Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری ایسکانیوز، معاون اول رییس جمهور در حکمی محمدرضا یزدی را به عنوان «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب کرد.

متن حکم دکتر محمد مخبر به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای محمدرضا یزدی

نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده جنابعالی، به موجب این حکم به سمت «رییس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی» منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و با رعایت اصول «عدالت محوری»، «انقلابی گری»، «پاکدستی و فسادستیزی» و «قانون مداری» دولت مردمی، در انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.

محمد مخبر

گفتنی است؛ محمد رضا یزدی که از فرماندهان دوران جنگ با عراق است، پیش از این سمت معاون حقوقی و امور مجلس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است. یزدی قبل از عضویت رسمی در سپاه پاسداران در سال ۱۳۶۰ مدت کوتاهی در استان کردستان و تحت فرماندهی احمد متوسلیان، فرمانده وقت سپاه مریوان فعالیت داشت. او در سن 19 سالگی به صورت نیروی مردمی یک ماه در کردستان حضور داشت و سپس وارد سپاه شد و در همان سال  به عضویت گروهان سه از گردان 4 پادگان ولیعصر (عج) تهران درآمد و برای شرکت در جنگ به جبهه‌های جنوب رفت و به خدمت خود در لباس سبز پاسداری تاکنون ادامه داده است.

محمدرضا یزدی پیش از این فرمانده سپاه محمد رسول‌الله تهران بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1117887 برچسب‌ها اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: اخبار روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۶۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان با اعلام این مطلب گفت: در عملیات مبارزه از محلول بیولوژیک BT استفاده می‌شود و این طرح بر اساس شرایط اقلیمی تا اواسط اردیبهشت ادامه دارد.
وی افزود: در ۸۵ هکتار از جنگل‌های این شهرستان با آفت جوانه خوار بلوط و در ۱۱۵ هکتار دیگر با حذف سر شاخه‌های آلوده به کلنی لورانتوس (دموکه) مبارزه خواهد شد.
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مریوان هدف از اجرای این طرح را محلول پاشی بر روی سطح تاج پوشش درختان دانست و افزود: این درختان در معرض آسیب و تغذیه پروانه جوانه خوار قرار داشتند.
از مجموع ۱۹۳ هزار هکتار اراضی ملی شهرستان مریوان هم ۹۷ هزار هکتار آن جنگل و ۹۶ هزار هکتار دیگر را مرتع تشکیل می‌دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دومین جایزه ملی جوانی
  • سرکارگر یزدی چشم انتظار حمایت خیرین برای آزادی است
  • آغاز عملیات مبارزه با آفات در ۲۰۰ هکتار از جنگل‌های مریوان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • سومین بسکتبال نوجوان آسیب دیده در حادثه تصاف درگذشت
  • آغاز اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • سپاه مظهر مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف پیشرفت انقلاب است
  • ایجاد دبیرخانه دائمی اقتصادی ایران و آفریقا