Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جواد قناعتی دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل امیرالمؤمنین(ع) استان فارس افزود: یکی از ابعاد معنویت برای بسیجیان در ادارات، خدمت صادقانه و برخاسته از دل به مردم است. 

وی در ادامه به تبیین شاخص‌های بسیجیان در ادارات پرداخت و گفت: در مجموعه بسیج و خصوصاً ادارات و ارگان‌ها باید جاذبه زیاد و دافعه کم باشد، دافعه برای ضد انقلاب است و برای مردم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: یکی از شاخص‌هایی که باید در مجموعه  بسیج بدان پرداخته شود پرورش ظرفیت‌های وجودی و اصلاح نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت است.

وی ادامه داد: یکی از شاخص‌های مهمی که در مجموعه نظام جمهوری اسلامی خصوصاً بسیج وجود دارد، اعتقاد قلبی و عملی به توحید است یعنی در انجام امور تنها باید رضای خدا را در نظر بگیریم.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان فارس، بصیرت و زیرکی را از دیگر شاخص‌های بسیجیان برشمرد و افزود: باید مراقب باشیم و فریب نخوریم و برخی چهره‌ها نقاب عوض نکنند و امروز از بسیجی‌ها بسیجی‌تر شوند، البته در بسیج به روی همه باز است اما در سپردن امانات الهی که مسئولیت است، باید مراقب باشیم. 

وی همچنین اهمیت توجه به معنویت را یادآور شد و افزود: یکی دیگر از شاخص‌های بسیج بحث معنویت است، مگر می‌شود بسیجی بود و بخواهیم در نظام اسلامی کار کنیم اما حواسمان به معنویت نباشد؟

در این مراسم از تلاش های سرگرد پاسدار رضا اسمی تقدیر و سرگرد پاسدار سید اسماعیل علمداری به عنوان فرمانده جدید حوزه امیرالمؤمنین(ع) ادارات کل استان فارس معارفه شد.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفان فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفان فارس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سازمان بسیج مستضعفان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • رسالت بسیج، تسهیل خدمت‌رسانی به مردم است
  • تاسیس مؤسسات خدمات هوشمند ترافیک/ برای واردات خودرو هیچ چیزی معطل پلیس نیست
  • ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای تکمیل زائرسرا در مشهد
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند