Web Analytics Made Easy - Statcounter

ریاض در پیامی به بیروت اعلام کرد که در صورت شکست مأموریت معاون دبیرکل اتحادیه عرب، بخشی از لبنانی‌ها از عربستان اخراج خواهند شد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه المیادین، بیروت پیام ریاض مبنی بر اخراج بخشی از لبنانی‌ها از اراضی عربستان در صورت شکست ماموریت حسام زکی معاون دبیرکل اتحادیه عرب را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

المیادین به نقل از منابع دولتی لبنان نوشت: «حسام زکی معاون دبیرکل اتحادیه عرب، به عنوان مقدمه حل بحران لبنان و عربستان، خواستار برکناری جورج قرداحی وزیر اطلاع‌رسانی لبنان شد».

منابع لبنانی تأکید کردند که زکی از ارائه هرگونی تضمین برای عقب‌نشینی ریاض از اقداماتش در قبال لبنان پس از استعفای قرداحی خودداری کرد.

بحران دیپلماتیک بین عربستان و لبنان دو هفته گذشته پس از انتشار اظهارات رسانه‌ای «جورج قرداحی» وزیر اطلاع‌رسانی که در آن جنگ یمن را «بیهوده» توصیف کرد، آغاز شد.

عربستان و کشورهای شورای همکاری خلیج فارس اخیرا سفیران لبنان را به دلیل اظهارات جورج قرداحی وزیر اطلاع‌رسانی لبنان که از مداخله نظامی به رهبری عربستان در یمن انتقاد کرده بود، اخراج کردند.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان عربستان لبنان اتحادیه عرب حسام زکی جورج قرداحی اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر به وضعیت جوی استان زنجان طی چند روز آینده اشاره کرد و گفت: با بررسی جدیدترین و آخرین نقشه‌های هواشناسی و به دلیل ماهیت رگباری بارش‌ها که با رعدو برق، احتمال تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید نیز همراه خواهد شد.

وی افزود: به دلیل احتمال وقوع سیلاب‌های محلی و مخاطراتی که به همراه خواهد داشت هشدار نارنجی فقط برای روز جمعه صادر شد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: اطلاع رسانی‌های لازم به مسئولان استانی و نیروهای ذیربط انجام شد و اطلاع رسانی‌های لازم در استان صورت گرفت.

رحمان نیا افزود: احتمال آبگرفتگی و لغزندگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها در استان وجود دارد بنابراین شهروندان در کنار حاشیه رودخانه‌ها تردد نکنند.

کد خبر 6095160

دیگر خبرها

  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • لبنان پیشگام اولین اعتراضات دانشجویی ضداسرائیلی در جهان عرب
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • اختصاص کمک یک میلیارد یورویی اتحادیه اروپا به لبنان برای مهار موج مهاجران
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • احزاب لبنانی در انتخاب رییس‌جمهور کشورشان تفاهم و تسریع کنند
  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد