Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، یعقوبعلی نظری روز دوشنبه در نشست با مدیران و معاونان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان که در محل سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: باید با تسلط بر اوضاع، به موقع تصمیم بگیریم و تصمیم گیری را موکول به فردا نکنیم.

استاندار خراسان رضوی خطاب به مدیران سازمان صمت افزود: ما در استانداری به عنوان هماهنگ کننده و شما به عنوان دستگاه عملیاتی باید با یکدیگر مفاهمه داشته باشیم تا تعارضی در تصمیمات صورت نگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه نباید بگذاریم جامعه دچار التهاب شود، گفت: نباید اجازه دهیم ظرفیت‌های موجود ما دچار رکود شود چون در آن صورت سرمایه‌گذاری از بین خواهد رفت.

نظری ادامه داد: صنعت، معدن و تجارت استان در گام بعدی باید برنامه‌های فعلی خود را توسعه دهد، در این راستا اگر ما در حوزه فکری و نرم افزاری آگاهی داشته و هماهنگ باشیم، می توانیم تصمیمات درست تری بگیریم.

استاندار خراسان رضوی عنوان کرد: مجموعه صمت، مسوولیت سنگینی در مدیریت و نظارت بر بازار دارد و کوچکترین غفلتی باعث التهاب می‌شود، در این بین ما باید به این یقین برسیم که صمت در ماه‌های آینده مسلط بر بازار است و هیچ نگرانی از این حیث نداشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: استاندار در حوزه اجرا دخالتی نمی‌کند و دستگاه را ضمن اینکه مسوول می‌دانیم، از آن حمایت نیز می‌کنیم.

نظری با تاکید بر اینکه مراقبت از ذخایر کالاها با دقت و جدیت باید صورت گیرد، گفت: عبور موقت گندم، استقرار نماینده ارزی، سامان دهی بخش خصوصی در ارتباط با افغانستان و راه‌اندازی میز افغانستان برای تسهیل مراودات تجاری باید در دستور کار قرار بگیرد.

در این نشست گزارشی از وضعیت سامانه تجارت و کارکردهای آن در حوزه مدیریت بازار و کالاهای گوناگون ارائه شد.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها مشهد رونق تولید استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مشهد رونق تولید سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها مشهد رونق تولید استانداری خراسان رضوی یعقوبعلی نظری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسئول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره‌مند شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آنها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • آمادگی برای ساماندهی ۵۸۰۰ گروه‌ جهادی در خراسان رضوی/دستگاه‌های اجرایی با گروه‌های جهادی متصل می‌شوند
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • افزایش ۲۰ درصدی صادرات غیر نفتی خراسان رضوی
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی