Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هفتاد و پنجمین دوره رقابتهای پرورش اندام قهرمانی جهان ۲۰۲۱ به میزبانی شهر سانتاسوسانای اسپانیا به پایان رسید و ملی‌پوشان کشورمان موفق شدند بالاتر از رقبا عنوان قهرمانی جهان را در مجموع تمامی رشته ها از آن خود کنند.

در پایان این رقابتها تیم ملی ایران در مجموع مسابقات پرورش اندام، فیزیک، فیزیک کلاسیک، بادی کلاسیک، ماسکولار و فیتنس صاحب ۱۰ طلا، ۷ نقره و ۵ برنز شد و بالاتر از رقبا قرار گرفت تا بعد از یک سال وقفه و غیبت در رقابت های جهانی بار دیگر بر سکوی قهرمانی جهان تکیه بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین قهرمانی ایران در جهان در سال ٢٠١٩ و در فجیره امارات رقم خورده بود.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد در حین برگزاری این مسابقات یکی از قهرمانان با این استدلال که حق او خورده شده است قصد ایجاد حاشیه و درگیری با مسئولان فدراسیون جهانی را داشته که همین امر تبعاتی را برای این عضو تیم ملی داشته است.

تبعات اعتراض این عضو تیم ملی در طول مسابقات، هنگام بازگشت ملی پوشان به فرودگاه مشخص می شود و یکی از اعضای تیم با انتقاد از رفتار هم تیمی‌اش با او درگیر می شود و توسط یک جسم سخت به سر او آسیب جدی وارد می کند.

خونریزی از ناحیه سر برای این ملی پوش شرایط را حاد می کند اما به دلیل حرکت به سمت فرودگاه این فرد به بیمارستان منتقل نمی شود و پس از آنکه بامداد امروز سه شنبه تیم ملی به ایران می رسد او را با آمبولانس به یکی از بیمارستان‌های تهران انتقال می دهند تا تحت مداوا قرار گیرد.

خبرنگار مهر از بیمارستانی که این ملی پوش بستری شده کسب اطلاع کرد که شرایط او به علت خونریزی زیاد وخیم بوده و برای عمل جراحی آماده شده است.

از سوی دیگر عنوان شده که دو عضو تیم ملی پرورش اندام به همراه سایر اعضا به ایران برنگشتند و در اسپانیا مانده‌اند. هنوز مشخص نیست این دو به چه منظوری به همراه تیم برنگشته‌اند اما گفته می شود قصد پناهندگی دارند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اسپانیا اسپانیا تیم ملی پرورش اندام ایران مسابقات قهرمانی جهان پرورش اندام عضو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

جام جهانی پاراتیراندازی؛ تیم تپانچه بادی خفیف طلا گرفت تیم تپانچه بادی خفیف کشورمان در رقابت‌های جام جهانی کره جنوبی به مدال طلا رسید.   تیم والیبال دانش‌آموزی ایران قهرمان جهان شد تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با شکست سه بر صفر آلمان در رقابت‌های دانش‌آموزان جهان - صربستان۲۰۲۴، قهرمان جهان شد.   تبریک رئیس جمهور درپی قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در جهان رئیس جمهور کشورمان در پیامی قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های دانش‌آموزان جهان را تبریک گفت.   چهار بوکسور امید فردا در رینگ آسیایی؛ سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد مهدی سلطانی بوکسور وزن ۵۴ کیلوگرم تیم جوانان کشورمان، نخستین نشان ایران را در رقابت‌های قهرمانی آسیا قطعی کرد.   در فاصله سه هفته تا پایان لیگ برتر هندبال؛ جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر تیم صنعت مس کرمان در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال ایران با برتری مقابل زغال سنگ طبس و در فاصله ۳ هفته تا پایان بازی‌های لیگ، جشن قهرمانی برپا کرد.   تغییر نام استقلال تهران به استقلال خلیج‌فارس مدیرعامل پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام آبی‌های تهران به استقلال خلیج فارس خبر داد.   قرعه کشی یک چهارم جام حذفی فوتبال سپاهان به ملوان رسید و تراکتور به مس رفسنجان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات جام حذفی فوتبال ایران برگزار و ۸ تیم حاضر در این مرحله با حریفان خود آشنا شدند.   هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ برتری نیروی زمینی و گیتی پسند در روز جشن قهرمانی زود هنگام مسی‌ها هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان با قهرمانی زودهنگام صنعت مس کرمان و تلاش پرواز برای بقا در لیگ برتر به پایان رسید.   پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال تیم ذوب آهن اصفهان در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال آقایان مقابل تیم طبیعت به پیروزی رسید.   با درخواست کادر فنی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد.   حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان قهرمان المپیکی کاراته کشورمان با دعوت فدراسیون آسیا برای تدریس در نخستین دوره کمپ تمرینی آسیا عازم شهر ووهان کشور چین می‌شود.   انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی نشست کمیته فنی فدراسیون بسکتبال برای معرفی گزینه‌های احتمالی سرمربیگری تیم ملی مردان کشورمان برگزار شد.    

دیگر خبرها

  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۰ اردیبهشت
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • شرط موفقیت تیم ملی فوتسال در جام‌جهانی/ جلسه با تاج برای ماندن
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟