Web Analytics Made Easy - Statcounter

​نسخه ۲.۱ جدید همراه بانک صادرات ایران به صورت رایگان در سایت رسمی بانک به نشانی www.bsi.ir قابل نصب است و از مشتریان و کاربران درخواست می‌شود برای استفاده از خدمات این نرم‌افزار به سایت بانک مراجعه کنند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک صادرات، نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران با ۱۳ تغییر جدید از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این بانک و به صورت رایگان  روی گوشی‌های تلفن همراه اندروید و ios قابل نصب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا از کاربران درخواست می‌شود برای نصب و استفاده از آن به نشانی اصلی سایت بانک مراجعه کنند.

اخیرا مشاهده شده که برخی فروشگاه‌های اینترنتی از جمله Google play نسخه جعلی همراه بانک صادرات ایران را به جای نسخه حقیقی معرفی کرده و در قبال دریافت وجه، امکان نصب نرم‌افزار جعلی را فراهم آورده‌اند که با دریافت اطلاعات حساب کاربران از این اطلاعات سوءاستفاده می‌شود.

نسخه اصلی نرم‌افزار بانک صادرات ایران به نشانی عنوان شده رایگان بوده و از کاربران و ‌مشتریان محترم بانک  درخواست می‌شود برای اطمینان از حفظ اطلاعات خود و جلوگیری از هر نوع سوءاستفاده تنها به سایت اصلی بانک به نشانی: www.bsi.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک صادرات ایران همراه بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، غلامحسین تیموری گفت: مبادلات این مدت محصولات کشاورزی سیستان و بلوچستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشت.
وی بیان کرد: از مجموع مبادلات مرزی محصولات بخش کشاورزی واردات ۳۹ هزار و ۲۲۵ تن کالا‌های شامل برنج، موز و کنجد و بیش‌از ۴۴ هزار و ۱۹۸ تن صادرات محصولات کشاورزی عمدتا شامل انواع خرما، گوجه فرنگی، هندوانه و سیب درختی و سایر خشکبار است.
مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی سیستان و بلوچستان ترانزیت محصولات کشاورزی در یک ماه اول امسال که از مرز‌های رسمی انجام شده را هزار و ۱۱۶ تن اعلام کرد.
وی گفت: سیمای کشاورزی سیستان و بلوچستان بسیار توانمند و دارای ظرفیت‌های زیادی است وباغبانی، زراعت و شیلات مهمترین ظرفیت‌ها برای توسعه صادرات بخش کشاورزی این استان بشمار می‌رود.
تیموری بیان کرد: سیستان و بلوچستان به دلیل دسترسی به بازار‌های افغانستان و پاکستان و حوزه خلیج فارس فرصت بی‌نظیری را برای صادرات محصولات کشاورزی و در نتیجه ارزآوری و فرصت‌های شغلی جدید برای استان و کشور داراست.
وی ادامه داد: همچنین سیستان و بلوچستان در زمینه تولید محصولات باغی بویژه گرمسیری و استوایی بی‌نظیر است و تنها نقطه در کشور است که می‌تواند با تولید محصولاتی نظیر موز و تامین نیاز داخلی به حذف خروج ارز و واردات محصولات کشاورزی که به کشور تحمیل می‌شود کمک کند.

دیگر خبرها

  • آیا رویه واردات در مقابل صادرات خود اصلاح می‌شود؟
  • جزئیات دانلود و بارگذاری فیش حقوقی بازنشستگان
  • آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • طراحی جدید یوتیوب پس از انتقاد‌های شدید از دسترس خارج شد
  • آتش سوزی گسترده انبار کالا در جنوب تهران
  • بانک توسعه صادرات درمسیرجهش تولید گام موثر برمی دارد
  • مبادله ۸۴ هزارو ۵۳۹ تن محصولات کشاورزی درمرز‌های رسمی سیستان وبلوچستان
  • وزیر نفت به همراه رئیس‌جمهوری عازم سریلانکا شد
  • افتتاح سایت غرفه ایران در بینال ونیز