Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، پدافند هوایی عربستان مدعی شد یک پهپاد متعلق به شبه نظامیان انصارالله را که به سمت شهر خمیس مشیط در حرکت بود، رهگیری و منهدم کرده است.

این حمله چند روز پس از این صورت می‌گیرد که طبق ادعای عربستان، نیروی هوایی این کشور پهباد انصارالله را که به سمت فرودگاه بین‌المللی «ابها» می‌رفت، ردیابی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائتلاف سعودی در یمن، پنجشنبه گذشته اعلام کرد که ۱۱۵ تن از اعضای انصارالله را طی حملات هوایی در نزدیکی مأرب، به شهادت رسانده است. گفتنی است که مأرب، آخرین پایگاه شمالی نیرو‌های طرفدار دولت است.

این در حالی است که ائتلاف سعودی مدعی شده است در سه هفته گذشته در این منطقه تقریبا هر روز حملات هوایی وجود داشته که باعث جان باختن دو هزار و ۶۰۰ نفر از اعضای انصارالله شده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عربستان سعودی پدافند هوایی فرودگاه ابها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود

وزیر خارجه آمریکا دوشنبه و سه‌شنبه آینده به عربستان سعودی سفر و در مورد تلاش‌های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه رایزنی خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد آنتونی بلینکن دوشنبه و سه شنبه آینده به عربستان سفر خواهد کرد تا در مورد تلاش های جاری برای دستیابی به آتش بس در غزه با مقامات سعودی گفت‌وگو کند.

در ادامه بیانیه آمده است: وزیر خارجه آمریکا در سفر خود به عربستان بر اهمیت جلوگیری از گسترش درگیری و تلاش برای دستیابی به صلح و امنیت در منطقه تأکید خواهد کرد.

وزارت خارجه آمریکا در ادامه اعلام کرد بلینکن در سفر خود به عربستان سعودی در نشست وزیران شورای همکاری خلیج فارس با هدف تقویت هماهنگی امنیت منطقه ای شرکت خواهد کرد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جدیدترین اظهارنظر وزیر خارجه عربستان درباره جنگ غزه
  • «پلن بی» آمریکا در برابر انصارالله چیست؟
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • ببینید | لحظه انهدام پهپاد MQ9 آمریکا توسط انصارالله یمن
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • تشدید دوباره حملات انصارالله یمن: پهپاد آمریکایی و نفتکش انگلیسی هدف قرار گرفتند
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • سومین پهپاد ۳۰ میلیون دلاری آمریکا هدف ارتش یمن قرار گرفت
  • تکرار ادعای کاخ سفید : مدرکی مبنی بر نسل کشی اسرائیل در غزه وجود ندارد