Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@22:07:39 GMT

خاطره درگیری خداداد و دایی در استرالیا زنده شد!

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۶۷۳۰

خاطره درگیری خداداد و دایی در استرالیا زنده شد!

خداداد عزیزی شب گذشته با ماجرای درگیری‌اش با علی دایی روز قبل از دیدار با استرالیا در سال 1997 اشاره کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این روزها که بحث خط خوردن مهدی طارمی از تیم ملی فوتبال توسط دراگان اسکوچیچ داغ است، بسیاری از پیشکسوتان فوتبال به اظهارنظر پرداختند و خواهان حل و فصل این مشکل برای اردوهای بعدی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در چنین شرایطی خداداد عزیزی یکی از افرادی است که به صورت گسترده در این باره حرف زده است. خداداد شب گذشته در برنامه فوتبال برتر هم به صورت اسکایپی حضور یافت و صحبت هایش را بیان کرد.


نکته جالب درباره حرف های خداداد عزیزی اشاره او به درگیری اش با علی دایی در روز قبل از بازی با استرالیا بود. خداداد که اعتقاد داشت موضوع طارمی و اسکوچیچ بزرگنمایی شده، در لابه لای صحبت‌هایش به اختلاف خودش با علی دایی قبل از دیدار معروف با استرالیا در ملبورن اشاره کرد که حل شده است. او گفت: «این اختلافات در گذشته نیز در فوتبالمان بوده است. من و علی دایی 3 روز قبل از بازی ایران و استرالیا در ملبورن بحث مان شد و بحث مان بالا گرفت. اما آقای افتخاری آمد و مدیریت کرد. روز بازی هم آن اتفاق خوب افتاد.»


خداداد حدود 10 سال قبل یکبار این موضوع را افشا کرده بود و شب گذشته دوباره آن را مرور کرد. ماجرای درگیری خداداد و دایی به روز قبل از دیدار با استرالیا سر میز ناهار برمی‌گردد که بلند خندیدن خداداد به موضوعی موجب ناراحتی دایی شده است.


خداداد سال ها قبل در این خصوص گفته بود: «علی دائی گفت تیمی که صاحب نداره همینه و هرکی دلش بخواد بلند بلند می‌خنده. اصلاً یعنی چی؟ برگشتم گفتم علی با منی؟ گفت آره با توام‌. گفتم تو چی کاره‌ تیمی؟ رئیس فدراسیونی؟ سرپرستی؟ کاپیتانی؟ به تو چه ربطی داره؟ گفت به خودت چه ربطی داره.»


بر اساس صحبت های قدیمی خداداد این درگیری به جایی رسیده دایی هسته زیتون به سمت عزیزی پرتاب کرده و خداداد می‌خواسته بشقاب را پرتاب کند که بازیکنان جلویش را گرفته‌اند.


خداداد می‌گوید: «فردای آن روز ما رو آشتی دادند که علی هم پاس گل داد و البته فکر می‌کنم اگر آن بازی برگردد علی دیگر هیچ وقت آن پاس گل را هم نمی‌دهد!»

تیم ملی ایران خداداد عزیزی (سرمربی) مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی ایران خداداد عزیزی سرمربی مهدی طارمی خداداد عزیزی روز قبل علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، زبان جهان شمول در فیلم‌هایمان اهمیت دارد و این هم مخاطب داخلی را در برمی‌گیرد و هم مخاطب خارجی را.»

بیشتر بخوانید: هنوز هم حاضرم با این صداوسیما که به من ظلم کرده کار کنم

فیلم مستند کوتاه «با قید محرمانگی» به کارگردانی شروین وحدت و پیام عزیزی در بخش اصلی و بین‌الملل هفتادمین جشنواره فیلم کوتاه اوبرهاوزن در کشور آلمان این روزها به نمایش درآمده است، به بهانه این حضور، شروین وحدت نخست درباره موضوع فیلم و اینکه واجد چه ویژگی‌هایی بوده که در بخش اصلی جشنواره اوبرهاوزن پذیرفته شده است گفت: این فیلم به یک جریان بسیار مهم که دو سال پیش در یکی از روستاهای شهر همدان رخ داده می‌پردازد. زنان روستا مخفیانه و دور از اطلاع مردان، نامه‌ای شکایت آمیز به فرمانداری و استانداری همدان می‌نویسند و می‌خواهند که به وضعیت بغرنجی که مردان روستا ایجاد کرده‌اند، رسیدگی کنند. همین نامه موجب می‌شود که فرمانداری برای حل مشکل روستا اقدام کند. این فیلم روایت زنان از چگونگی شکایت آنها و همکاریشان با هم برای مقابله با این معضل است و به‌ویژه شرایطی را که موجب شد نامه مخفیانه به دست فرماندار برسد، نمایش می‌دهد زیرا اگر مردها مطلع می‌شدند، طبیعتاً جلو این شکایت را می‌گرفتند.

پیام عزیزی از نحوه مطلع شدن از این سوژه در عین مخفیانه بودن، یادآور شد: این نامه رسانه‌ای شده بود. ما خبر این نامه را در رسانه‌های داخلی و شبکه‌های اجتماعی دیدیم. اگر جستجو کنید همین الان هم این خبر که گویا خود فرمانداری منتشر کرده بود در دسترس است. ما فقط خودمان را به آن روستا رساندیم و با پرس‌وجو از زنان روستا به حقیقت این موضوع دست پیدا کردیم. ما متوجه شدیم جمع بزرگی از زنان، هم‌پیمان شده و شکایت کرده بودند.

ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد

او همچنین درباره فرم متفاوت فیلم خاطرنشان کرد: اجازه بدهید در مورد چگونگی فرم فیلم توضیح ندهیم تا برای مخاطب لو نرود. گرچه توضیح فرم به تنهایی نمی‌تواند نمایانگر آنچه باشد که دیده می‌شود. اما تنها می‌توانیم اشاره کنیم که فرم فیلم را منطبق بر رخداد و بر اساس محتوای آن شکل دادیم.

وحدت کارگردان و تهیه کننده دیگر فیلم با «قید محرمانگی» درباره حضور فیلم‌شان در جشنواره «اوبرهاوزن» تصریح کرد: ما فیلم را برای جشنواره بخصوصی آماده نکردیم که بر اساس اساسنامه آنها فرم انتخاب کنیم. این فرم چیزی بود که پیش از فیلمبرداری بین من و آقای عزیزی با ساعت‌ها مکاشفه و بحث شکل گرفت. به فرم‌های مختلفی فکر کردیم که بتواند روایت درستی از این جریان ارائه دهد. در نهایت از بین چندین فرم، درست در روز فیلمبرداری برای ما محرز شد که باید از این فرم که الان در فیلم دیده می شود استفاده کنیم.

پیام عزیزی هم در ادامه درباره همین موضوع گفت: نه فقط برای این فیلم، ما برای تمام فیلم‌هایی که ساخته‌ایم و یا در دست ساخت داریم به فرم و نحوه روایت فکر می‌کنیم، چون فرم و نحوه روایت می‌تواند یک موضوع را نابود و یا درخشان کند.

وحدت نیز گفت: باید این نکته را هم بگویم که این فیلم قبل از آنکه از سوی جشنواره اوبرهاوزن دعوت شود از جشنواره معتبر کراکوف دعوتنامه گرفته بود و ما بین این دو جشنواره، اوبرهاوزن را انتخاب کردیم چون فهمیدیم فیلم‌های ایرانی کمتر در این جشنواره بوده‌اند و این نکته که بخش مستند و داستانی مجزا ندارد و فیلم مستند ما در رقابت با فیلم‌های داستانی که معمولاً ارجحیت دارند، مورد اقبال قرار گرفته است، برای ما مساله بسیار مهمی بود که جشنواره اوبرهاوزن را انتخاب کردیم.

کارگردانان فیلم «با قید محرمانگی» در پایان مطرح کردند: ما امیدواریم فیلم مورد اقبال مخاطبان قرار بگیرد. آنچه فیلم دنبال می‌کند به مخاطب انتقال داده شود و اثر خود را داشته باشد. جایزه نه اینکه برایمان مهم نباشد اما اینکه مخاطبان هم مثل مدیران جشنواره با دیدن فیلم ما تحت تاثیر قرار بگیرند ارزش بالاتری برای ما دارد.
عزیزی درباره این که فیلم را برای مخاطب خارجی ساخته‌اید یا داخلی، گفت: ما قبل از اینکه به جشنواره‌ها فکر کنیم به فرم فکر کرده بودیم در همان زمان هم به مخاطب‌مان فکر می‌کردیم. زبان جهان شمول در فیلم‌هایمان اهمیت دارد و این هم مخاطب داخلی را در برمی‌گیرد و هم مخاطب خارجی را. در اکران های خصوصی متوجه شدیم که مخاطب داخلی ارتباط تنگاتنگی با فیلم ما دارد چون دغدغه فیلم را با تمام وجود درک کردند.

عوامل « با قید محرمانگی» عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: شروین وحدت، پیام عزیزی، تدوین: محسن ظهرابی، فیلمبردار: کیوان ایمانی، موسیقی: احسان آنالویی، صداگذار: سامان شهامت و بهزاد مهدی‌زاده، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری، صدابردار: شروین وحدت، مدیر روابط‌عمومی: سعید اسلام‌زاده، طراح پوستر: متین خیبلی، دستیار کارگردان: رضا عزیزی، مدیر تولید: مهرسام حق‌جو، عکاس: کیوان ایمانی،پخش بین‌الملل: نشاط باقری.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1229657 برچسب‌ها اخبار سینما

دیگر خبرها

  • جریمه ۷۹ میلیون دلاری شرکت هواپیمایی به خاطر فروش بلیط
  • ماجرای مخفیانه زنان یک روستا که سوژه شد
  • بلینگام: رئال مادرید تمام زندگی من است؛ کاش خاطرات بارسلونا را دوباره زنده کنم
  • علیرضا فغانی در کنار داوران بین المللی فوتبال ایران
  • علی دایی در نوکمپ؛ فرگوسن در جام جهانی
  • تصاویر نجومی هفدهم اردیبهشت (6 مه)
  • اولین ماشین علی دایی چه بود؟
  • صدرنشین استرالیا قهرمان آسیا شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • نوجوان ۱۶ ساله با شلیک پلیس استرالیا کشته شد