Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،  محمدحسین مرادی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: اکنون ۱۷۸ طرح فعال مدرسه سازی در قالب ۸۴۰ کلاس درس با زیربنای ۴۵ هزار متر مربع در استان همدان در دست اقدام است که از این تعداد ۷۱ طرح در قالب ۴۴۱ کلاس درس توسط خیران مدرسه ساز اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: در حال حاضر در مجموع طرح‌های مدرسه سازی با زیر بنای ۴۵ هزار متر مربع در استان همدان در دست ساخت است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: خیران مدرسه ساز در سال ۱۳۹۹ اعتباری نزدیک به ۴۴ میلیارد تومان تعهد داشتند که بیش از ۱۰۰ درصد تامین این اعتبار تحقق یافت.

 مرادی افزود: ۳۱ درصد از مدارس استان همدان از سال ۱۳۷۷ تا پایان سال ۱۴۰۰ توسط خیران مدرسه ساز ساخته شده است.

او تصریح کرد: براساس مصوبه هیات دولت برای بازگشایی مدارس و لزوم تامین تهویه مناسب برای کلاس‌های درس، خیران مدرسه ساز استان، تجهیز مدارس به تهویه مناسب را تقبل کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: در استان همدان ۲۳۵ خیر مدرسه ساز و پنج هزار و ۹۳۲ خیر مدرسه‌یار در کار مدرسه سازی مشارکت کردند.

۳۱ درصد از مدارس استان همدان از سال ۱۳۷۷ تا پایان سال ۱۴۰۰ توسط خیران مدرسه ساز ساخته شده است.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوسازی و تجهیز مدارس خیران مدرسه ساز مدارس استان همدان خیران مدرسه ساز استان همدان تجهیز مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۳۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، فرهاد بختیاری‌فر افزود: در راستای تامین آب شرب این روستا به عنوان یک نیاز ضروری و اساسی؛ حفاری و تجهیز چاه به عمق ۹۰ متر، ساخت اتاقک چاه، اجرای خط لوله انتقال آب به طول ۱۸۰۰ متر و تهیه و اجرای ۲۰ کیلوولت خط برق چاه، انجام شده است.

او با بیان اینکه آبرسانی به روستای توانه از پروژه‌های جهاد آبرسانی در استان همدان است که با جدیت و به شکل مستمر و جهادی دنبال می‌شود، تاکید کرد: اقدامات مذکور با همکاری قرارگاه بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) اجرا شده است تا آب شرب سالم و کافی در اختیار مردم شریف این روستا قرار بگیرد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: تجهیز، راه اندازی و وارد مدار کردن چاه مذکور با بیش از ۴۰ میلیارد ریال انجام شده و با وارد مدار شدن این چاه، مشکل آب روستا با جمعیتی حدود چهارهزار نفر برطرف شد.

دیگر خبرها

  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • «هر سه‌شنبه‌ یک مدرسه»؛ طرحی برای افزایش سرانه آموزشی
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • قدردانی از معلمان مدرسه شهید حجه فروش همدان
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • حفر و تجهیز ۳۷ حلقه چاه آب شرب طی سال گذشته در همدان
  • کمبود زمین برای ساخت مدرسه در البرز/ درخواست کمک از دستگاههای ملی
  • مدرسه حکمت با همت خیران بازسازی و متحول شد
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها