Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از شناسایی ۱۷۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون در استان خبر داد.

فرزین رضاعی اظهار کرد: در حال حاضر ۵۳۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان افزود: سنندج ۲۸۷ نفر، سقز ۳۹ نفر، مریوان ۶۵ نفر، قروه ۱۸ نفر، بیجار ۱۵ نفر، کامیاران ۲۳ نفر، دیواندره ۱۱ نفر، بانه ۶۳ نفر، دهگلان ۸ نفر، سروآباد ۴ نفر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح کرد: اکنون ۷۰ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، رضاعی از مرگ ۳ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تا کنون را ۱۸۴۲ نفر عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۷۹۷ نفر در سنندج، ۲۹۵ نفر در سقز، ۱۴۵ نفر در قروه، ۹۸ نفر در کامیاران، ۱۳۷ نفر در بانه، ۸۹ نفر در دیواندره، ۷۲ نفر در بیجار، ۱۸۰ نفر در مریوان، ۲۴ نفر در دهگلان و ۵ نفر در سروآباد جان ‌باختند که همه موارد به صورت بهداشتی و با رعایت دستورالعمل های مرتبط دفن شده ‌اند.

دکتر رضاعی ضمن تأکید بر استفاده از ماسک و اهمیت پوشش همگانی واکسیناسیون جهت کنترل، پیشگیری از بیماری و انتقال آن به دیگران اظهار کرد: در اسرع وقت ترزیق واکسن کرونا را با مراجعه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون و یا مراکز جامع خدمات سلامت انجام داده و دو نوبت آن را تکمیل نمایید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مبتلا به کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۶۳۷۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر، زکریا اشکپور افزود: روز جمعه با اعلام خبر این حادثه به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران و درخواست بالگرد توسط درمانگاه محمدآباد، بالگرد اورژانس به پرواز در آمد.

وی اظهار کرد: مورد خانم ۴۴ ساله‌ای بود که به دلیل مسمومیت با مونوکسید کربن دچار افت سطح هوشیاری شده بود و با انجام لوله گذاری در نای نیاز به انتقال سریع به مرکز درمانی داشت، که خوشبختانه با موفقیت به شهرستان ساری و بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل شد.

اشکپور ادامه داد: در این حادثه متأسفانه دو آقای ۵۰ و ۱۸ ساله به مسمومیت با مونوکسید کربن جان باختند.

کد خبر 6095904

دیگر خبرها

  • ۲ نفر در ساری براثر مسمومیت با گاز جان باختند
  • سه سرنشین لنج آتش گرفته در آبهای جزیره هرمز جان باختند
  • حس خوب حمایت
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • عوارض اختلال افسردگی مزمن چیست؟/ راهکارهای درمان را بشناسید
  • معمای عجیب: این ۵۰۰ نفر از بیمار‌ی‌ قلبی و دیابت در امانند
  • کودکان زیادی بر اثر سو تغذیه در غزه جان باختند
  • نیاز ۱۹۴ بیمار هموفیلی استان همدان به داروی مستمر
  • تصاویر محل ریزش مرگبار اتوبان در چین | ۱۹ نفر جان باختند + ویدئو
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند