Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@04:01:30 GMT

ذوالفقارنسب: اسکوچیچ و طارمی هر دو مقصرند

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۲۹۰۴۵

ذوالفقارنسب: اسکوچیچ و طارمی هر دو مقصرند

«بیژن ذوالفقار نسب» روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به فهرست بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: مهم‌ترین و بحث‌برانگیزترین تصمیم اسکوچیچ عدم دعوت مهدی طارمی بود که با واکنش‌های گسترده‌ای همراه بوده است.

وی افزود: به طور حتم دلیل اصلی دعوت نشدن طارمی به تیم ملی اظهار نظر تند این بازیکن علیه اسکوچیچ بود و این مهم بر هیچ‌کس پوشیده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی اسبق تیم ملی فوتبال خاطرنشان کرد: اظهار نظرهایی که اسکوچیچ و مهدی طارمی بر زبان آوردند درست و منطقی نبود، در هیچ کجای دنیا سرمربی تیم ملی در کوران مسابقات مهمی همچون مسابقات مقدماتی جام جهانی از بازیکنانش انتقاد نکرده و یا صحبت‌هایی را مطرح نمی‌کند که باعث شود روحیه آنها از بین رود، از طرف دیگر مهدی طارمی نیز باید خویشتن‌داری بیشتری از خود نشان می‌داد و احساسی پاسخ نمی‌داد.

مشاور وزیر ورزش و جوانان اضافه کرد: مسوولان فدراسیون فوتبال و سرپرست تیم ملی می‌توانستند پیش از اینکه چنین شرایطی رقم بخورد وارد ماجرا شده و این اتفاق را حل و فصل کنند اما این اتفاق رخ نداد تا تیم ملی از حضور یکی از بهترین و آماده‌ترین نفراتش محروم شود.

وی ادامه داد: باز هم تاکید می‌کنم وقتی تیم ملی در گروه خود صدرنشین بوده و باختی را متحمل نشده است چه لزومی داشت اسکوچیج بگوید میزان تاکتیک‌پذیری فوتبالیست‌های ایرانی پایین است؟!

ذوالفقارنسب افزود: تیم ملی به یک روانشناس حاذق نیاز دارد و مسوولان فدراسیون فوتبال نباید لحظه‌ای در استخدام روانشناس ورزشی تامل کنند زیرا اگر فردی با این خصوصیات در کنار تیم ملی حضور داشته باشد، هرگز چنین اتفاقاتی رخ نمی‌دهد.

برچسب‌ها بیژن ذوالفقارنسب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بیژن ذوالفقارنسب بیژن ذوالفقارنسب تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سردار پیشگو می شود(عکس) سردارآزمون جوان اول سال 1393 شد ( +عکس )

دیگر خبرها

  • سردار به سبک طارمی پنالتی گرفت! (فیلم)
  • مصطفی هاشمی: همه در باخت شهرداری گرگان مقصرند
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • خبر جدید و لو رفته درباره طارمی
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • شکایت شرکت نقل‌وانتقالاتی از پورتو برای پول انتقال طارمی