Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-01@23:38:23 GMT

روند انتصابات دولت کُند و یک جا‌هایی مبهم است

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۶۵۴۹

روند انتصابات دولت کُند و یک جا‌هایی مبهم است

نماینده تهران در مجلس با بیان اینکه، کشور باید براساس قانون اداره شود، نه روابط شخصی گفت: روند انتصابات دولت کُند و یک جا‌هایی مبهم است، نمی‌شود به دلیل اعتماد داشتن، اقوام و خویشان را بیاوریم. روح الله ایزدخواه، نماینده تهران در مجلس گفت: (درباره روند انتصابات از ابتدای دولت تاکنون) روند انتصابات کُند است و یک جا‌هایی مبهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخصوص بعضی استان‌ها روی استاندار خیلی حرکت‌های سینوسی و رفت و برگشتی زیاد است و خب این باعث می‌شود که در فضای اجرایی و بخش‌های میانی و پایینی دولت توقف و ابهام ایجاد شود.

(درخصوص ادامه حضور مدیران دولت قبل در این دولت) نمی‌شود یک حکم کلی داد که هر مدیری که از دولت قبل بوده باید عوض شود.
اما تغییر مدیرانی که تاکنون با یک تفکری در حال اداره کشور بودند و کم آوردند و کشور را به اینجا رساندند از هر جناحی که باشند، لازم است.

به‌نظرم یک چندمدیریتی در دولت برای انتصابات حاکم شده و به همین دلیل باعث شده که روال کند شود، یعنی از چند مرجع مختلف دارد تصمیم‌گیری می‌شود و این باعث شده است که یک مقدار انتصابات کند باشد.

این استدلال که گاهی شنیده می‌شود که مدیری را از اقوام و خویشان منصوب می‌کنند و می‌گویند به دلیل اعتماد است، از اساس غلط است. اینجا دو سوال مطرح می‌شود اولا مگر شما چند قوم و خویش مطمئن (قابل اطمینان) دارید که بتوانید همه جای نظام را پر کنید و دوم اینکه از کجا معلوم قوم و خویش شما مطمئن است و نزدیکان یک مدیر دیگر مطمئن نیستند؟
کشور شخص‌محور اداره نمی‌شود، کشور قانون‌محور اداره می‌شود. هرکسی می‌آید باید طبق قوانین عمل کند.
انتظار ما این است که شخص آقای رئیس‌جمهور با این نوع تفکر و استدلال مقابله مستقیم و واضح داشته باشند. دلیل نمی‌شود ما اقوام و خویشان را بیاوریم و بگوییم به دلیل اعتمادی است که به آن‌ها داریم. این غلط است و قحط‌الرجال نیست، کشور باید براساس قانون اداره شود نه رابطه شخصی.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: مجلس صندوق ضمانت صادرات انتصابات نفتی ایزدخواه صندوق روند انتصابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور

معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: این سامانه امروز عمدتا موجب افزایش ابر در استان خواهد شد، اما احتمال بعضی رگبار‌های پراکنده در مناطقی از نوار جنوب استان وجود دارد. 
رضا مرادی افزود: این سامانه از فردا چهارشنبه تا انتهای هفته در بعضی از ساعات به خصوص ساعات بعدازظهر و اوایل شب موجب رگبار و رعدوبرق و احتمال وزش باد شدید موقتی و بارش تگرگ در بعضی از نقاط استان خواهد شد. مطابق بررسی‌های فعلی بارش‌ها طی روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه در مناطق جنوب استان محتمل‌تر است. 
او ادامه داد: به دلیل ماهیت رگباری بارش‌های این سامانه احتمال شدت گرفتن نقطه‌ای بارش‌ها وجود دارد که درصورت وقوع می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر و آبراهه‌ها و احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها شود.
معاون پیش بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: روند افزایش دمای هوا تا صبح فردا چهارشنبه تداوم خواهد داشت، اما پس از آن دمای هوا روند کاهشی پیدا خواهد کرد و این روند کاهشی در دمای شبانه تا روز یکشنبه هفته آتی تداوم خواهد یافت.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • آغاز موج جدید مهاجرت خلبانان ایرانی
  • شرط آزادی مشروط بابک زنجانی چیست؟/ بازخوانی روند پرونده
  • تخصیص ۴۰ میلیارد تومان برای تکمیل ۲ طرح بازآفرینی شهری در نجف آباد
  • وحیدی: تقسیم استانی تهران نیازمند مصوبه مجلس است
  • ایجاد استان تهران شرقی و غربی به منظور اداره بهتر انجام می شود
  • ورود سامانه بارشی از سمت غرب کشور
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • انتصابات جدید در گیلان
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر