Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه به دستور رئیس جمهوری برای تسریع در تعیین تکلیف اموال موجود در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اشاره کرد و گفت: براساس گزارش ارائه شده و بازدید میدانی صورت گرفته میزان کالا‌های رسوبی در انبار‌های استان کرمانشاه کمتر از سه درصد و در مرحله ساماندهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : سایر اقلام با مساعدت ویژه دادگستری، تعزیرات و سازمان اموال تملیکی در جلسه چهارشنبه این هفته تعیین تکلیف می‌شود.

او افزود: صیانت از حقوق عامه و ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی اولویت مهمی است که با عنایت به تاکید رییس جمهوری در بازدید میدانی از وضعیت برخی انبار‌های اموال تملیکی در استان‌ها و ورود دستگاه قضا ساماندهی این کالا‌ها و فرآیند تعیین تکلیف سرعت گرفته است.

استاندار کرمانشاه خواستار تسریع در ساماندهی انبار‌های اموال تملیکی شد

او افزود: سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به عنوان حلقه پایانی زنجیر تعیین تکلیف کالا‌های مشکوفه وظیفه دارد بر اساس قانون در بازه زمانی مشخص شده با تلاش جهادی و شبانه روزی نسبت به ساماندهی کالا‌ها اقدام کند که خوشبختانه در کرمانشاه این میزان بسیار پایین است.

او ادامه داد: با تلاش مدیرکل و کارکنان این سازمان، همکاری دادگستری و تعزیزات، کرمانشاه ۱۷ برابر از میانگین کشوری بر اساس شاخص‌های ارزیابی بالاتر است و در سرعت بخشی به امور برای تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی رتبه برتر را کسب کرده است.

بازوند به باتوجه به وظایف اموال تملیکی در زمینه صیانت از سلامت، بهداشت، فرهنگ و امنیت جامعه و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان گفت: این سازمان حضوری فعال در زمینه مبارزه با قاچاق کالا برعهده دارد و در این عرصه شاهد همکاری مطلوب نهاد‌های امنیتی و نظارتی و نظامی هستیم.

استاندار کرمانشاه به صورت میدانی از انبار‌های احتکار ۵۳ هزار تن ذرت خارجی قاچاق که توسط اخلال گران اقتصادی و افراد سودجو در استان‌های همجوار و جنوبی به کرمانشاه انتقال یافته است؛ بازید کرد و گفت: تلاش خالصانه، دلسوزانه و فداکارانه و پیگیری مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج) در کشف و ضبط این محموله بسیار بزرگ که در یکی شهرک‌های صنعتی کرمانشاه انبار شده بود، بسیار قابل تقدیر است و بی شک اقدام مهم در راستای مبارزه با فساد است هرچند که این متخلفان در استان‌های دیگر هستند.

بازوند افزود: با مساعدت و پیگیری ویژه دادگستری مراحل قانونی برای تعیین تکلیف ذرت‌های قاچاق انجام شده و شرایط واگذاری به شرکت‌های وابسته به جهاد کشاورزی، پشتیبانی امور دام یا امور عشایری فراهم شده و اولویت واگذاری این نهاد‌های دامی باید تولیدکنندگان کرمانشاه باشند.

او افزود: این ذرت‌های قاچاق حدود یکسال پیش از بنادر جنوبی کشور وارد و سپس به کرمانشاه انتقال و در انبار‌ها دپو شده بود و ارزش آن ۱۰۱ میلیارد تومان برآورده شده است .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه اموال تملیکی تعزیرات حکومتی اموال تملیکی تعیین تکلیف انبار ها استان ها کالا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۲۹۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ظهر پنج شنبه پس از نظارت میدانی و بازدید از بخش‌های مختلف بندر شهید رجایی راهی انبارهای اموال تملیکی استان هرمزگان شد و روند اجرای دستورات پیشین خود که در راستای ساماندهی و تعیین تکلیف کالاهای متروکه صادر شده بود را به صورت دقیق مورد بررسی قرار داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان این بازدید، از وضعیت ساماندهی کالاها و اقلام در انبارهای تملیکی استان هرمزگان ابراز رضایت کرده و ضمن تاکید بر استمرار این روند گفت: آنچه امروز در انبارهای اموال تملیکی قابل مشاهده است حقیقتاً با گذشته قابل مقایسه نیست.

وی افزود: با تلاش صورت گرفته امروز وضعیت انبارهای اموال تملیکی به حد مطلوبی رسیده است و مشکلات پیشین به حداقل رسیده است.

رئیس قوه قضائیه خطاب به وزیر دادگستری نیز گفت: ضرورت دارد پرونده‌هایی از سازمان اموال تملیکی که در سازمان تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی هستند با سرعت و دقت بیشتری تعیین تکلیف و به سرانجام برسند.

کد خبر 6095057

دیگر خبرها

  • اولین جلسه ساماندهی و تقویت مدیریت مرزهای مجاز آبی گیلان برگزار شد
  • هر چه سریعتر نسبت به نواقص و ناهماهنگی های موجود در گمرک شهیدرجایی اقدام شود
  • رئیس قوه قضائیه: پرونده‌های اموال تملیکی تعیین تکلیف شود
  • سرعت رسیدگی به پرونده‌های اموال تملیکی در تعزیرات افزایش یابد
  • بازدید رئیس قوه قضائیه از بندر شهید رجایی
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • ظرفیت تمامی ادارات برای کاهش فقر در جامعه به کار گرفته شود
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد