Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@02:51:13 GMT

شوک دوم AFC به هواداران تیم ملی فوتبال لبنان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۲۳۲۳

شوک دوم AFC به هواداران تیم ملی فوتبال لبنان

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) شوک دیگری به هواداران تیم ملی فوتبال لبنان در آستانه بازی با ایران وارد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هواداران تیم ملی فوتبال لبنان پس از عدم دریافت اجازه قانونی برای تماشای دیدار این تیم برابر ایران در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 اکنون با شوک دیگری از سوی AFC مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنفدراسیون فوتبال آسیا تفاهم‌ اولیه خود را با شبکه تلویزیونی MTV لبنان برای پخش قانونی بازی‌های خانگی تیم ملی این کشور برابر ایران و امارات در روزهای 20 و 25 آبان را لغو کرد. AFC خواهان پخش رسمی این دو بازی توسط شبکه لبنانی فقط در این کشور شد اما MTV این پیش‌شرط را نپذیرفت.

شبکه MTV اعلام کرد: با توجه به پرداخت مبلغ زیاد به کنفدراسیون فوتبال آسیا و نبود فرصت‌های اقتصادی کافی در فضای لبنان مجبور هستند دو دیدار تیم ملی این کشور برابر ایران و امارات را در شبکه اجتماعی فیس‌بوک پخش کنند. درخواست AFC با توجه به اینکه خودشان بازی‌ها را در شبکه یوتیوپ پخش می‌کنند غیرمنطقی است.

لبنان در چارچوب مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در گروه A قاره آسیا ساعت 15:30 دقیقه پنجشنبه هفته جاری میزبان ایران است.

در جدول رده‌بندی گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا ایران با 10 امتیاز صدرنشین است. کره جنوبی (8 امتیاز)، لبنان (5 امتیاز)، امارات (3 امتیاز)، عراق (3 امتیاز) و سوریه (یک امتیاز) رتبه‌های دوم تا ششم جدول را در اختیار دارند.

دروازه‌بان لبنان: امیدوارم برابر ایران بازی کنم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی لبنان تیم ملی لبنان برابر ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد.

در این بازی موعود بنیادی فر، داور بین المللی فوتبال ایران به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی مهم را برعهده داشتند.

مهم ترین تصمیم بنیادی‌فر اعلام پنالتی به سود ازبکستان در ثانیه‌های پایانی بود که ژاپن با مهار این فرصت، با پیروزی یک بر صفر جام قهرمانی زیر ۲۳ساله‌های آسیا را بالای سر برد.

این مهمترین قضاوت یک داور ایرانی در عرصه بین المللی پس از مهاجرت علیرضا فغانی به حساب می‌آید و روز مهمی را برای داوری ایران و موعود بنیادی‌فر رقم زد.

دیگر خبرها

  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال ایران در آسیا
  • تیم بحران‌زده سری A، دوباره اینتر را شکست داد
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!