Web Analytics Made Easy - Statcounter

۵۰ دستگاه ویلچر در قالب اجرای طرح «مثبت حرکت» از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) طی آیینی به معلولان زیرپوشش بهزیستی استان همدان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، معاون مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان همدان در این آیین با بیان اینکه این اقدام به همت بنیاد ۱۵ خرداد وابسته به ستاد اجرایی انجام شده است، گفت: در راستای اجرای این طرح اهدای ۲۷ هزار ویلچر تولید داخل به معلولان سراسر کشور پیش بینی شده که براساس نیاز سنجی در مرحله اول ۵۰ ویلچر به معلولان محروم زیر ۱۴ سال استان همدان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی چهاردولی با اشاره به اینکه این ویلچرها دارای استاندارد و با کیفیت هستند، افزود: هر کدام از ویلچرها به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در یک مؤسسه خیریه که کارکنان آن همگی افراد دارای معلولیت هستند با مشارکت و سرمایه‌گذاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تولید شده است.

وی با بیان اینکه این ستاد در زمینه تامین و اهدای اقلام مختلف و کمک به اقشار آسیب دیده با سازمان بهزیستی همکاری مستمر دارد، اظهار داشت: اولویت توزیع در وهله‌ اول با افرادی است که توانایی خرید ویلچر نداشته باشند ضمن اینکه خدمات دیگری نیز برای معلولان طراحی شده است.

چهاردولی با بیان اینکه اولویت توزیع ویلچرها در مرحله اول با معلولان دارای مشکلات مالی است، گفت: توزیع وسایل کمک توانبخشی و اهدای بسته‌های معیشتی برای جامعه معلولان نیز از دیگر خدماتی است که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ارائه می کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهزیستی ستاد اجرایی فرمان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان


به گزارش خبرگزاری صداو سیما ، ‌دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به پذیرفته شدگان آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان در یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «داوطلبان برای اطلاع از نتیجه آزمون کتبی و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان (یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی) باید به سایت جهاد دانشگاهی به آدرس hrtc.ir مراجعه کنند.»

‌نتایج نهایی آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان، در سقف سهمیه‌های اعلامی و بر‌اساس بالاترین نمرات، پس از اعلام نتایج گزینش به اطلاع پذیرفته‌شدگان خواهد رسید. 

‌یازدهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز در دستگاه‌های اجرایی کشور در روز جمعه هشتم دی ۱۴۰۲ در حوزه‌های امتحانی تهران و سراسر کشور برگزار شد.

‌دانشگاه فرهنگیان نیز یکی از دستگاه‌هایی بود که سهمیه قابل توجهی به تعداد بیش از ۶۵۰ نفر برای جذب در این دستگاه اختصاص یافت که جهت تصدی پست‌های مختلف کارشناسی در پردیس استان‌های کشور است.

دیگر خبرها

  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • ۴ هزار مددجوی بهزیستی اصفهان شاغل شدند
  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی دانشگاه فرهنگیان
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت