Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:55:34 GMT

افزایش ۲۹ درصدی مصرف گاز در مشترکان خانگی گیلان

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۲۳۵۱

افزایش ۲۹ درصدی مصرف گاز در مشترکان خانگی گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، حسین اکبر شامگاه دوشنبه در گفتگو با بخش خبری شبکه باران با اشاره به اینکه امسال شاهد فرا رسیدن سرمای زود رس در کشور به ویژه استان گیلان بودیم، اظهار کرد: با توجه به این شرایط تنها در مهر ماه امسال مصرف گاز در میان مشترکان خانگی گیلان ۲۹ درصد افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه در نیمه نخست آبان ماه امسال نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۵ درصدی مصرف گاز هستیم، گفت: نیازمند مدیریت مصرف گاز در استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۴.۴ میلیارد متر مکعب گاز در استان مصرف شده است، افزود: ۵۰ درصد این میزان در بخش نیروگاهی بوده است.

وی به فعالیت سه نیروگاه بزرگ و پر مصرف در استان گیلان اشاره و اضافه کرد: با توجه به این شرایط نیازمند مدیریت مصرف در استان گیلان هستیم.

اکبر در ادامه با تأکید بر اینکه تلاش می‌کنیم تا در زمستان امسال شاهد قطعی نباشیم، گفت: خط قرمز ما قطعی گاز در مشترکان خانگی است که همه تلاش خود را برای این کار انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه اگر این وضعیت ادامه یابد نگران اختصاص گاز به صنایع هستیم، افزود: در سال‌های گذشته شاهد بودیم که با افزایش مصرف و سرمای هوا مجبور به قطعی گاز در صنایع شدیم.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اینکه دمای آسایش در مشترکان خانگی ۱۸ درجه است، تأکید کرد: از همه شهروندان گیلانی می‌خواهیم که این دما را در منازل رعایت و در صورت سرما از لباس گرم استفاده کنند تا شاهد قطعی نه در مشترکان خانگی و نه در صنایع باشیم.

کد خبر 5347158

منبع: مهر

کلیدواژه: شرکت گاز گیلان حسين اكبر مصرف گاز خانگی یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر استانداری سمنان گرگان خطبه های نماز جمعه عکس استانها آمار کرونا سفر استانی بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا کرمانشاه استکبار ستیزی مشترکان خانگی مصرف گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۲۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد

غلامی کارشناس سیاست گذاری مسکن در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه از خرداد ماه سال گذشته که سامانه خودنویس در راستای بهبود بازار اجاره مسکن راه اندازی شده است شاهد برقراری عدالت و شفافیت در معاملات بازار اجاره مسکن هستیم، گفت : سامانه خودنویس در حال حاضر نقش موثری در کاهش دلالی و سوداگری بازار اجاره مسکن داشته است.

وی افزود:  بازار اجاره مسکن در گذشته به دلیل آنکه این سامانه راه اندازی نشده بود با مشکلات بسیار زیاد از جمله افزایش دلالی و سوداگری روبرو بود که با راه اندازی این سامانه تمامی مشکلات در این بخش برطرف شده است.

او گفت: کاهش حق الزحمه های نجومی که توسط مشاوران املاک پیش این دریافت می شد با راه اندازی این سامانه برطرف شده و ما شاهد بهبود وضعیت معاملات در بخش اجاره هستیم.

غلامی تاکید کرد: با راه اندازی این سامانه  ما شاهد شفافیت ۱۰۰ درصدی معاملات مسکن در این بازار هستیم. 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • اگر در این مناطق زندگی می کنید از کولر گازی استفاده نکنید وگرنه ...
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • قبض‌ برق میلیونی در انتظار کولر گازی
  • ۸۳درصد مشترکان برق قزوین کم‌مصرف هستند
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • کاهش‌ شهریه برخی مدارس غیردولتی | امسال افزایش شهریه درصدی نیست بلکه... | هزینه فوق برنامه چند درصد شهریه است؟
  • ترافیک ۱۲ کیلومتری در محور رشت - قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم‌مصرف قزوین
  • استخوان‌های لیبرال دموکراسی غرب و صهیونیسم در حال شکسته‌شدن است
  • شفافیت ۱۰۰ درصدی تمامی معاملات مسکن از طریق سامانه خودنویس اجرایی شد