Web Analytics Made Easy - Statcounter

چند سالی است که دو برند کره ای ال جی و سامسونگ، با اقتدار در لیست بهترین تولیدکنندگان یخچال فریزرها قرار گرفته اند، امکانات و مدل های جدید به طور پیوسته به محصولات این دو شرکت اضافه می شوند و مشتریان همواره منتظر نوآوری های جدید توسط آنها هستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام زنبیل، سوال پرتکرار در این دوگانه، پیدا کردن گزینه بهتر برای خرید یخچال فریزر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای پاسخ به این پرسش زنبیل را در این مقاله همراهی کنید تا ببینیم در امکانات و قیمت یخچال فریزر ال جی و سامسونگ چه تفاوت هایی وجود دارد.

امکانات منحصر به فرد

در نگاه کلی هر دو برند از جدیدترین تکنولوژی های روز صنعت یخچال فریزر برخوردار هستند، اما وقتی وارد جزئیات می شویم تفاوت هایی نیز به چشم می آید. قبل از هر چیز از نظر تنوع مدل ال جی و سامسونگ هر دو در مدل های فریزر بالا و فریزر پایین، دوقلو، ساید بای ساید و درب فرانسوی یخچال فریزر تولید می کنند و هر دو از امکانات ارتباطی مخصوص یخچال فریزرهای هوشمند بهره می برند.

امکانات خاص سامسونگ

از نظر طراحی ظاهری و نوع درب ها، تفاوت در یخچال فریزر چهار درب سامسونگ است که از تکنولوژی به نام FlexZone در آن استفاده شده و قابلیت منحصر به فرد آن این است که بخش فریزر می تواند به یخچال تبدیل شود و برعکس این عمل نیز امکان پذیر است.
سامسونگ در سری Family Hub امکاناتی مانند درب لمسی، کنترل صوتی با دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ به نام بیکسبی و نمایش اعلان های وضعیت محتویات یخچال را قرار داده است. سیستم Metal Cooling سامسونگ، فرآیند خنک کردن داخل یخچال را به خاطر رسانایی گرمایی بالاتر فلز سریعتر انجام می دهد.


 

امکان دیگری که فقط در سامسونگ دیده می شود Autofill Water Pitcher نام دارد که کار آن پرکردن خودکار ظرف مخصوص آب است. یک ظرف شبیه به یک پارچ بزرگ داخل یخچال تعبیه شده است که شما بعد از استفاده از آن وقتی ظرف را در محل مخصوص خود، داخل یخچال بگذارید بلافاصله بعد از بستن درب یخچال، ظرف به طور خودکار دوباره پر می شود. ضمن این که در این ظرف جایی برای قرار دادن تکه های میوه در نظر گرفته شده تا به جای آب معمولی، آب میوه همیشه خنک و تازه در یخچال داشته باشید.

امکانات خاص ال جی

ال جی در زمینه امکانات منحصر به فرد کمی خلاق تر ظاهر شده است. امکان InstaView Door-in-Door ال‌جی یکی از این موارد است که در آن اگر به درب یخچال دوبار پشت سر هم ضربه بزنید، نمایشگر بزرگ روی در یخچال روشن شده و محتویات یخچال را از بیرون بدون باز کردن درب یخچال به شما نشان می دهد.

امکان بعدی باز شدن خودکار درب یخچال است، در این قابلیت سنسوری در یخچال تعبیه شده که مانند درهای اوتوماتیک فروشگاه ها عمل می کند و اگر جلوی درب یخچال بایستید به طور خودکار درب یخچال به روی شما باز می شود. تکنولوژی بعدی ال جی SmartThinQ نام دارد که برای مدیریت از راه دور یخچال به کار می رود. یخساز یخچال های مدرن ال جی که به نام Craft Ice شناخته می شوند به شکل منحصر به فرد یخ کروی تولید می کنند. آبی که برای درست کردن این یخ ها استفاده می شود، از فیلتر عبور می کند در نتیجه این یخ شفاف تر بوده و دیرتر از یخ های عادی آب می شود.

تفاوت قیمت

تنوع مدل های یخچال فریزر ال جی و سامسونگ بسیار زیاد است بنابراین تنوع قیمت زیادی نیز دارند. یخچال فریزرهای فریزر بالا و پایین ال جی بسته به ظرفیت و امکاناتشان، بین 27 تا 41 میلیون تومان و سامسونگ بین 33 تا 44 میلیون تومان قیمت دارند.
در یخچال های ساید بای ساید قیمت ها به هم نزدیک هستند، الجی در محدوده قیمت 63 تا 95 میلیون تومان و سامسونگ در محدوده 55 تا 96 میلیون تومان قرار دارد به طور مثال مدل LG Bentlee SXB550WB سفید ال‌جی به قیمت 88 میلیون تومان و مدل Samsung G26 سفید سامسونگ به قیمت 65،920،000 تومان به فروش می رسد که هر دو 32 فوت ظرفیت دارند.

یخچال فریزر ال جی و سامسونگ را چطور خریداری کنیم؟

ماجرای تحریم برندهای کره ای به طور ویژه، تهیه محصولات ال جی و سامسونگ را در ایران دشوار کرده است. جنس قاچاق و بدون گارانتی در بازار زیاد شده و مصرف کنندگان با دست و دلی لرزان به سمت خرید آنها می روند. خبر خوب اینکه در شرایط کنونی فروشگاه اینترنتی زنبیل تنوع کامل یخچال فریزر الجی و سامسونگ را در مدل های مختلف ساید بای ساید، درب فرانسوی، فریزر بالا و پایین با گارانتی اصلی و تضمین بهترین قیمت برای فروش قرار داده است.
در سایت زنبیل شما می توانید بین مدل های یخچال فریزر ال جی و سامسونگ با توجه به امکانات و قیمت آنها مقایسه انجام داده و با اطمینان از این موضوع که قیمت کالا بهترین قیمت بین تمام فروشگاه های آنلاین و آفلاین است خرید خود را انجام دهید چرا که زنبیل تا 10 روز تضمین قیمت را انجام داده و در صورتی که قیمتی پایین تر پیدا کنید، مازاد مبلغ پرداختی را به شما برمی گرداند.
زنبیل نزدیک به یک دهه سابقه فروش آنلاین محصولات متنوع لوازم خانگی از قبیل یخچال فریزر، تلویزیون، لباسشویی؛ وسایل گرمایشی و سرمایشی مثل بخاری گازی، برقی، کولر؛ لوازم دیجیتال مانند گوشی موبایل و لپ تاپ و... را داراست.

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های یخچال فریزر ال جی با آخرین قیمت‌ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌های ساید سامسونگ با آخرین قیمت ها

لینک مشاهده جدیدترین مدل‌ها و آخرین قیمت یخچال دوو

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قيمت يخچال فريزر خرید یخچال فریزر یخچال فریزر سامسونگ فروشگاه اینترنتی زنبیل یخچال فریزر ال جی و سامسونگ میلیون تومان منحصر به فرد درب یخچال مدل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، اخبار و گزارش های تازه ای درباره سری هفتم گلکسی واچ منتشر شده است. پیش بینی می شود این سری ساعت هوشمند سامسونگ شامل ۳ مدل باشد، حال آنکه سری های پیشین شامل دو دستگاه بوده اند. اکنون گزارشی جدید از کره جنوبی حاکی از آن است که یک ویژگی رصد سلامتی مهم احتمالا در این گجت پوشیدنی به کار می رود.

طبق گزارش ها مذاکراتی درباره ویژگی های کلید رصد قند خون و یکپارچه سازی هوش مصنوعی در ساعت نیز انجام شده است.

پیش بینی می شود سامسونگ ویژگی رصد قند خون را در سری گلکسی واچ ۷ بگنجاند. بسیاری از تولیدکنندگان گجت های پوشیدنی از جمله اپل نیز مشغول کار روی این ویژگی رصد سلامتی و گنجاندن آن در دستگاه هایشان هستند این ویژگی برای بسیاری از افراد مبتلا به دیابت کمک حال است.

البته در بیانیه رسمی سامسونگ به گلکسی واچ ۷ اشاره ای نشده است. اما احتمال زیاد دارد قابلیت رصد قند خون در این محصول ارائه شود. همچنین باید منتظر ماند و دید آیا این برند کره جنوبی ویژگی مذکور را در تمام مدل ها ارائه می کند یا خیر.

کد خبر 6090119 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • قیمت گوشی امروز 8 اردیبهشت 1403
  • سری جدید گلکسی واچ قندخون را اندازه می‌گیرد
  • (ویدئو) مقایسه‌های دردآور مهران مدیری از قیمت‌های امروز با ۲۰ سال گذشته / مسئولین با دیدن این ویدئو بایدآب شوند!
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • مقایسه‌های مهران مدیری که مسئولین باید با شنیدنش آب شوند!
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی
  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها