Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

مراسم تجلیل و بزرگداشت پیشکسوتان باشگاه استقلال با حضور جمعی از موسفید کرده های این باشگاه در محل هتل المپیک برگزار شد.

حضور پیشکسوتان پنج دهه

از نکات جالب در برپایی این همایش حضور پنج نسل مختلف از بازیکنان پنج دهه باشگاه استقلال زیر یک سقف بود. گرچه تعدادی از پیشکسوتان سرشناس در این جمع غیبت داشتند و البته اسامی آنها در چند نوبت توسط کسانی که صحبت کردند و یا مدیرعامل باشگاه برده شد اما در مجموع حضور نیافتن آنها به خودی خود بحث برانگیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه سراغ مجیدی را گرفتند

یکی دیگر از غایبان سرشناس این مراسم فرهاد مجیدی بود. سرمربی تیم فوتبال استقلال که شاید با حضورش در این مراسم شرایط بهتری را برای ایجاد وفاق و اتحاد فراهم می ساخت. خیلی ها سراغ او را از آجرلو می گرفتند.

استقبال ویژه از پیشکسوتان

مراسم از ساعت یازده به صورت رسمی آغاز شد گرچه میزبان این مراسم از حدود ساعت ۹ صبح سالن گردهمایی استقلالی ها را برای ورود پیشکسوتان باشگاه استقلال مهیا کرده بود تا به شکل ویژه از آبی ها استقبال کند.

حضور دهه چهلی ها

حسین فرزامی، احمد منشی زاده، نصرالله عبداللهی و خیلی دیگر از جمله مسعود معینی که فوتبالیست های دهه ۴۰ و ۵۰ باشگاه استقلال بودند در محل حضور یافتند.

حامیان مالی هم آمدند

علی نامداری و مهدی عبدیان ۲ تن از اعضای کادر مدیریتی قبلی باشگاه استقلال هم در مراسم حضور یافته بودند تا به عنوان حامیان مالی در ادامه مراسم در رابطه با اقداماتی که برای پیشکسوتان استقلال در نظر داشتند رونمایی کنند.

پوشش کامل رسانه ای

گروه کثیری از اصحاب رسانه با میکروفون و دوربین در ورودی محل همایش حضور یافته بودند و با حضور هر یک از پیشکسوتان، در رابطه با شرایط این روزهای تیم استقلال، حضور سردار آجرلو به عنوان مدیرعامل باشگاه و مسائلی از جمله تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت می کردند.

غافلگیری فریبا

در ابتدای مراسم تعدادی از موسپیدهای باشگاه از جمله جواد قراب و بهتاش فریبا به عنوان سخنران پشت میکروفون رفتند و در ارتباط با این گردهمایی و اهدافش صحبت کردند. آنها با اشاره به یکدلی و اتحاد پیشکسوتان یکدیگر را ترغیب می کردند تا همگی زیر یک چتر کمک کنند تا استقلال دوباره به روزهای اوجش برگردد. گرچه فریبا به خبر ورزشی گفت اصلا نمی دانسته باید حرف بزند غافلگیر شده بود.

آقای گل ها با هم رسیدند

ورود تعدادی از بازیکنان دهه هشتاد و نود باشگاه استقلال مثل رضا عنایتی، آرش برهانی، محمد نوازی، علی موسوی و بازیکنان قدیمی از این دست فضای همایش را تا حدی تغییر داد. این عده که نسل جدیدتر تیم استقلال را تشکیل می دادند با دیدن پیشکسوتان و موسپیدهای باشگاه استقلال نزد آنها می رفتند و در رابطه با توانمندی های آنها و افتخاراتی که آفریدند تحسینشان می کردند.

ملاقات برهانی و منشی زاده

آرش برهانی در ملاقات با احمد منشی زاده اولین گلزن باشگاه استقلال به پرسپولیس گفت اصلاً نمی دانسته منشی‌زاده زننده اولین گل باشگاه استقلال به پرسپولیس بوده و او را به آغوش کشید. این حرف را کسی زد که خودش آقای گل باشگاه استقلال با بیشترین تعداد گل زده است. صحنه های این چنینی در مراسم همایش تجلیل از پیشکسوتان باشگاه استقلال کم نبود.

دیدارها تازه شد

حضور مهدی فنونی زاده، هادی طباطبایی، شکورزاده، علی جانملکی و خیلی‌های دیگر مانند شاهین بیانی باعث شده بود گروه زیادی از استقلالی هایی که ماه ها و یا بعضا سال ها بود یکدیگر را ملاقات نکرده بودند زیر یک سقف به خوش و بش پرداخته و از حال و احوال هم مطلع شوند.

آجرلو سالن را ساکت کرد

اما اوج این مراسم زمانی بود که مدیرعامل باشگاه میکروفون را به دست گرفت و جلوی آرم بزرگ باشگاه استقلال با دو ستاره طلایی ایستاد و حاضران در جمع را به اتحاد و همدلی دعوت کرد. او حرف هایی زد که همه ساکت شدند تا درباره اش بهتر بشنوند.

۲۰۰ واحد مسکونی و یک تعاونی اقتصادی

مصطفی آجرلو با اشاره به علی نامداری یکی از حامیان مالی باشگاه استقلال گفت که من از او خواسته ام با احداث ۲۰۰ واحد مسکونی برای پیشکسوتان، مشکل مسکن فرزندان و یا خود آنها را برطرف کند. او همچنین با اشاره به مهدی عبدیان عضو پیشین هیئت مدیره باشگاه استقلال از همه استقلالی های حاضر در جمع دعوت کرد با ایجاد یک تعاونی شرایطی ایجاد کنند تا با انجام کارهای اقتصادی تک تک پیشکسوتان از این طریق سود ببرند و در سفره بزرگ استقلال سهیم باشند.

آجرلو گلهای ظلی را نگرفت

آجرلو لحظه ای که متوجه شد فرامرز ظلی از پیشکسوتان دهه ۴۰ باشگاه استقلال قصد دارد به او دو دسته گل هدیه کند از وی خواست یکی از آنها را به خانواده مرحوم جانملکی و دیگری را به خانواده مرحوم رضا احدی اهدا کند. آجرلو در کمال تواضع دسته گل ها را نگرفت و گفت: من شاید تنها شش ماه یا حداکثر دو سال اینجا باشم ولی این شما بزرگان استقلال هستید که در این مجموعه می مانید پس این دسته گل ها لایق شماست.

تجلیل از ۴ خانواده استقلالی

پس از صحبت‌های مدیرعامل باشگاه استقلال که بسیار امیدوار کننده و آرامش بخش بود حاضران در همایش به تشویق او پرداختند و با شنیدن یک ترانه زنده دیگر توسط خواننده استقلالی به تجلیل از خانواده‌های منصور پورحیدری، غلامحسین مظلومی، عزت الله جان ملکی و رضا احدی پرداختند. باشگاه استقلال با اهدای لوح یادبود و یک هدیه، از خانواده های این چهار پیشکسوت فقید تجلیل به عمل آورد.

هدیه حجازی در باشگاه ماند

گوینده مراسم در پایان با اشاره به غیبت اعضای خانواده مرحوم ناصر حجازی اعلام کرد که باشگاه قصد داشته از آنها هم تجلیل به عمل بیاورد که بنا به دلایلی نتوانستند در این مراسم حضور پیدا کنند و لوح و هدیه شان در باشگاه می ماند تا در فرصتی مغتنم به آن خانواده اهدا شود.

نامداری: گردهمایی بعدی شلوغ‌تر می‌شود

خوردن ناهار و دورهمی های شش نفره گرد میزهای سالن همایش پایان بخش مراسم این بود که علی نامداری به عنوان میزبان مالی مراسم به خبر ورزشی گفت: قول می‌دهم دفعه بعد که این مراسم به عنوان تجلیل از پیشکسوتان برگزار شود مجبور شویم سالنی به مراتب بزرگتر را تدارک ببینیم. چون حتم دارم گروه کثیری از پیشکسوتان استقلال به این مراسم خواهند آمد.

همدلی و اتحاد

چکیده و خلاصه این مراسم با شکوه که در سال های اخیر بیشتر در باشگاه رقیب توسط مدیران عامل باشگاه پرسپولیس شاهدش بودیم، گردهمایی مو سپید کرده های باشگاه استقلال و حضور جمع زیادی از آنها بود. گروهی که اغلب ارتباط خوبی با هم نداشتند و یا دورادور برای یکدیگر جبهه گیری می کردند اما در مراسم تجلیل از پیشکسوتان همگی یکدل شدند تا با شعار اتحاد و اتحاد به استقلال و فرهاد مجیدی کمک کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال خبر ویژه مصطفی آجرلو باشگاه استقلال مدیرعامل باشگاه منشی زاده دسته گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم گفت: انسان‌ها به میزان درک و فهم خود از زندگی، از معرفت الهی سیراب می‌شوند.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی افزود: قرآن کریم نسبت به علم نگاه ویژه‌ای دارد و دین اسلام توجه به علم را بالاتر از همه ارزش‌ها می‌داند، زیرا با علم به فهم و عبودیت بهتری می‌رسیم.

او همچنین گفت: آگاهی، تلاش، تحقیق و مطالعه و به روز بودن اساتید لازمه تاثیرگذاری آنها بر دانشجویان، طلاب و مردم است.

در پایان این مراسم از اساتید برتر حوزه علمیه‌های استان همدان قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!
  • رونمایی از آثار ۱۳ معلم مولف در مراسم تکریم مقام معلم
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • تجلیل از کارگران شهرداری فرخ شهر
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس