Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد علوی در جلسه صبح امروز شورای شهر با انتقاد از پرونده سازی ها به واسطه نقص قوانین برای مدیران جوان گفت: این پرونده سازی ها مانع استفاده از این مدیران می‌شود.

وی ادامه داد: سال‌ها طول می‌کشد تا یک مدیر جوان پرورش پیدا کند اما زمانی که نوبت به استفاده از استعداد آنها می‌رسد مشکل پرونده‌ای که دارد، مانع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علوی با اشاره به نقص قوانین تاکید کرد: این پرونده‌ها زمانی شکل می‌گیرد که مدیر جوان برای راه افتادن کار خلق الله دستوری می‌دهد که با قوانین همخوانی ندارد، اگر دستور ندهد کار شهروندان زمین می‌ماند و انجام نمی‌شود اما دستور انجام دهد باید چندین سال بدود و توضیح دهد که تصمیم به نفع شهروندان بوده است.

وی با اشاره به پرونده‌های شکل گرفته گفت: نقص قوانین جرأت تصمیم گیری را از مدیران ما گرفته و سبب می‌شود تا کار شهروندان زمین بماند. لازم است که شهرداری تهران برای صیانت از مدیران خود در مقابل چنین مشکلاتی حتماً لایحه‌ای به شورا ارائه کند تا این جوانان با مشکل روبرو نشوند.

کد خبر 5347490 ساناز باقری راد

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر تهران احمد علوی شهرداری تهران شورای شهر تهران قوه قضاییه هلال احمر جمهوری اسلامی ایران بازگشایی مدارس گردشگری کیفیت هوای تهران مهدی چمران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی سازمان اموال تملیکی پیش بینی وضعیت هوا شهر تهران کمیته امداد امام خمینی نقص قوانین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۴۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد کنعانی از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا انتقاد کرد.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در صفحه اجتماعی ایکس با انتشار تصویری از بازداشت یکی از دانشجویان معترض در آمریکا که وایرال شده، نوشت: «به بند کشیده شدن ‎آزادی در ‎آمریکا - رسانه‌های آمریکایی: دستگیری حداقل ۹۰۰ نفر از معترضان توسط ‎پلیس آمریکا در جریان اعتراضات دانشجویی در این کشور در حمایت از ‎غزه».

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اختلاف حساب منجر به قتل یک جوان خویی شد
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی آرد در قزوین
  • انتقاد کنعانی از بازداشت دانشجویان معترض در آمریکا
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • فعالیت یک واحد آلاینده لعاب سازی در اردکان متوقف شد
  • تلویزیون «جام‌جم» را تعطیل کرد؟
  • برگزاری نشست هم اندیشی مدیران مراکز مشاوره استان
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند
  • انتقاد از رفیق بازی مدیران ورزشی در اصفهان/ وزیر ورزش به این بازی مار و پله خاتمه دهد
  • تغییر رویکرد مدیران و ایجاد ساختار مناسب؛ گام مهمی در پیاده سازی مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه است