Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@07:56:32 GMT

هوشنگ نصیرزاده: قرار نیست مدیرعامل تراکتور شوم

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۵۷۷۳

هوشنگ نصیرزاده می گوید بازیکن کامرونی باید آزمایش تکمیلی بدهد

عضو هیات مدیره باشگاه تراکتور توضیحاتی درباره نقل و انتقالات این تیم و مدیرعامل این باشگاه ارائه داد.

به گزارش طرفداری، هوشنگ نصیرزاده درباره آخرین وضعیت انتخاب سرمربی جدید تیم تراکتور به فارس گفت:

همچنان نمی‌خواهیم اسم این مربی را اعلام کنیم اما قراردادش را ارسال کرده‌ایم و در صورت  جواب مثبت دادن، امروز یا فردا نام وی را اعلام خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیرزاده در مورد اینکه از خودش به عنوان گزینه مدیرعاملی باشگاه تراکتور و جانشین جمشید نظمی یاد می‌شود، پاسخ داد:

اصلا چنین صحبتی نیست. هیات مدیره تراکتور ترجیح می‌دهد با نظمی صحبت کرده و وی را به تیم بازگرداند. قرار نیست من مدیرعامل این باشگاه شوم.

عضو هیات مدیره تراکتور در خصوص اینکه شنیده می‌شود سرج لوکو بازیکن کامرونی مدنظر این باشگاه نتوانسته تاییدیه لازم ایفمارک را به دست آورد، گفت:

وی در ایفمارک تست‌ پزشکی داد که شبهاتی به وضعیت این بازیکن مطرح شد. قرار است آزمایش‌های تکمیلی را در تبریز بگذراند. اگر در این آزمایش‌ها تایید شد، با لوکو قرارداد می‌بندیم در غیر این صورت قراردادی امضاء نمی‌شود. ایفمارک تائید وضعیت وی را به آزمایش‌های تکمیلی موکول کرده است. 

اخبار داغ 

ماموریت زشت خانم رقصنده تتلو در کنسرت ! / بی غیرتی تماشاچیان ! + فیلم اولین افشاکننده امیر اسکندری در طرفداری: به جای مبارزه با جادو و خرافه، به این افراد جایگاه می‌دهند! غیبت ایرانی ها در مراسم فوتبال ساحلی به دلیل نداشتن کت‌ و شلوار! آنتونیو کونته با یک سر و هزار سودا، ناتوان مقابل اورتون ده نفره سولسشر اخراج بشو نیست

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۵۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد: کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی روز پنجشنبه روند آزمایش سامانه موشک‌انداز چندگانه ۲۴۰ میلی متری ساخت یک واحد صنایع دفاعی تازه تاسیس در این کشور را بررسی کرده است.

این خبرگزاری، نتایج آزمایش را رضایت‌بخش ارزیابی کرد. در این گزارش جزئیات بیشتری از واحد تولیدکننده توپخانه ارائه نشده است.

خبرگزاری رویترز در این باره نوشت: گمان می‌رود کره شمالی در بحبوحه ادعا‌های آمریکا و کره جنوبی مبنی بر تامین تسلیحات جنگی برای روسیه، تولید توپخانه‌ای خود را افزایش می‌دهد. مسکو و پیونگ یانگ، این گمانه‌زنی را رد می‌کنند.

شلیک آزمایشی اولیه نشان داده است که راکت‌ها استاندارد‌های لازم را برای ویژگی‌ها و دقت پرواز دارند.

به گزارش خبرگزاری کره شمالی، کیم گفت: سیستم موشک پرتاب چندگانه ۲۴۰ میلی متری، که دارای فناوری جدید است، تغییر استراتژیکی در تقویت قابلیت‌های توپخانه ارتش کره شمالی ایجاد خواهد کرد.

خبرگزاری کره شمالی، در گزارشی جداگانه نوشت: کیم از دانشگاه نظامی کیم ایل سونگ که به نام پدربزرگ و بنیانگذار ایالتش نامگذاری شده است، به مناسبت سالگرد تأسیس ارتش انقلابی، پیش از تشکیل این ارتش کشور، بازدید کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • فیلمی از برافراشته شدن بادبـان خورشیدی ناسا در فضا | علم تا کجا پیش می‌رود؟
  • ببینید| برافراشته شدن بادبان خورشیدی ناسا در فضا
  • چمبر تست دما و رطوبت چیست؟
  • آخرین وضعیت مصدومان استقلال پیش از دیدار با تراکتور
  • یک آزمایش جالب زیر آب : شکستن تخم شترمرغ کف دریا (فیلم)
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد
  • تشخیص چند دقیقه‌ای سرطان با یک قطره خون
  • شناسایی ۳ نوع سرطان با یک قطره خون
  • آمادگی کره شمالی برای آزمایش یک سامانه موشک‌انداز جدید
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز