچ سرمربی تیم ملی گفت:

در این شرایط حساس، این بدترین اتفاق بود. بازیکنان باید تابع دستورات کادر فنی باشند. تیم ملی ما الان به آرامش نیاز دارد. ما دو بازی حساس در پیش داریم که باید با موفقیت آن را به پایان برسانیم.

محمد نوازی هافبک پیشین تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد:

باید مسئولان فدراسیون فوتبال هم در این خصوص ورود کرده و اجازه ندهند این اختلافات باعث شود تیم ملی ما به حاشیه رفته و تمرکزش را برای موفقیت از دست بدهد.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال محمد نوازی محمد نوازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین صادقی در حاشیه پیروزی آبی پوشان برابرذوب آهن اصفهان گفت: استقلال بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و توانست برنده از زمین خارج شود.

وی گفت: خیلی ها خوشحال بودند که استقلال این بازی را نبرد و صدر را به رقیب بدهد اما بازیکنان استقلال شایسته این پیروزی بودند و با تلاش فراوان توانستند این دیدار سنگین را با برد به پایان برسانند.

وی در پاسخ به این پرسش که شما یکی از گزینه های مدیریت آکادمی استقلال هستید گفت: فعلا آکادمی بی سرپرست است و هنوز هیچ چیز آن مشخص نیست و در این خصوص با من هیچ صحبتی انجام نشده است.

وی در خصوص حضورش در بازیهای استقلال افزود: من نفر سوم استقلال هستم. یکی از پیشکسوتان قدیمی این تیم هستم که سالهاست در تمامی بازیهای این تیم حضور پیدا می کنم و تیم محبوبم را تشویق می کنم و هر کاری هم که از دست بر بیاید برای این تیم انجام می دهم. از پیشکسوتان دیگر هم می خواهم که در این هفته های حساس به ورزشگاه آمده و تیم را تشویق کنند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: این استقلال شایسته قهرمانی است و این هواداران شایسته گرفتن جشن قهرمانی در پایان فصل هستند. بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم و استقلال را در هفته های پایانی یاری کنیم تا این تیم بتوانند در پایان فصل به قهرمانی دست پیدا کنند.

کد خبر 6098806

دیگر خبرها

  • محمد ربیعی: استقلال دو گل فوق‌العاده زد/ حق ذوب‌آهن شکست نبود
  • بازیکنان استقلال شایسته قهرمانی هستند/ از آکادمی استقلال بی خبرم
  • بعد از پیروزی استقلال چه گذشت؟/ کری هواداران برای تیم‌های رقیب
  • پایان کار شمشیربازان ایران درسئول
  • شمشیربازی جایزه بزرگ سئول| پایان کار سابریست‌ها با نهمی پاکدامن
  • استارت تمدید قرارداد بازیکنان استقلال
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • فریبا: استقلال تا پایان لیگ ۲ بازی خطرناک دیگر دارد
  • حیف وقت که برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس بگذاری | همین بی کیفیت ها چند هفته بعد ۴۰-۵۰ میلیارد می خواهند