Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، نامه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش جهت بررسی صلاحیت و اخذ رأی اعتماد در مجلس اعلام وصول شد. محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز نامه رئیس‌جمهور به مجلس برای معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را قرائت کرد.

جناب آقای محمدباقر قالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی بدین وسیله جناب آقای مسعود فیاضی، وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش را جهت اخذ رأی اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سوابق و برنامه‌های وی ارسال می‌گردد.

رئیس مجلس شورای اسلامی بعد از قرائت نامه حجت‌الاسلام رئیسی خطاب به نمایندگان، گفت: به استناد ماده ۲۰۲ آئین نامه داخلی مجلس بعد از قرائت و اعلام وصول نامه معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، برنامه‌ها و این نامه معرفی را به کمیسیون تخصصی آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس ارجاع می‌دهم.

وی تاکید کرد: بعد از ارائه گزارش کمیسیون‌های مرتبط در خصوص این وزیر پیشنهادی، طی هفته آینده رسیدگی به صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در دستورکار مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس یازدهم قالیباف جلسه علنی رئیس جمهور معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش نامه معرفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام هادی صاحبقرانی در این مراسم با گرامی داشت هفته معلم اظهار کرد: جامعه روحانیت نیز  در کسوت معلمان جامعه هستند و از محورها و ماموریت‌هایی  که تبلیغات اسلامی در این حصوص تلاش می‌کند مسئله رصد و کارهاو اقدامات دشمنان است و در حال حاضر با بیداری دانشجویان اروپا وآمریکا در قبال نسل کشی صهیونیست‌ها یعنی درگیر شدن دشمنان ما با همدیگر است.

وی با اشاره به نامه ۱۰ سال پیش مقام معظم رهبری به دانشجویان امریکا افزود: منشاء این تحولات دانشگاهی در آمریکا و اروپا نامه رهبری در ۱۰ سال پیش است که به جوانان اروپایی نوشت و حالا به اینده نگری رهبری می‌رسیم و وظیفه ما را سنگینتر می‌کند باید جهاد تبین کنیم.
سپس در پایان مراسم با تقدیر از حجت اسلام یداللهی حجت اسلام حسین حسن نژاد را به سمت مسئول تبلیغات اسلامی جغتای معرفی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه شهرستان میرجاوه
  • وزیر آموزش و پرورش: ما در آستانه الگو شدن برای جهان هستیم
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • نامزدهای مورد حمایت جبهه پایداری در خوزستان معرفی شدند
  • نامزدهای مورد حمایت شریان در خوزستان معرفی شدند
  • امیرعبداللهیان: عملیات وعده صادق موجب همبستگی ایرانیان داخل و خارج شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • سبک زندگی ایرانی اسلامی باید ترویج شود/لزوم معرفی دختران موفق کرد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس هرمزگان به صدا درآمد