Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل کنونی لیگ جزیره برای هواداران منچستریونایتد به غیر از بازگشت کریستیانو رونالدو به جمع آن‌ها نکته مثبتی دیگری نداشته است و منچستری‌ها طبق تمام فصول پس از سر الکس فرگوسن شرایط چندان خوبی را در لیگ برتر انگلیس پشت سر نمی‌گذارند.

خیلی‌ها دلیل نتایج ضعیف منچستریونایتد را مربوط به عملکرد ضعیف سولشر سرمربی کنونی آن‌ها دانسته اند و در همین ارتباط ریو فردیناند کاپیتان سابق منچستریونایتد در مصاحبه‌ای درباره اخراج سولشر از منچستریونایتد اظهار کرد: او کاری را که برای انجام دادن آن آمده بود را، انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او آمد و امید را به هواداران برگرداند و کاری کرد که دوباره برای تماشای بازی‌های تیم به ورزشگاه بیایند. او از این نظر خیلی خوب کار کرده است. اما آیا ما را به قهرمانی خواهد رساند؟

او افزود:عمر باشگاه بیشتر از هر فردی خواهد بود. باید دید بهترین تصمیم برای باشگاه چیست. من احساس می‌کنم شاید وقت آن رسیده باشد که تغییری صورت بگیرد. باید دید چه گزینه‌ای را می‌توان روی کار آورد. به نظرم اوله حالا می‌تواند سرش را بالا بگیرد و باشگاه را ترک کند.

منچستریونایتد در فصل کنونی لیگ برتر عملکرد بسیار ضعیفی داشته است و اکنون پس از ۱۱ مسابقه با ۱۷ امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید

هفته یازدهم لیگ فوتبال جزیره زیر سایه شهرآورد منچستر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: منچستر یونایتد سولشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «یاییر لاپید» رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی در سخنانی شدید به «ایتمار بن گویر» وزیر تندرو امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و «بتسییل اسموتریچ» وزیر تندرو دارایی این رژیم حمله کرد.

لاپید در این سخنان تاکید کرد: اسراییل به گروگانی در دستان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است. وزیری که سابقه کیفری دارد در برابر دفتر نخست‌وزیر می‌ایستد و وی را در خصوص پیامدهای عدم اجرای آنچه دیکته می‌کند، تهدید می‌کند.

رییس جریان مخالف کابینه کنونی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: بن گویر به تمام جهان و کشورهای منطقه می‌گوید که نتانیاهو ضعیف است و زیر دست او کار می‌کند.

لاپید با تعجب از تداوم کار بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: باور آنکه هنوز بن گویر به صورت فوری برکنار نشده، سخت است.

کد خبر 6093492

دیگر خبرها

  • شویگو: روسیه به تسلیحات بیشتر و بهتری برای حفظ سرعت پیشروی‌ها در جنگ نیاز دارد
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • تل‌آویو به گروگان دیوانگان بی‌مسوولیت مبدل شده است
  • بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • دیویدسون: بازار رانندگان فرمول یک در آستانه انفجار است!
  • مشق نوشتن دانش‌آموزان چینی زیر سرم/ شکست اصلاحات آموزشی چین برای تکالیف منزل (فیلم)
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت