Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سردار محمدنظر عظیمی در یادواره ۳۰۸ شهید شهرستان دهلران در آستانه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان ایلام به  مرز مشترک دهلران با کشور عراق اشاره و اظهار داشت: دهلران از مناطق عملیاتی است که همه مردم آن بصورت مستقیم با دشمنان مبارزه کردند.

 وی افزود: دفاع‌ مقدس افتخاری بزرگ و انکارناپذیر در تاریخ کشور است و مظلومیت و فداکاری مردم ایلام و مرزهای استان و دهلران محکم ترین سند این افتخارات هستند که دوران دفاع مقدس را درک و خیلی از رزمندگان ما در مناطق عملیاتی خاطرات آنها مربوط به همین خاک پاک و مقدس این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از شهدای کشور در همین مناطق حضور پیدا و افتخار آفریده و به شهادت رسیدند، یادآور شد: جدا از شهدای استان ایلام شهدای زیادی در این مناطق به شهادت رسیدند و این مناطق از اسناد محکم و گویای پایبندی ملت بزرگ ما هستند.

سردار عظیمی تاکید کرد: باید بدانیم ملت بزرگ ایران در چه شرایط و مقیاسی با پدیده جنگ مواجه شد، تحلیل دفاع مقدس باید منطبق بر واقعیت هایی که اتفاق افتاده است، باشد ، دشمنان ملت ایران تصمیم گرفتند رژیم بعث را تجهیز ، تحریک و در مقیاسی گسترده به کشورمان که در آن شرایط ظرفیت مواجهه و مقابله با این پدیده را نداشت تجاوز و این نظام نوپا را ساقط و چند روزه بعضی از استان ها را از کشور جدا کنند.

وی اضافه کرد: دشمن طراحی کرده بود که ۱۰ روزه به مرکز کشور برسد و ایران به طور کامل به زعم خودشان اشغال کنند و برای این برنامه ریزی و برای این طراحی همه امکانات روز پشتیبان رژیم بعث بود.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نسل جوان بخصوص روشنفکران باید توجه کنند تحلیل دفاع مقدس منطبق بر واقعیت های آن دوران باشد، در یک شرایط برابر جنگ های زیادی در طول تاریخ اتفاق افتاده و ۲ کشور در یک شرایط برابر با هم مواجه شده اند که یکی شکست خورده و دیگری پیروز شده اما بزرگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در استان ایلام و بویژه دهلران بخوبی بیاد دارند در چه شرایطی مورد تجاوز رژیم بعث قرار گرفتیم.

سردار عظیمی به هجمه سراسری دشمن به کشور پرداخت و گفت: اقتصاد و مدیریتی کشوری که تازه در آن انقلاب روی داده چگونه بود، ما در مواجهه با این تهاجم دشمن چقدر تجهیزات ، امکانات و آمادگی و انسجام رزمی داشتیم و در مقابل سلاح‌های دشمن چه میزان و آموزش‌ها و رزمایش های آنها در چه شرایطی بود.

وی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به لطف الهی ، برکت خون شهدا و ایستادگی ملت در همه صحنه ها دشمنان و بدخواهان این ملت را شکست شده و سربلند مسیر الهی خود را ادامه می دهد.

فرمانده قرارگاه نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز همه وظیفه داریم در یادواره های شهدای سرافراز این واقعیت‌های افتخارآفرین را به خوبی تبیین و نام و یاد شهدا را زنده نگه داریم چراکه شهدا ترسیم کننده آینده راه هستند.

در این آئین سردار علیزاده معاون هماهنگ کننده قرار گاه نجف اشرف، جانشین فرمانده سپاه استان، معاون استاندار و فرماندار ویژه دهلران، امام جمعه دهلران، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و مردم شهیدپرور دهلران حضور داشتند.

برچسب‌ها ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهلران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهلران ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دهلران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع مقدس نجف اشرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۲۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دفاع مقدس برای مجموعه انتظامی پایان نیافته است و امروز همکاران ما در جنگ نرم با دشمن، آماده جانفشانی هستند و در خط مقدم قرار دارند.

به گزارش مشرق، سردار احمدرضا رادان در جلسه شورای عالی حفظ ارزش‌های انتظامی و دفاع مقدس با تاکید بر ادبیات سازی در این حوزه، افزود: برای این دوران که همکاران ما برای مقابله با جنگ نرم دشمن در میدان هستند و از طرق مختلف مورد هجمه قرار می‌گیرند و طعنه می‌خورند، باید نامی برازنده برگزید؛ (پیشگامان جنگ نرم و دوران دفاع جنگ نرم) و این نام را برای آنان و دیگران تبیین کرد.

فرمانده کل انتظامی خاطر نشان کرد: در این روزها تعدادی از همکاران ما در جنگ نرم دشمن آسیب می‌بینند و طعنه می‌خورند و باید با تعریف یک شاخص از مجروحان و شهدای این جنگ نیز همانند دیگر مجروحان و شهدایی که در دیگر ماموریت‌ها تقدیم می‌کنیم، قدردانی کنیم و این عزیزان نیز نباید از چشم مردم مخفی و جهاد آنان مغفول بماند و عزیزان در این راه باید به اقدامات خود افتخار کنند.

سردار رادان با تاکید بر لزوم بازدید دانش آموزان و دانشجویان از مناطق مختلف عملیاتی و یادمان شهدایی که در استان‌های مختلف وجود دارد، اظهار داشت: باید سهم بخش‌های مختلف مجموعه انتظامی در این میان مشخص شود و از ظرفیت‌های مختلف برای تسهیل و برنامه‌ریزی برای هرچه مناسب‌تر این برنامه‌ها اقدام شود.

عالی‌ترین مقام انتظامی کشور با تاکید بر تهیه یک نرم افزار خاص برای معرفی یادمان‌های شهدا در استان‌های مختلف برای مردم اظهار داشت: باغ موزه دفاع مقدس ظرفیت‌های بسیار بالایی برای معرفی دوران دفاع مقدس به نسل جوان دارد که تاکید می‌کنم باید در سال ۱۴۰۳ تعداد زیادی از همکاران در این موزه برای بازدید و آشنایی با دوران دفاع مقدس و آشنایی با نقش انتظامی اعزام شوند.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید در کلانتری‌های ما شهدای محله آن بخش به عنوان نماد و یادمان تعریف شود و خلاصه‌ای از زندگینامه آنان در کلانتری‌ها در معرض دید همگان باشد و مراجعان از خصوصیات اخلاقی و خانوادگی آنها آشنا شوند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • مجموعه انتظامی در خط مقدم جنگ نرم قرار دارد
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد مردم اصفهان در دفاع مقدس استثناء است
  • شهیدان در حقیقت شناسنامه واقعی ملت ایران هستند/ هر کس در جبهه می‌جنگید عباس انقلاب بود
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • فراخوان سومین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در لرستان
  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان