Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام مصطفی محامی نماینده  ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان   در نشست با خیران مدرسه ساز اظهارداشت: از همه بزرگان و عزیزانی که با همت بلند در امر زمینه سازی برای گسترش و تعلیم و تربیت تلاش می‌کنند قدردانی می‌شود.

وی تاکید کرد: خیرین مدرسه ساز با خداوند معامله کردند و خداوند نیز از آنان تشکر کرده و برکت آن را خداوند خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خداوند به همه ما امکاناتی می‌دهد و هر کسی می‌تواند به گونه دلخواه از همین امکانات استفاده کند، اما کار خیرین در این میان قابل تقدیر است.

محامی افزود: کسی که در امر تعلیم و تربیت تلاش می‌کند چه آن کسی که استاد است آن کسی که مدرسه ساز بوده همه نقش آفرینند و دارای ثواب هستند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: ۱۹۶ میلیارد تومان سال ۹۹ تعهد خیران کشوری داشتیم که رتبه پنج کشوری را بدست آوردیم.

رضا سرحدی نیا افزود: ۱۶ درصد منابع کشوری سال گذشته به سیستان و بلوچستان اختصاص داشته که این امر به برکت شما خیرین بوده است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خیرین مدرسه ساز نماینده ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان

  روابط عمومی بنیادشهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان،  مجتبی میرحسینی در سفره یک روزه خود به سیستان با حضور در کارخانه سنگ نرم بر جنوب شرق کشور، تصفیه آب دیجیتال، مجتمع تجاری راه ابریشم و خوراک دام از این مراکز اقتصادی که متعلق به ایثارگران استان سیستان و بلوچستان می باشد بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کرد. 

 بازدید از مسقف کردن گلزار شهدای شهرستان زابل، زیباسازی بقعه شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی از دیگر برنامه های این سفر بود.

 در پایان با حضور در منزل شهید مدافع امنیت محمد امین آب درشکر که در ناآرامی های مهرماه ۱۴۰۱ زاهدان به شهادت رسیده بودباخانواده این شهید معظم دیدار و گفتگو کردند .
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از طرح های اقتصادی ایثارگران در سیستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • تغییر مسیر پرواز مسیر تهران زاهدان مشهد بعلت شرایط نامساعد جوی
  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف