Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، خداداد عزیزی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص دعوت نشدن مهدی طارمی به تیم ملی گفت: من در مورد این تصمیم دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان هیچ نظری ندارم و این موضوع حق مسلم او است، اما فدراسیون فوتبال باید این موضوع را بهتر مدیریت می‌کرد و می‌شد طارمی را به تیم ملی دعوت کرد تا مشکلات بین او و سرمربی تیم ملی حل شود و یا اگر این مشکلات حل نشد او را در ترکیب اصلی قرار ندهند و اینگونه او تنبیه می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ما اگر نتوانیم بدون مهدی طارمی یا حتی سردار آزمون ۲ تیم لبنان و سوریه را شکست بدهیم خاک بر سر فوتبال کشورمان، اما ما می‌توانیم مثل آب خوردن این ۲ تیم را شکست دهیم. این اختلافات در گذشته نیز در فوتبال کشورمان وجود داشته است، اما باید این مسئله بهتر مدیریت می‌شد. من و علی دایی سه روز قبل از بازی با استرالیا با همدیگر بحث شدیدی کردیم، اما افتخاری این مسئله را مدیریت کرد و ما توانستیم به جام جهانی صعود کنیم.

عزیزی در خصوص تماس باقری مربی تیم ملی با طارمی بیان کرد: کریم باقری ۲ بار با مهدی طارمی تماس گرفته است، اما او جواب تماس را نداده است و باقری بابت این مسئله مقداری از او دلخور است و یکی از دلایل دعوت نشدن طارمی به تیم ملی این بوده است که اسکوچیچ نیز سه بار با طارمی تماس گرفته است و او باز هم جواب تماس را نداده است.

بیشتر بخوانید

روایت رسانه‌های ایتالیایی از علت غیبت طارمی در تیم ملی فوتبال کشورمان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خداداد عزیزی تیم ملی فوتبال ایران مهدی طارمی فوتبال کشورمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق ۲ ساله اینتر با طارمی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بر این اساس طارمی با اینتر قراردادی دو ساله امضا کرده که تا ‏ژوئن ۲۰۲۶ اعتبار دارد و نراتزوری می‌تواند قرارداد ستاره ایرانی را تا تابستان ‏۲۰۲۷ تمدید کند.

رومانو اعلام کرد که توافق اینتر و طارمی نهایی و کامل شده و این ‏موضوع به باشگاه فعلی او پورتو هم اطلاع داده شده است. ‏

دیگر خبرها

  • تماس‌های غیررسمی پرسپولیس با سرمربی تیم‌ملی
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • خبر جدید و لو رفته درباره طارمی
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • توافق ۲ ساله اینتر با طارمی
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • نهایی شدن قرارداد ۱+۲ ساله طارمی با اینتر