Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@13:02:20 GMT

اطلاعات ۷ میلیون مشتری موسسه مالی آمریکایی فاش شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۶۳۷۰۰۳

اطلاعات ۷ میلیون مشتری موسسه مالی آمریکایی فاش شد

شرکت خدمات مالی آمریکایی رابین هود اعلام کرد هکری به اطلاعات ۷ میلیون مشتری آن دست یافته است.

به گزارش مشرق به نقل از ورج، به گفته این شرکت نشت اطلاعات در تاریخ سوم نوامبر اتفاق افتاده و طی آن نام کامل حدود ۲ میلیونو آدرس ایمیل ۵ میلیون مشتری فاش شده است. همچنین اطلاعات خصوصی ۳۱۰ نفر از جمله نام، تاریخ تولد و کد شهر محل سکونت سرقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته رابین هود ادعا می‌کند شماره تأمین اجتماعی، شماره حساب یا شمارت کارت‌های نقدی مشتریان فاش نشده و علاوه برآن در نتیجه رویداد نشت اطلاعات مذکور هیچ خسارت مالی به مشتریان وارد نشده است.

بیشتر بخوانید

جاسوسی اسرائیل از فعالان حقوقی فلسطین با بدافزار «پگاسوس»

در بیانیه این شرکت خدمات مالی آمده است: یک طرف ثالث غیر مجاز با استفاده از تلفن یکی از کارمندان پشتیبانی مشتری را فریب داد و توانست به سیستم دسترسی یابد.

رابین هود همچنین اعلام کرد طرف ثالث خواستار باج در ازای اطلاعات مسروقه شده است. این شرکت ادعا می‌کند مقامات قانونی را مطلع کرده اما هنوز مشخص نیست باج مورد نظر را پرداخته است یا خیر.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: تحولات قفقاز تحولات افغانستان هک کردن جاسوسی اطلاعات موسسه مالی آمریکا فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ طا‌ها دلداده با اعلام خبر بارگذاری اطلاعات عملیات خرید تضمینی گندم در سامانه جامع اطلاعات این شرکت گفت: این اطلاعات توسط کاربران به صورت آنلاین قابل مشاهده و رصد است. دلداده با بیان اینکه در حال حاضر عملیات خرید تضمینی گندم در استان‌های کرمان، خوزستان، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است، افزود: مدیران کل غله استان‌های مذکور برای راه‌اندازی و بارگذاری اطلاعات خرید در سامانه جامع فناوری، همکاری خوبی با این اداره کل و اداره کل خرید داخلی داشته‌اند.   وی با اشاره به اینکه برای راه‌اندازی سامانه مذکور در معاونت برنامه‌ریزی شرکت بازرگانی دولتی ایران، کار کارشناسی و تلاش‌های بسیاری انجام شده است تا مأموریت تحویل گندم از کشاورزان گندمکار به خوبی به پیش برود، اظهار کرد: درج و بارگذاری اطلاعات خرید تضمینی در این سامانه، فرآیند تحویل گندم و پرداخت پول گندم را تسهیل کرده و با رصد آنلاین داده‌های خرید تضمینی گندم، می‌توان برای برنامه‌ریزی این عملیات بزرگ بازرگانی کشور از آن اطلاعات استفاده کرد.   مدیرکل فناوری اطلاعات شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد: این سامانه به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان خرید تضمینی گندم و پرداخت میزان پول آن را به تفکیک استان، شهرستان و مرکز خرید به صورت آنلاین مشاهده کرده و از کم و کیف آن مطلع شوند.

دیگر خبرها

  • توسعه کانال های ارتباط با مشتریان بیمه تعاون
  • دموکراسی بدون روتوش/ پلیس آمریکا زیر تیغ عدالت دانشجویی
  • آشنایی با نحوه محاسبه هزینه بیمه شخص ثالث
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • آینده ارزهای دیجیتال: چگونه بلاکچین صنایع مختلف را متحول می‌کند؟
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • آغاز به کار سامانه جامع برای خرید تضمینی گندم
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • عجیب‌ترین رشته‌های دانشگاهی / از زامبی شناسی تا مدیریت دوشیدن شیرگاو