Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حبیب الله موسوی روز دوشنبه در جلسه ستاد بحران شهرستان پلدختر اظهار کرد: بخشی به طول ۸۵۰ متر از دایک حفاظتی معمولان اجرا شده و یک هزار متر باقی مانده این دایک که دقیقاً نقطه تهدید ورود سیلاب به منازل مسکونی بخش غربی این شهر است همچنان متوقف مانده است.

وی افزود: متأسفانه علی رغم بیش از یک سال پیگیری، پیمانکار آب منطقه‌ای لرستان تا کنون اقدامی نکرده و ادامه پروژه دایک حفاظتی متوقف شده که زندگی ساکنان را تهدید و آنان از این مسئله گلایه مندند و در صورت وقوع سیلاب احتمالی مکانی برای جابجایی و به طور کلی امکان جابجایی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بخشدار معمولان گفت: لازم است در فرصت باقی مانده تا آغاز بارندگی آب منطقه‌ای لرستان اجرای دایک حفاظتی معمولان را در راستای رفع نگرانی و دغدغه مردم تکمیل کند و در غیر این صورت ما را یارای رویارویی با مردم نیست و مدیرکل مربوطه باید با حضور در منطقه خود پاسخگوی مردم باشد.

موسوی افزود: اکیپ‌های راهداری شهرستان پلدختر به دلیل حساسیت موضوع و مدیریت بحران‌های احتمالی، قبل از آغاز بارندگی امکانات و تجهیزات خود را در معمولان باید مستقر کنند.

وی به گلزار شهدای معمولان اشاره کرد و یادآور شد: پیمانکار این پروژه فعالیت خود را از پایه آغاز کرده اما قسمت مهم این پروژه مربوط به قبور مطهر شهدا است که با نخستین بارندگی در معرض خطر ریزش ترانشه قرار دارند و انتظار می‌رود جلوگیری از ریزش به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد که اگر این اتفاق بیفتد موجب آبرو ریزی است.

بخشدار معمولان افزود: شرایط پل فلزی روستای افرینه با ۲۰۰ خانوار و ۵۰۰ نفر جمعیت و سه روستای دیگر به گونه‌ای است که با نخستین بارندگی ارتباطشان با سه روستا قطع می‌شود این در حالی است که با ۵۰۰ میلیون تومان قابل حل است، اما در صورت عدم رسیدگی و قطع پل با پنج میلیارد تومان درست نمی‌شود.

موسوی گفت: هلال احمر و شبکه بهداشت و درمان اقلام کمکی را قبل از بارش‌های احتمالی و قطع ارتباط جهت اسکان اضطراری در سالن چند منظوره این شهر باید دپو کند.

وی به سایت سیل زدگان شهید قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: متولی این سایت که مشکلاتی دارد، بنیاد مسکن است که زیر بار تعهداتش نمی‌رود و بهره بردار آن شهرداری است که باید آن را تحویل بگیرد و باید تعیین تکلیف شود.

بخشدار معمولان به پل‌های موقت بخش معمولان اشاره کرد و یادآور شد: پل‌های چم شهران به صورت موقت بنا شده و پل‌های تودارشاکرمی، دارباغه تایی، بردگلان سوخته و مون بن لار نیاز به تعیین تکلیف دارند.

موسوی افزود: علی رغم گذشت ۲ سال و نیم از وقوع سیل همچنان مخاطرات و عواقب آن گریبانگیر مردم است.

وی گفت: پل چول هول به عنوان تنها جایگزین اضطراری محور معمولان به سمت آزاد با نخستین بارندگی قطع می‌شود.

بخشدار معمولان افزود: پشت تنگ شاکرمی و آمیران کوشکی با جمعیت قابل توجه مشکلاتی دارند که باید برطرف شوند زیرا اگر فکری به حال آنها نشود با نخستین بارندگی جاده‌های ارتباطی قطع می‌شوند.

کد خبر 5347143

منبع: مهر

کلیدواژه: پلدختر فرمانداری پلدختر خسارات سیلاب یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان سفر استانی عکس استانها خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا کرمانشاه استکبار ستیزی نخستین بارندگی بخشدار معمولان دایک حفاظتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» به نویسندگی دلارام موسوی و سروین کیانی با کارگردانی دلارام موسوی و تهیه‌کنندگی ژاله احمدی‌کبیر در دور دوم اجراهای خود از ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۸ در تئاتر هامون روی صحنه می‌رود.

همچنین همزمان با پیش‌فروش بلیت این اثر نمایشی در سایت تیوال، جدیدترین پوستر نمایش «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» با طراحی مهرداد رضایی منتشر شد.

سیما غلامی، محمدعلی براتی، علی حدادی، نیلوفر جبارزارع، علیرضا ولی‌پور، فرزانه سیری و محمد جهانشاهی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی»، داستان زندگی ۲ خانواده است که در اثر جنگ جهانی دوم به هم گره می‌خورد.

کد خبر 6093889 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • ویرجیل فن دایک بهترین هم تیمی‌اش در لیورپول را انتخاب کرد / فیلم
  • رزمایش حفاظتی اطفای حریق در شاهرود اجرا شد
  • کاهش سرقت در کشور/ تاکید بر ارتقاء قدرت کشف جرایم و برخورد قاطع با سرقت
  • ابراز علاقه بایرن مونیخ به جذب فن‌دایک
  • نظارت میدانی بر اجرای عملیات حفاظتی قنوات شهرستان یزد
  • (ویدیو) تعریف متفاوت محسن هاشمی از فائزه، مهدی و میرحسین موسوی
  • پوستر جدید «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» منتشر شد
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • کشاورزی حفاظتی در گرمسار به هزار هکتار افزایش می‌یابد
  • رشته‌های فنی باید در شهرستان معمولان ارتقا یابد