Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@23:33:19 GMT

توضیح ذوب آهن درباره علت جدایی صلصالی

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۰۹۵۳

توضیح ذوب آهن درباره علت جدایی صلصالی

باشگاه ذوب آهن با انتشار بیانیه ای در خصوص جدایی صلصالی توضیح داد.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که باشگاه ذوب آهن پس از سالها به ثبات رسیده و عملکرد درخشانی را با هدایت مهدی تارتار در سه بازی اخیر ارائه کرده و در بازی پایانی نیز موفق شد سپاهان را شکست دهد، حالا جدایی صلصالی دستیار مهدی تارتار باعث شده تا شایعات عجیبی در این خصوص شکل بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باشگاه ذوب اهن در خصوص این موضوع با صدور بیانیه ای توضیح داده: همانگونه که اهالی ورزش و علاقه مندان به فوتبال و هواداران عزیز مستحضرند تیم فوتبال ذوب آهن پس از گذراندن یک دوران بحرانی و فراز و فرودهای بسیار درحال حاضر با به کارگیری  مربی خوشفکر و بزرگی همچون مهدی تارتار و کادر فنی باتجربه ، با دانش و ترکیبی از بازیکنان جوان و با انگیزه نه تنها بحران را پشت سر گذاشته بلکه امروز میرود تا بعنوان تیمی منسجم و مدعی، مدافع عنوان و نام بزرگ نایب قهرمان آسیا باشد. 

 

در ادامه بیانیه سبزپوشان آمده است: اما متاسفانه شاهد ارائه سخنانی در مورد جدایی آقای صلصالی هستیم که به هیچ عنوان صحت ندارد

 

 ذوب آهن درباره علت جدایی صلصالی نوشته است: واقعیت جدایی ایشان  بسیار ساده و صریح است ؛ علیرغم تمایل بسیار باشگاه و سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن به حضور و همکاری آقای صلصالی  ، ایشان به دلیل عدم توافق در قرارداد با باشگاه ذوب آهن اصفهان ، تصمیم به جدایی از تیم فوتبال بزرگسالان گرفتند و مثل همیشه عضوی از خانواده بزرگ ذوب آهن بوده و خواهند بود

محمد صلصالی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد صلصالی باشگاه ذوب ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »

شهردار تهران گفت: به هر دستگاهی در شهر که خدمتی می‌کند، بسته به نیازشان کمک می‌کنیم.

به گزارش ایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری شهرداری با ناجا در موضوع «طرح نور »، گفت: به هر دستگاهی که در شهر خدمتی می‌رساند، کمک می‌کنیم.دستگاه‌ها نیازهای‌شان را به ما اعلام می‌کنند و ما طبق وظیفه و در چارچوب ضوابط به آنها کمک می‌کنیم.

شهردار تهران همچینین با بیان اینکه برخی نمی‌خواهند در قضیه واگن‌های مترو، مردم سود کنند، اظهارکرد: اصلا خوب نیست که عده‌ای خاص در این کشور سود ببرند، اما مردم ضرر کنند. این رفتار با انسانیت ناسازگار است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال
  • شگفتی در فوتبال عربستان با عبور تیم الهلال از میتروویچ
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • تجهیزات VAR از چین وارد می‌شود | مشکلی در قرارداد شمسایی نیست
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم