Web Analytics Made Easy - Statcounter

مژده اروجی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مربی قصه‌گوی کانون قزوین به جمع ۱۹ قصه‌گوی ایرانی راه یافته و به بخش بین‌الملل بیست‌وسومین جشنواره قصه‌گویی کانون پیوست.

وی افزود: براساس رای هیات داوران مقدماتی بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی، ابراهیمی مربی فرهنگی کانون استان قزوین و قصه‌گوی برگزیده جشنواره‌های بین المللی کانون، امسال نیز با قصه "شیر و خرگوش" برگرفته از آثار مولانا به مرحله پایانی بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول گفت: هیات داوران مقدماتی بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی متشکل از احسان رضایی نویسنده، مدرس نویسندگی و روزنامه‌نگاری و داور جایزه‌های داستان‌نویسی، اعظم قاسمی‌فلاورجانی مدرس دوره‌های ادبیات، داور جشنواره‌های قصه‌گویی و مدیر دپارتمان قصه در سرزمین قصه‌های کهن و بهاره جهاندوست مسوول کمیته بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی و قصه‌گوی بین‌المللی، از میان ۱۵۰ شرکت کننده ایرانی و خارجی، ۴۰ قصه‌گو را برای اجرای پایانی در این بخش انتخاب کردند.

اروجی اضافه کرد: بر همین اساس، ۲۱ قصه‌گوی خارجی و ۱۹ قصه‌گوی ایرانی در بخش بین‌الملل جشنواره قصه‌گویی به رقابت می‌پردازند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین اظهار داشت: مرحله پایانی بیست‌ و سومین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همزمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

برچسب‌ها کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قزوین جشنواره بین‌ المللی قصه‌گویی قزوین جشنواره قصه گویی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قزوین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان قزوین جشنواره بین المللی قصه گویی قزوین جشنواره قصه گویی بخش بین الملل جشنواره قصه گویی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی

رضا جلیلی رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور از ۵ تا ۱۰ اردیبهشت ماه در سالن ۳ هزار نفری شهر ملایر استان همدان برگزار شد.

وی افزود: پیکار‌های این تورنمنت حکم انتخابی تیم ملی نوجوانان را داشت که با حضور بوکسور‌های تمام استان‌های کشور انجام شد.

رئیس هیات بوکس استان قروین اضافه کرد: از استان قزوین نیز تیمی متشکل از ۷ بوکسور، یک سرپرست و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.

جلیلی به نتایج کسب شده توسط بوکسور‌های قزوینی اشاره کرد و گفت: در این رویداد ملی سید محمد میری در وزن ۴۶ کیلوگرم، امیر علی محمدی در ۵۲ کیلوگرم، امیر حسین آقاجانی در ۶۶ کیلوگرم و ابوالفضل کاظمی در ۷۰ کیلوگرم برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند.

وی بیان کرد: در پایان این تورنمنت، سید محمد میری و امیرعلی محمدی توانستند دو مدال برنز مسابقات قهرمانی بوکس نوجوانان را کسب کنند.

رئیس هیات بوکس استان قزوین گفت: ماه آینده نیز بوکسور‌های رده نونهالان و جوانان قزوین نیز به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از مردم مظلوم غزه
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند