Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@10:54:30 GMT

واحد رها شده طیور بعد از ۵ سال در خاتم احیا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۵۵۷۲

واحد رها شده طیور بعد از ۵ سال در خاتم احیا شد

دادستان عمومی و انقلاب خاتم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال در رابطه با تولید و مانع زدایی ها پس از بازدید میدانی و بررسی مشکلات، یک واحد رها شده تولیدی طیور پس از ۵ سال احیاء و به چرخه تولید بازگردانده شد.

سیدجمال الدین طباطبایی حمایت از تولیدات و تولید کنندگان را در پویایی و رونق بخشی تولید و صنعت مهم دانست و افزود: به منظور افزایش اشتغال و بهبود وضعیت اشتغال و کارآفرینی، با احیاء این واحد تولیدیِ پرورش بلدرجین، ۱۰ نفر مشغول به کار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: نظر به اینکه صنعت دام و طیور یکی از چرخه های اصلی تامین پروتئینی کشور بشمار می رود و همچنین با توجه به سرانه مصرف داخلی، تولید دامی، فرآورده های دامی و لبنی جزئی از چرخه مهم اقتصادی و صنعت کشاورزی و دامپروری است احیای این نوع واحدهای تولیدی نقش بسیار مهمی در اقتصاد شهر دارد.

گفتنی است؛ این واحد تولیدی در هر دوره ۴۰ روزه تعداد ۲۰ هزار بلدرچین تولید می کند.

کد خبر 5347565

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرستان خاتم یوم الله 13 آبان ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان آمار کرونا عکس استانها بارش باران لیگ برتر فوتبال ایران استانداری سمنان واکسن کرونا کرمانشاه سفر استانی استکبار ستیزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: با دقت و هوشیاری مسئول بهداشتی یکی از کشتارگاه‌های طیور شهرستان بیرجند سه هزار و ۲۰۰ کیلوگرم مرغ کشتار شده به علت سپتی سمی حاد (یک نوع عفونت خون جدی) ضبط و قبل از ورود به چرخه مصرف انسانی خارج و به واحد تبدیل ضایعات کشتارگاه منتقل شد.

حمزه ئی با تشکر از احساس مسئولیت و وظیفه شناسی مسئول بهداشتی کشتارگاه از همکاری و همراهی مدیریت و عوامل کشتارگاه طیور نیز قدردانی کرد.

حمزه ئی گفت: همشهریان می‌توانند هر گونه گزارش تخلف از طریق سامانه تلفنی ۰۵۶ - ۳۲۲۱۴۳۶۱ در میان بگذارند تا در اسرع وقت توسط کارشناسان مربوطه پیگیری شود.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • طی سال گذشته ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • ۱۵ واحد تولیدی در زنجان احیاء شد
  • طرح «شنبه‌های احیا» برای واحدهای تولیدی در کردستان اجرا می‌شود
  • جریمه واحد تولیدی فرآورده خوراک دام و طیور در چهارمحال و بختیاری
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی