Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@16:36:00 GMT

اعتراف بزرگ ونگر چند سال بعد از جدایی از آرسنال

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۰۸۹۵

اعتراف بزرگ ونگر چند سال بعد از جدایی از آرسنال

آرسن ونگر، سرمربی سابق آرسنال، اعتراف کرد که باید زودتر از این تیم جدا می شد.

به گزارش "ورزش سه"، آرسن ونگر در سال 1996 هدایت آرسنال را بر عهده گرفت و طی دوران حضور خود در این تیم یکی از موفق ترین دوره های تاریخ باشگاه را رقم زد. با این حال اوضاع توپچی‌ها در اواخر دوران سرمربیگری آرسن ونگر ناامیدکننده شده بود و نهایتاً مرد فرانسوی در سال 2018 و بعد از 22 سال آرسنال را ترک کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آرسن ونگر که هم اکنون به عنوان مسئول توسعه جهانی فوتبال فعالیت می کند، صحبت های جالبی را مطرح کرده است. او گفت: "من کاملا خودم را با این باشگاه می شناختم و این اشتباهی بود که مرتکب شدم. عیب مهلک من این است که جایی که در آن بودم را خیلی دوست داشتم. من افسوس آن زمان را می‌خورم چراکه باید به جای دیگری می رفتم.

 

 

 

 

گاهی تعجب می کنم که آیا چیزی بعد از آن فصل شکست ناپذیری ما تخریب شد؟ سال 2007 یک نقطه تعیین کننده بود. این اولین باری بود که می‌توانستم احساس کنم تنش‌هایی در هیئت مدیره باشگاه به وجود آمده است. من بین وفاداری به باشگاه و دیوید دین گیر کرده بودم. هنوز هم به این فکر می کنم که آیا کار درستی انجام دادم چرا که بعد از مقطعی دیگر شرایط مثل قبل نبود."

 

 

 

 

ونگر در ادامه گفت: "می توانستم به تیم ملی فرانسه بروم، همچنین تیم ملی انگلیس که حتی دو سه بار فرصت آن را داشتم. دو بار می توانستم به رئال مادرید دارم. می‌توانستم به یوونتوس، پاری سن ژرمن و حتی منچستر یونایتد بروم."

آرسنال آرسن ونگر (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال آرسن ونگر سرمربی آرسن ونگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، «احمد نادری» نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس و عضو هیأت‌رییسه مجلس شورای اسلامی، در فضای مجازی نسبت به خبر جدایی ری از تهران واکنش نشان داد و با این طرح مخالفت کرد.

نادری خواهان جلوگیری از هرگونه جابه‌جایی در محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش‌های پنج گانه آن، محدوده فرودگاه امام خمینی (ره) و همچنین منطقه ویژه اقتصادی ری شد.

این عضو هیأت‌رییسه مجلس با تاکید بر هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی ری به خسارت‌های ناشی از ایجاد تغییرات در جغرافیای سیاسی این شهرستان اشاره کرده و از به وجودآمدن نارضایتی‌های مردمی ساکنین و اهالی این شهرستان ابراز نگرانی کرد و به همراه برخی دیگر از نمایندگان این حوزه انتخابیه طی نامه‌ای از وزیر کشور خواسته‌اند تا وضعیت این شهرستان در تقسیمات کشوری همچنان به صورت فعلی مانده و ری جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

کد خبر 6091127 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن
  • جدایی ستاره عراقی از مس رفسنجان
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • فیلم| اعتراف دانشجوی یهودی: دفاعم از صهیونیست ها اشتباه بود!
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • پوستکوعلو: اهمیت رویارویی با آرسنال برای جلوگیری از اوج‌گیری رقیب‌ اصلی‌مان را درک می‌کنیم
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی