Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم خانه بسکتبال خوزستان، یک بازیکن آمریکایی به خدمت گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دارینگتون هابسون گارد آمریکایی و پیشین تیم پنارول آرژانتین به اردوی تیم خانه بسکتبال خوزستان اضافه شد.

رئیس هیئت بسکتبال خوزستان در این مورد گفت: بازیکن آمریکایی، سه روز پیش وارد تهران شد و با تصمیم و صلاحدید سرمربی تیم خانه به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با جذب این بازیکن آمریکایی به دنبال تقویت تیم هستیم. ما یک بازیکن خارجی دیگر از کشور ساحل عاج هم جذب کرده‌ایم. 

هابسون 34 ساله و 201 سانتی‌متری در سال 2010 بدون مدیر برنامه وارد مراسم درفت NBA شد و به میلواکی باکس پیوست. او در حالی که حتی یک بازی هم برای این تیم انجام نداده بود به دلیل مصدومیت از تیم کنار گذاشته شد. هابسون یک بار دیگر هم با میلواکی قرارداد بست ولی باز هم بازی به او نرسید و از تیم کنار گذاشته شد.

لیگ برتر بسکتبال| ادامه روند پیروزی‌های شیمیدر با غلبه بر آویژه صنعت

دارینگتون هابسون، سابقه بازی در کشورهای ایتالیا، یونان، برزیل و استرالیا را هم دارد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم

به گزارش ورزش سه، میلاد پاک پرور در دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان یک گل استثنایی به ثمر رساند تا بازی به وقت اضافه کشیده شود. این بازیکن در مورد دیدار با طلایی‌پوشان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی به خبرنگار ما گفت: تصور اکثریت بر این بود که سپاهان قرار است یک بازی آسان داشته باشد، ولی بچه‌های تیم که همه خوزستانی هستند، با توجه به نکاتی که آقای اکبرپور در طول هفته به ما گفته بودند، توانستیم بازی خوبی انجام بدهیم و حتی ۲-۳ موقعیت صد در صد گل را خراب کردیم اما به تیم خوب سپاهان بابت صعود تبریک می‌گویم.

او که یک سوپر گل به ثمر رساند، در این باره عنوان کرد: اولین بار نبود که به این شکل گلزنی می‌کردم. یکی از این گل‌ها به ملوان در لیگ برتر بود که بهترین گل در نظر سنجی برنامه نود اعلام شد و آن موقع من استقلال اهواز بودم. پارسال هم با لباس شمس آذر به استقلال خوزستان از راه دور گل زدم و همچنین به شاهین بوشهر در لیگ یک.

این بازیکن در مورد اینکه گل او سپاهانی‌ها را شوکه کرد و باعث شد بازی به وقت های اضافه کشیده شود گفت: من به تنهایی این کار را نکردم. دست تک تک بچه‌ها گرم که عالی بازی کردند و گل من هم نتیجه تلاش این بچه‌ها بود اما حیف شد که صعود نکردیم.

بازیکن استقلال ملاثانی درباره استعفا سرمربی‌شان گفت: آقای اکبرپور حق دارد، چون وضعیت تیم ما از نظر مالی و سخت افزاری خیلی بد است اما ایشان یک تنه می‌جنگد. ما بچه سر راهی استان خوزستانیم. آقای اکبرپور و حمیدی تک و تنها هستند. مسئولین استان نفت خیز خوزستان لطفا به داد این تیم برسید.

پاک پرور در پایان گفت: از مسئولین فولاد خوزستان برای همکاری و دادن ورزشگاه تشکر می‌کنم. امیدوارم فولاد به جایگاه واقعی خودش برسد.

دیگر خبرها

  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • لیگ برتر بسکتبال، طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • لیگ برتر بسکتبال| طبیعت از سد ذوب‌آهن گذشت
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • دلیل باخت شهرداری در فینال بسکتبال غرب آسیا